Soczewka korekcyjna do nikona f100/f90x

Data: 2009-08-05 15:17:56
Autor: gadacz
Soczewka korekcyjna do nikona f100/f90x
Poszukuję soczewki korekcyjnej 0 dioptrii nakręcanej do wizjera nikona f100/f90x.

Data: 2009-08-05 15:19:20
Autor: John Smith
Soczewka korekcyjna do nikona f100/f90x
gadacz napisał(a):
PoszukujĂŞ soczewki korekcyjnej 0 dioptrii nakrĂŞcanej do wizjera nikona f100/f90x.

Po co Ci korekta 0 dioptrii?

--
Mirek

Data: 2009-08-05 15:26:36
Autor: gadacz
Soczewka korekcyjna do nikona f100/f90x
Soczewka zabezpiecza wnętrze aparatu przed śmieciami. Może jest inny sposób.

Data: 2009-08-05 15:42:49
Autor: John Smith
Soczewka korekcyjna do nikona f100/f90x
gadacz napisał(a):
Soczewka zabezpiecza wnĂŞtrze aparatu przed Âśmieciami. MoÂże jest inny sposĂłb.
UÂżytkownik "gadacz" <gadacz@profesornet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:h5c1ct$8ob$1nemesis.news.neostrada.pl...
PoszukujĂŞ soczewki korekcyjnej 0 dioptrii nakrĂŞcanej do wizjera nikona f100/f90x.

Aha, dzięki :-)

--
Mirek

Data: 2009-08-05 15:42:46
Autor: Przemek
[...]

ja mam w F100 nakręconą z F801s i pięknie pasuje

pozdr
przemek

Soczewka korekcyjna do nikona f100/f90x