Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka

Data: 2011-03-25 19:58:22
Autor: Mikołaj Jopczyński
Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka
Witajcie

Szukam jakiejs alternatywy dla firmowych reflektorow w caddyku 2001.

Interesuje mnie odzielenie swiatel drogowych od dlugich - nie pisze z jakiego powodu, zebyscie mnie nie zlinczowali ;)

Wszystkie szkielka dla polo maja adnotacje, ze do caddyka nie pasuja :(

Mozecie cos polecic ?

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Data: 2011-03-25 20:06:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-03-25, Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Szukam jakiejs alternatywy dla firmowych reflektorow w caddyku 2001.

Interesuje mnie odzielenie swiatel drogowych od dlugich - nie pisze z jakiego powodu, zebyscie mnie nie zlinczowali ;)

A krótkich od mijania nie chcesz oddzielić?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-03-25 20:39:44
Autor: JK
On 2011-03-25, Mikołaj Jopczyński<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

[...]

Lepiej jest oddzielić migacze od kierunkowskazów.

JK

Data: 2011-03-25 23:58:16
Autor: Tomasz Pyra
On 2011-03-25, Mikołaj Jopczyński<mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

No to jak już lecimy to jeszcze przeciwmgielne od przeciwmgłowych.

Data: 2011-03-26 08:47:39
Autor: Mikołaj Jopczyński
On 2011-03-25, Mikołaj Jopczyński<mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

No dobrze, bo widze, ze ironia leje sie strumieniami ....

Chcialbym, by dlugie byly na osobnych odblysnikach niz mijania - czyli 2 osobne zarowki.

Data: 2011-03-26 09:48:59
Autor: JK
W dniu 2011-03-26 08:47, Mikołaj Jopczyński pisze:
W dniu 2011-03-25 23:58, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2011-03-25 20:06, Krzysiek
On 2011-03-25, Mikołaj
Jopczyński<mikolaj.jopczynski@gmail.com>
wrote:

[...]

IMHO nawet je¶li fizycznie byłoby to możliwe (w co bardzo w±tpię) to sk±d weĽmiesz homologację?

JK

Data: 2011-03-26 19:39:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka

Użytkownik "JK" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imk99p$vot$2news.onet.pl...

IMHO nawet je¶li fizycznie byłoby to możliwe (w co bardzo w±tpię) to sk±d weĽmiesz homologację?

po co mu homologacja, skoro i tak chce kombinować z allegrowymi xenonami... bo po co innego chciałby to robić?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-03-26 21:25:07
Autor: Mikołaj Jopczyński
[...]

Dokladnie to chce zrobic, z pelna premedytacja ....

Wole miec niehomologowane lampy i cos widziec (a jednoczesnie nie oslepiac innych - soczewki) niz jezdzic po omacku.

Data: 2011-03-26 20:48:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 26 Mar 2011 21:25:07 +0100, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

Dokladnie to chce zrobic, z pelna premedytacja ....

Wole miec niehomologowane lampy i cos widziec (a jednoczesnie nie oslepiac innych - soczewki) niz jezdzic po omacku.

A po czym wnosisz, drogi Watsonie, że niehomologowane lampy o¶wietl± ci
drogę a nie niebo albo przeciwległy pas?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-03-26 22:06:21
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-03-26 21:48, Waldek Godel pisze:
[...]

Po tym, ze zanim z nimi zalozonymi wyjade na droge to je ustawie.

Data: 2011-03-26 21:23:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:06:21 +0100, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

Po tym, ze zanim z nimi zalozonymi wyjade na droge to je ustawie.

a kto zagwarantuje, że będzie się dało?

Data: 2011-03-26 22:24:57
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-03-26 22:23, Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:06:21 +0100, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

Po tym, ze zanim z nimi zalozonymi wyjade na droge to je ustawie.

a kto zagwarantuje, że będzie się dało?

Nie chcesz chyba mi powiedziec, ze bede jezdzil ze swiatlami swiecacymi prosto w oczy jadacym z na przeciwka.

Ja tez jestem kierowca .... i wk... mnie jak ktos tak ma :)

Data: 2011-03-26 21:33:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:24:57 +0100, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

Nie chcesz chyba mi powiedziec, ze bede jezdzil ze swiatlami swiecacymi prosto w oczy jadacym z na przeciwka.

nie.
chcę powiedzieć, że możesz jeĽdzić ze ¶wiatłami ¶wiec±cymi gdziekolwiek.

Kupiłem kiedy¶ jak±¶ tani± marketow± żarówkę H4, tylko żarówkę. I nawet
jak±¶ tam homologację miała.
Tyle, że tego się nie dało ustawić ¶wiatła, znikła w ogóle linia odcięcia,
lampa ¶wieciła jako¶ tak sobie..

A to była TYLKO żarówka. Ty chcesz cał± lampę. Owszem, może się zdarzyć tak, że będzie ¶wieciła dobrze.

Data: 2011-03-26 22:36:26
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-03-26 22:33, Waldek Godel pisze:
[...]

Zwroc uwage, ze moim zalozeniem byla poprawa widocznosci, a nie jej pogorszenie, a w opcji o ktorej mowisz byloby wlasnie tak ...

Data: 2011-03-26 21:38:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:36:26 +0100, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

[...]

bingo.  wreszcie dochodzisz do logicznych wniosków.

Data: 2011-03-26 23:03:54
Autor: J.F.
On Sat, 26 Mar 2011 21:33:47 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

Znowu nie przesadzajmy - homologowana lampa zasadniczo powinna swiecic
dobrze. I kazda homologowana zarowka tez. Oczywiscie zawsze mozna
trafic na bubla - ale chyba latwiej ustawic dobrze lampe niz
precyzyjnie zarowke zrobic.

J.

Data: 2011-03-26 22:35:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 26 Mar 2011 23:03:54 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

ojej.. co za zwi±zane z w±tkiem wtr±cenie, gratulacje!!!!

Data: 2011-03-27 09:12:26
Autor: J.F.
On Sat, 26 Mar 2011 22:35:08 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

Napisac to sobie mogl - ale skad on wezmie niehomologowana lampe ?

J.

Data: 2011-03-26 22:25:21
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-03-26 22:24, Mikołaj Jopczyński pisze:
[...]

P.S.
Wiem, ze czasem tanie soczewki sa gorsze niz dobre oryginaly.

Data: 2011-03-27 06:27:35
Autor: Karolek
[...]

Wiesz jak dziala soczewka?

--
Karolek

On 2011-03-25, Mikołaj Jopczyński<mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Dobrze myślę, że celem jest instalacja palników ksenonowych?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-26 11:51:23
Autor: Mikołaj Jopczyński
Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka

Dobrze myślę, że celem jest instalacja palników ksenonowych?

Tak i ogolna poprawa "widocznosci", bo nie jest najlepiej.

Data: 2011-03-26 11:59:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-03-26 11:51, Mikołaj Jopczyński pisze:

Dobrze myślę, że celem jest instalacja palników ksenonowych?

Tak i ogolna poprawa "widocznosci", bo nie jest najlepiej.

To tak na szybko - wykręć lampę, ogołoć z elektryki (silniczek regulacji, itp.). Odrobina Ludiwika i pokruszony na drobne kuleczki styropian do środka + woda. Wytrząść solidnie. Potem płukać, płukać, płukać. Na ostatnie dwa płukania poświęcić parę(naście) litrów wody demineralizowanej - w ten sposób unikniesz zacieków w środku lampy. Porządnie osuszyć, zamontować, wyregulować, zadbać o dobry kontakt na kostkach. I włożyć żarówki Osram Nightbreaker+.
Jeden z grupowiczów zamontował te żarówki do swojego Roomstera i jest zachwycony w porównianiu ze zwykłymi żarówkami. Tylko u niego nie było potrzeby czyścić lamp, bo auto niemal nowe.
Jak się boisz o częste przepalanie żarówek, to sobie zamontuj diodowe DRL i w dzień na nich jeździj.

Data: 2011-03-26 12:09:31
Autor: J.F.
On Sat, 26 Mar 2011 11:59:13 +0100,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Tak i ogolna poprawa "widocznosci", bo nie jest najlepiej.

To tak na szybko - wykręć lampę, ogołoć z elektryki (silniczek regulacji, itp.). Odrobina Ludiwika i pokruszony na drobne kuleczki styropian do ¶rodka + woda. Wytrz±¶ć solidnie.

stara rada chemiczna - wrzucic do wody skrawki papieru.

Potem płukać, płukać, płukać. Na ostatnie dwa płukania po¶więcić parę(na¶cie) litrów wody demineralizowanej - w ten sposób unikniesz zacieków w ¶rodku lampy.

rada dobra, ale po co tak duzo wody ? litr by pewnie wystarczyl.

Porz±dnie osuszyć, zamontować, wyregulować, zadbać o dobry kontakt na kostkach. I włożyć żarówki Osram Nightbreaker+.
Jeden z grupowiczów zamontował te żarówki do swojego Roomstera i jest zachwycony w porównianiu ze zwykłymi żarówkami.

Ale przeciez one tyle samo swiatla daja, no moze 15% wiecej, bo na
tyle norma pozwala.

Po prostu - sa auta w ktorych swiatla jakies slabe i nic nie pomaga
:-(

J.

Data: 2011-03-26 17:33:03
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-26 12:09, J.F. pisze:

Po prostu - sa auta w ktorych swiatla jakies slabe i nic nie pomaga
:-(

Palniki pomagaja ;>

--
Karolek

Data: 2011-03-26 22:23:30
Autor: jerzu
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

I włożyć żarówki Osram Nightbreaker+.

A jak z żywotno¶ci± tych żarówek?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-26 23:06:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp>  wrote:

I włożyć żarówki Osram Nightbreaker+.

A jak z żywotnością tych żarówek?

Rafała pytaj. Cholera wie ile już z nimi jeździ.

Data: 2011-03-27 21:12:34
Autor: jerzu
Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka
On Sat, 26 Mar 2011 23:06:13 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Rafała pytaj. Cholera wie ile już z nimi jeĽdzi.

Po krótkim używaniu Osram Silverstar wróciłem do Philipsów Premium.
Niby ten Osram dawał lepszy efekt, ale żywotno¶ć to tragedia. Jedna
padła po dwóch miesi±cach, druga tydzień póĽniej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-27 21:21:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp>  wrote:

Rafała pytaj. Cholera wie ile już z nimi jeździ.

Po krótkim używaniu Osram Silverstar wróciłem do Philipsów Premium.
Niby ten Osram dawał lepszy efekt, ale żywotność to tragedia. Jedna
padła po dwóch miesiącach, druga tydzień później.

No właśnie, marketoidzi twierdzą, że nowe NightBreakery (te z plusem) są sporo trwalsze.
Sam będę chciał je sprawdzić jak mi padną obecne żarówki. I do tego czasu, chcę założyć jakieś diodowe DRLe.

Data: 2011-03-27 21:50:44
Autor: Michał Baszyński
[...]

stare Philips-y X-treme (te +80% a nie +100%) H4 u mnie wytrzymały rok i 15kkm, teraz zajeżdżam drugi komplet. Trwalsze powinny być Philips NightGuide na których też jakiś czas jeździłem, ale dość szybko stwierdziłem, że mi jednak bardziej odpowiadają te X-treme i do nich wróciłem.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-03-26 10:25:28
Autor: Czarek Daniluk
Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka
W dniu 2011-03-26 08:47, Mikołaj Jopczyński pisze:

Chcialbym, by dlugie byly na osobnych odblysnikach niz mijania - czyli 2
osobne zarowki.

Kolego - według katalogu intercars do caddylaka i do polo s± te same reflektory.
Nie ujmuj±c że do połowy nadwozia to te same samochody.

Do Polo 6N1 na alledrogo znajdziesz spokojnie dwużarówkowe reflektory.

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-26 11:49:02
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-03-26 10:25, Czarek Daniluk pisze:

Do Polo 6N1 na alledrogo znajdziesz spokojnie dwużarówkowe reflektory.

Pozdrawiam !

No wlasnie sprzedawcy twierdza ( i czesto pisza to w opisach ) ze nie pasuja - ponoc caddyk ma cofnieta maske czy cus ....

Nie chce ryzykowac, stad pytanie moje.

Data: 2011-03-26 20:27:51
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-03-26 11:49, Mikołaj Jopczyński pisze:
[...]

A co ryzykować - znajdĽ na Alledrogo takie jak Cię interesuj± w swoim pobliżu, wyjmij swój jedĽ do go¶cia/sklepu co to sprzedaje przymierz ze swoim i tyle.

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-26 21:25:30
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-03-26 20:27, Czarek Daniluk pisze:
[...]

http://allegro.pl/lampy-przednie-caddy-polo-sedan-95-01-ringi-chrom-i1505374732.html

Sa o 100 drozsze niz odpowiednie do polo ....

cos w tym musi byc

Data: 2011-03-26 21:33:47
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-03-26 21:25, Mikołaj Jopczyński pisze:

Sa o 100 drozsze niz odpowiednie do polo ....

cos w tym musi byc

Kombinujesz i żałujesz ??
Przecież to s± identyko lampy jak do polo classic czyli sedan.

Jak chcesz drutować - możesz kupić 4 reflektory od FSO1500 po jakie¶ 25zł ze sztukę i wpasować w otwory ;)

100zł różnicy to nie jest wielka kwota ;)

Pozdrawiam !

PS:
Chcesz widzieć czy chcesz oszczędzać kasę ??

Data: 2011-03-26 10:27:29
Autor: jerzu
Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka
On Fri, 25 Mar 2011 19:58:22 +0100, Mikołaj Jopczyński
<mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Interesuje mnie odzielenie swiatel drogowych od dlugich

Powodzenia. Drogowe=długie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka