Soczi - kurort, który nikogo nie kusi

Data: 2014-03-25 18:16:08
Autor: miś z okienka
Soczi - kurort, który nikogo nie kusi
Ponad miesiąc po zakończeniu igrzysk olimpijskie obiekty świecą pustkami.
Inwazja na Krym odstrasza zagranicznych turystów.
Wizja rubli napływających z zachodniej Europy wywołała entuzjazm, ale niestety
piękne wizje znacząco mijają się z rzeczywistością. Turystów, którzy mieli
szturmować lotnisko w Adlerze, wciąż nie widać. Ponad miesiąc po igrzyskach
Soczi bardziej straszy, niż zachwyca. Wokół luksusowej galerii handlowej Gorkij
Gorod Mall zamiast samochodów klientów widać porozrzucane kartony. Na pustych
sklepach wiszą kartki "Wkrótce otwarcie".
Potencjalni turyści boją się o bezpieczeństwo i nie chcą zostawiać pieniędzy w
kraju atakującym sąsiednie państwo. A władze i mieszkańcy Soczi się dziwią.
Przecież obiekty olimpijskie są takie piękne. Jak można nie chcieć ich zobaczyć?
http://www.rp.pl/artykul/619672,1096546-Kurort-- ktory-nikogo-nie-kusi.html
Sowieciarska mentalność, to i sowieciarskie zdziwienia...

Data: 2014-03-25 18:15:55
Autor: boukun
Soczi - kurort, który nikogo nie kusi
Pobożne życzenia... Tam się dopiero wolność rozpoczyna...

boukun

Data: 2014-03-25 19:05:29
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgsei9$u0s$1mx1.internetia.pl...
Pobożne życzenia... Tam się dopiero wolność rozpoczyna...

Soczi jest na Kaukazie, a nie na Krymie matole...

Data: 2014-03-25 20:00:00
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lgsgfb$slu$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgsei9$u0s$1mx1.internetia.pl...
Pobożne życzenia... Tam się dopiero wolność rozpoczyna...

Soczi jest na Kaukazie, a nie na Krymie matole...

Ważne, że chociaż ty załapałeś, o co chodzi...

boukun

Data: 2014-03-25 21:49:07
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgskkj$it0$1mx1.internetia.pl...
[...]

O to chodzi, że nic nie załapałem matole.

Data: 2014-03-25 21:59:12
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lgsq0p$gto$3node1.news.atman.pl...

[...]

Tyle to ja już wiem. Nie mam ochoty dzisiaj na odwzajemnianie się wyzwiskami., dlatego tym razem ci daruję...

boukun

Data: 2014-03-26 00:07:25
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgsriu$a21$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tyle to ja już wiem.

Czyli jak zwykle sobie zaprzeczasz matole.

Soczi - kurort, który nikogo nie kusi