Sodomici bez ustawy o zwi您kach partnerskich

Data: 2012-07-31 21:55:18
Autor: abc
Sodomici bez ustawy o zwi您kach partnerskich
Okazuje si, 瞠 nie mog zazna szcz窷cia, je郵i pierdol si zwyczajnie, a
nie pod nadzorem podstawowej organizacji partyjnej, kt鏎a po zako鎍zeniu
sp馧kowania wystawi im za鈍iadczenie o jego odbyciu, ze stosown, koniecznie
okr庵陰 piecz徠k. Co za byd這!

Wi璚ej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2566

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz這wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa雟twa od Ko軼io豉 jest sztuczny.

Data: 2012-07-31 22:23:51
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-31 21:55, abc pisze:
[...]

Ty si w og鏊e zastanawiasz nad tym co piszesz? Ty przecie ich wr璚z nienawidzisz. Gdzie le篡 廝鏚這 tej nienawi軼i? Czy zazdro軼isz im ich cz瘰tej zmiany partner闚, o kt鏎ych pisa貫 tu na psp, wygl康a na to 瞠 tak瞠 jeste zazdrosny o ich uczucia, o czym te by豉 wzmianka.. I zanim zaczniesz na nich bluzga postaraj si wyja郾i na grupie dlaczego post瘼ujesz tak a nie inaczej.? Przynajmniej ja chcia豚ym zna pow鏚 tego 瞠 kto maj帷y si za normalnego pa豉 tak dawk nienawi軼i do zupe軟ie obcych sobie ludzi.

Data: 2012-07-31 15:56:39
Autor: zizytup
Pedalstwo - opis choroby
Trybun pisze:

W dniu 2012-07-31 21:55, abc pisze:
Okazuje si, 髒e nie mog zazna szczcia, jeli pierdol si
zwyczajnie, a
nie pod nadzorem podstawowej organizacji partyjnej, kt籀ra po zakoczeniu
sp籀kowania wystawi im zawiadczenie o jego odbyciu, ze stosown,
koniecznie
okrg piecztk. Co za bydo!

Ty si w og籀le zastanawiasz nad tym co piszesz? Ty przecie髒 ich wrcz
nienawidzisz. Gdzie le髒y 驕r籀do tej nienawici? Czy zazdrocisz im ich
czstej zmiany partner籀w, o kt籀rych pisae tu na psp, wyglda na to 髒e
tak髒e jeste zazdrosny o ich uczucia, o czym te髒 bya wzmianka.. I zanim
zaczniesz na nich bluzga postaraj si wyjani na grupie dlaczego
postpujesz tak a nie inaczej.? Przynajmniej ja chciabym zna pow籀d
tego 髒e kto majcy si za normalnego paa tak dawk nienawici do
zupenie obcych sobie ludzi.

A nie wystarczy poczyta kaweckiego czy grzegorza z. 髒eby zrozumie
czym jest nienawi pedaa do zupenie obcych im ludzi ?  To mo髒e
niech dowiadczony peda wyjani ci czego mo髒na im zazdroci. Cytuje:

"Moje prawdziwe imi to Pawe Alfredo Perez to tylko m籀j nick. Nie chce w tym momencie ujawnia swoich prawdziwych danych, gownie ze wzgldu i髒 ludzie tacy jak ja s nieprzychylnie traktowani przez homoseksualist籀w jak r籀wnie髒 heteroseksualist籀w.

Do 22 roku 髒ycia byem aktywnym gejem, byem w wielu zwizkach i miaem
dowiadczenia seksualne z wieloma chopakami. Mieszkam oraz dorastaem w
jednym z najbardziej przychylnych gejom kraj籀w (na liter K :) ), gdzie
homoseksualizm jest powszechnie akceptowany. Ch mojej zmiany nigdy nie
bya spowodowana poprzez nieakceptacj spoeczn.

Na blogu tym opisz gownie wiat homoseksualny z perspektywy moich
wasnych dowiadcze. Zmiana kt籀rej dokonaem w swoim 髒yciu daa mi
nieopisywalne szczcie, dlatego czuj si zobowizany opisa swoja
histori, g籀wnie z myl o chopakach takich jak ja, kt籀rzy dusz si w
gejowskim szczliwym i kolorowym wiecie i nie zdaj sobie sprawy 髒e
istnieje alternatywa. Jestem 髒ywym przykadem 髒e zmiana jest mo髒liwa (w
wielu przypadkach) i 髒ycie heteroseksualne daje niepor籀wnywalnie wicej
szczcia ni髒 homoseksualizm, zwizana z nim obsesja seksualna,
internetowe czaty, sauny, crusing-i, kluby z darkroomami i setki
partner籀w seksualnych. Zmiana nie jest atwa, nie ze wzgldu na to 髒e
trzeba co w sobie stumia, ale gownie dlatego 髒e trzeba wo髒y du髒o
pracy w prace nad zalegociami, kompleksami oraz zmierzeniem si z
czsto niemiymi wspomnieniami z przeszoci.

Z g籀ry przepraszam za bdy. Jzyka polskiego nie u髒ywam na codzie. W
razie pyta m籀j email address to: alfredoperezem...@gmail.com . Je髒eli
jest to pytanie techniczne zachcam do dyskusji otwartej na stronie, tak
aby inni mogli skorzysta.

Seks by moim 髒yciem. Sprawdzanie wiadomoci na chyba wszystkich
mo髒liwych stronach gejowskich kilka razy dziennie to bya norma.
Masturbacja w chorych ilociach, pornografia -> potem doszy zabawki bo
samo walenie konia ju髒 nie wystarczyo, kluby i darkroomy, sauny
gejowskie, cigle koncentrowanie si na seksie, przera髒enie upywajcym
czasem (nie chce by stary!!! nie podobaj mi si geje powy髒ej 25
lat!!!) i podbijanie numeru os籀b z kt籀rymi spaem to byo dla mnie caym
moim 髒yciem. Jednego dnia doszedem do prostego wniosku. Bya to forma
rozmowy z samym sob. Czy szukam zwizku z facetem? Nie, bo to nie wypa
sprawdziem ju髒 kilka razy. Czy lubi seks homoseksualny? Kocham, mog
to robi cay czas. Czy daje mi on satysfakcje? Odpowiedz na to pytanie
spowodowaa przeom. Bya nastpujca: Tak, ale czekaj spaem z 42
chopakami, a nadal szukam seksu. Satysfakcja to nie tylko 5 minut w
czasie i po stosunku. Powinna by raczej bardziej trwaa? Zaczem
rozmyla o permanentnym braku satysfakcji z homoseksualnego seksu i
tego do czego mo髒e mnie to w przyszoci skoni. Czym czciej
uprawiaem seks, tym wicej chciaem.

Wiedziaem, 髒e musz skoczy z seksem i masturbacja. Ch zmiany bya
tak silna 髒e w wieku 22 lat, przez cay okrgy rok, nie byo nawet 1
takiego przypadku 髒ebym dotkn nie waciwe swoje narzdy rozrodcze.
Masturbacja znikna z mojego 髒ycia. Zmusza mnie to do wniosku 髒e
masturbacja w moim wypadku bya rezultatem a nie przyczyna. Rezultatem
moich fantazji homoseksualnych, uciekaniem od kompleks籀w oraz obsesj na
punkcie seksu.

Kiedy spr籀bowaem seksu heteroseksualnego z moja dziewczyn po raz
pierwszy, zrozumiaem ze jest to kompletnie inny wiat. Po swoim
pierwszym razie z kobieta, zrozumiaem 髒e daje mi ona totalne
zaspokojenie w sferze emocjonalnej oraz fizycznej. Szukaem r籀wnie髒 tego
u m髒czyzn, ale opr籀cz zaspokojenia fizycznego, kt籀re jest niesamowicie
kr籀tkotrwae, nigdy nie bylem zaspokojony emocjonalnie. Za ka髒dym razem
po kilku spotkaniach z facetem, kiedy przechodzio ju髒 zauroczenie,
zaraz po orgazmie przychodzia ta sama myl Nie, on jednak nie jest
tym kt籀rego szukam.. Podkrelam tu, ze do wniosku takiego dochodziem
po jakim czasie. Na pocztku jest zawsze fajnie, jest te zauroczenie i
kilku dniowa mio. Potem, nagle zauwa髒am 髒e partner nie zachowuje si
do koca msko, mam jaki problem w sferze seksu, nie wypina si we
waciwy spos籀b lub nie zaspokoj mnie tak jak sobie tego oczekuje. Od
kobiet otrzymaem kompletne zaspokojenie, kt籀re pozytywnie odbio si na
jakoci mojego 髒ycia. Polepszya si koncentracja w pracy, nagle
rozwinem ro髒ne zainteresowania i hobby.

Wyobra髒am sobie jak musi to brzmie, ale taka jest prawda by czas w
moim 髒yciu 髒e w taki wanie spos籀b mylaem o ludziach (innych chopakach).

Widziaem na homo pornolach, adnego chopaka (Czecha), kt籀ry mia mo髒e
z 20 lat, da sobie w dup wo髒y ogromna pi. Facet piciarz
najpierw mu rozepcha tyek, a potem dosownie z caej siy wje髒d髒a w
niego t pici jak na kickboxingu. Pod koniec, ten ogromny, owosiony
facet trzyma obie swoje rce a髒 po muskuy w pozornie maej pupie tego
chopaka. Po tym wszystkim, ten starszy facet przybli髒y kamer, i 髒e
dziura tego chopaka po takim zabiegu bya po prostu ogromna, nacisn
od boku zwieracze tak a髒 tyek tego chopca (r籀髒owe wntrznoci)
wyskoczyy na zewntrz Zastanawiaem si jak taki mody, adny chopak
mo髒e da sobie robi co takiego? Czy on ju髒 kompletnie nie ma szacunku
do samego siebie, swojej intymnoci czy ciaa?

Mo髒e zabrzmi to zwariowanie ale po czci to rozumiem. Sam kiedy miaem
gsi sk籀rk na myl o dotkniciu penisa innego chopaka. Seks z innym
m髒czyzn by czym w og籀le nie do pomylenia. Przysza chwila kiedy
mogem to w kocu zrobi. Kilkudniowy szok po tym, i zrobiem to jeszcze
raz. Po czasie, dotykanie penisa innego chopaka byo ju髒 dla mnie
niewystarczajce. I tak mnie to doprowadzio do liczby 42, spr籀bowaem
tr籀jkt籀w czy nawet piciokt籀w. Pornografia oczywicie zawsze
dostarczaa mi nowych pomys籀w. By to czas kiedy zazdrociem innym
gejom, szczeg籀lnie tym z pornoli, 髒e mog robi to cay czas i mie tylu
partner籀w. Podwiadomie miaem nadzieje 髒e wanie to daoby mi
permanentna satysfakcje. Nic bardziej zgubnego. Taki seks bez seksualnej
wizi emocjonalnej (kt籀r mo髒e da mi tylko kobieta) to tylko
dowiadczenie fizyczne. Mamy stosunek, jestemy jakby zadowoleni, lecz
po 5 minutach z powrotem znajdujemy si w punkcie wyjcia. Mo髒liwe 髒e
ten chopak z pornola, o kt籀rym pisze szed t sam drog, szuka
zaspokojenia w coraz to bardziej wyuzdanych aktach, lecz zabrako tam
opamitania w pewnym miejscu. Znalaz si przed kamerami, kt籀re staray
si  dokadnie pokaza jego mod, adn, umiechnit bu驕k oraz za
jednym razem uchwyci p籀 jego wywalonej na zewntrz, rozwalonej,
r籀髒owej wewntrznej czci odbytu. Takimi dokadnie scenami, 髒ywi si
optani seksem erotomanii i seksoholicy. Mania seksualna gej籀w mo髒e te髒
wynika z tego 髒e mamy tu do czynienia,  z dwoma napalonymi facetami.
Faceci statystycznie zdradzaj o wiele czciej. Seksoholizm dotyczy
zar籀wno os籀b homo jak i heteroseksualnych. Uwa髒am jednak (m籀wie to z
dowiadczenia), 髒e geje maj predyspozycje do takich zachowa. To co
jest norm w klubach gejowskich, jest czym niespotykanym w wiecie
heteroseksualnym.

W miecie Toronto jest nacie gejowskich bar籀w. Ka髒dy z nich wyposa髒ony
jest w darkroom. Niekt籀re z nich maja vip room-y w podziemiach. Tam
kiedy widziaem np. Brenta Everetta uprawiajcego grupowy seks z chyba
10-15 chopakami. Do tego mamy okoo 7-8 saun i sex kluby. M籀wimy tu o
miejscach rozrywki os籀b homoseksualnych, stanowicych 3-5% spoeczestwa
tego miasta. Pr籀bowaem znale驕 co na wz籀r sauny czy sex klubu dla os籀b
heteroseksualnych. Nie ma nawet jednego takiego miejsca. Nie wspominam
nawet o darkroomach, bo takie miejsca nie wystpuj w dyskotekach dla
hetero. S oczywicie domy publiczne, bary go-go itd. Ale akty seksualne
dokonywane s tam za zapat, dla kobiet tam pracujcych to jest zwyka
praca.

Nigdy nie chodziem po publicznych miejscach, takich jak parki czy
toalety w celu zaspokojenia potrzeb uprawiajc seks z przypadkowym
facetem ale nie raz mo髒na min takie osoby po drodze. Nastpnym razem
przypatrz si tym ludziom, je髒eli jeste gejem to od razu ich
rozpoznasz. Przypatrz si dokadnie ich oczom. To s ludzie niczym nie
r籀髒nicy si z wygldu od narkoman籀w. To jest ich cay sens 髒ycia,
ludzie zombi z chodzcymi dookoa ich gowy gaami, kt籀re tylko patrz
za kolejna ofiara.

Zaryzykuje tu te髒 stwierdzenie, 髒e teza o 15-30 razy statystycznie
wy髒szych skonnociach os籀b homoseksualnych do molestowania dzieci
(por籀wnujc do heteroseksualist籀w)  jest prawdziwa. Na to dokadnie
wskazuj statystyki. Je髒eli gej ma upodobanie w modszych chopakach, to
nie wiem czy z czasem nie zacznie szuka zaspokojenia w coraz to
modszych modelach. Kiedy byem na Kubie, nasuchaem si ro髒nych
historii od miejscowych. Jest to jeden z g籀wnych cel籀w podro髒y
starszych europejczyk籀w. Za markow koszulk adidasa czy nike, maj
12/14 letniego chopca do swojej dyspozycji na ca noc.

W ka髒dym razie, po zaprzestaniu praktyk, kt籀re opisaem powy髒ej, moje
髒ycie zmienio si horrendalnie. Bya to tak ogromna zmiana w jakoci
髒ycia kt籀rej po prostu nie da si opisa. Jakby kto przetar mi oczy.
Zauwa髒yem, 髒e mo髒na czerpa o wiele wicej radoci ni髒 kiedykolwiek
dawa mi seks z takich maych rzeczy w 髒yciu. Niesamowite szczcie
kt籀re mnie ogarno, satysfakcja z pracy i milion innych rzeczy, kt籀re
opisze w innym pocie! "

http://bylygej.wordpress.com/cos-o-seksie-czyli-homoseksualna-mania-seksualna/

Data: 2012-08-02 18:48:11
Autor: Grzegorz Z.
Pedalstwo - opis choroby
zizytup napisa:

A nie wystarczy poczyta kaweckiego czy grzegorza z.

Nie jestem peda貫m.

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-02 16:58:10
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisa(a):
zizytup napisa:

> A nie wystarczy poczyta kaweckiego czy grzegorza z.

Nie jestem peda貫m.

ktos kto nie jest homoseksualista, nie interesuje sie obsesyjnie tematem i ich nie broni tak jak GrzegorzZ oraz Trybun (co nota bene jesli chodzi o Trybuna - to jest to dla mnie akurat zrozumiale:))

Ten wielbiciel Che broni tez pedofili oraz psychopatow - mordercow np.takich jak Brevik - ktory byl szkolony przez sowieckie sluzby specjalne.

Data: 2012-08-02 20:02:47
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 02.08.2012 18:58,  Observatore pisze:
ktos kto nie jest homoseksualista, nie interesuje sie obsesyjnie tematem
i ich nie broni tak jak GrzegorzZ oraz Trybun

S豉bszych si broni... tu nie d簑ngla gdzie silniejszy po瞠ra s豉bszego. I chwa豉 ludziom za to 瞠 cho nie s homoseksualistami to broni tych kt鏎zy poprzez swoj orientacje s nazywani byd貫m i innymi obel篡wymi przezwiskami.

Przeto powiadam Wam: dni ko軼io豉 s policzone, i teraz tak ja wy innych traktujecie tak wy traktowani b璠ziecie.

--
*RACJA Polskiej Lewicy* ko這 Wroc豉w
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-08-02 18:11:42
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):
[...]

do KOGO te grozby? Ja jestem agnostykiem. Bronic kogos, to nie to samo co prowadzic nachalna, agresywna propagande. Homoseksualisci wcale nie sa tacy slabi, za jakich chca w oczach spoleczenstwa uchodzic:))

Pedofili i psychopatow - mordercow takich jak Brevik tez nalezy bronic?

Data: 2012-08-02 20:14:38
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-02 20:11,  Observatore pisze:
Homoseksualisci wcale nie sa tacy slabi, za jakich chca w oczach spoleczenstwa uchodzic:))

Fakt, to zboczeni faceci udajacy panienki. Sile maja duzo wieksza niz
kobiety.

Data: 2012-08-02 20:32:35
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 02.08.2012 20:11,  Observatore pisze:
[...]

Je瞠li jeste rzeczywi軼ie agnostykiem to te s這wa nie s kierowane do Ciebie.

Je瞠li chodzi o agresywn propagand. Niedawno przeczyta貫m fajny komentarz na wp.pl: "A czym瞠 jest procesja bo瞠go cia豉 (odno郾ie manifestacji gej闚 i propagandy antygejowskiej)." To nic innego jak manifestacja swoich pogl康闚 - tak jak robi to geje i ich obro鎍y.

Data: 2012-08-02 18:51:39
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
[...]

jestem rzeczywiscie agnostykiem. A odnosnie cytowanego przez was tekstu, to na pewno specjalnie normalny czlowiek go nie napisal. --

Data: 2012-08-02 21:02:24
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-02 20:51,  Observatore pisze:
jestem rzeczywiscie agnostykiem. A odnosnie cytowanego przez was tekstu, to na pewno specjalnie normalny czlowiek go nie napisal.

To czerwona menda, a nie normalna osoba.

Data: 2012-08-02 21:41:57
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 02.08.2012 21:02, u2 pisze:
W dniu 2012-08-02 20:51,  Observatore pisze:
jestem rzeczywiscie agnostykiem. A odnosnie cytowanego przez was tekstu, to
na pewno specjalnie normalny czlowiek go nie napisal.

To czerwona menda, a nie normalna osoba.

Zn闚 rynsztokowa odpowied niegodna polaka-katolika

Data: 2012-08-02 22:24:32
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-02 21:41, Pawel Bartkowiak pisze:
To czerwona menda, a nie normalna osoba.

Zn闚 rynsztokowa odpowied niegodna polaka-katolika

Za duzo czerwoni wymordowali Polak闚, abym uwa瘸 ciebie za normaln
osob, czerwono mendo, no i oczywi軼ie nie jestem katolikiem.

Data: 2012-08-03 07:53:24
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 02 Aug 2012 22:24:32 +0200, u2 napisa(a):

[...]

Ty czerwona mendo, to ty masz krew na rekach! Tacy jak ty udaj teraz
nawr鏂onych ty synu Belzebuba i starej czarownicy!

MW

Data: 2012-08-03 13:31:17
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
Marek Woydak <marek2x@wp.pl> napisa(a):

Ty czerwona mendo, to ty masz krew na rekach! Tacy jak ty udaj teraz
nawr鏂onych ty synu Belzebuba i starej czarownicy!

jesli bedziecie nadal takie teksty tu zamieszczali, to nic wam nie pomoze wysylanie postow z servera eternal-september.org.

Takie chamskie, ordynarne teksty wysylaja juz znani na tej grupie spamerzy.

From: Marek Woydak <mare...@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Jaka gospodarka, taki sport
Date: Fri, 3 Aug 2012 08:06:31 +0200
Sender: #Marek# <>

Data: 2012-08-03 19:23:45
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-03 07:53, Marek Woydak pisze:
Ty czerwona mendo, to ty masz krew na rekach! Tacy jak ty udaj teraz
nawr鏂onych ty synu Belzebuba i starej czarownicy!

Ot騜 to !

Data: 2012-08-03 14:04:17
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):

> To czerwona menda, a nie normalna osoba.

Zn闚 rynsztokowa odpowied niegodna polaka-katolika

popatrzcie sobie teraz na rynsztokowe wypowiedzi w tym watku wlasnie lewakow piszacych tchorzliwie pod roznymi nickami i popierajacych wasza organizacje:

http://www.racjapl.org/

Jakies wnioski potraficie samodzielnie z tych tekstow wyciagnac?

ps. we Wroclawiu wasza organizacja juz nie dziala?:))

Data: 2012-08-03 14:12:18
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*

Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):

http://www.racjapl.org/

 O jaka sprawiedliwosc spoleczna moze zabiegac partia inspirujaca sie chamstwem, oszczerstwem i klamstwem esbekow oraz komuszych mordercow ktorzy
wydaja pisemko *Fakty i Mity*??

Przeciez to partia za ktora stoja sowieckie sluzby specjalne. Nie zdajecie sobie z tego FAKTU sprawy??

Data: 2012-08-03 20:39:37
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 16:12,  Observatore pisze:
Przeciez to partia za ktora stoja sowieckie sluzby specjalne. Nie zdajecie
sobie z tego FAKTU sprawy??

Przej髒yj na oczy. Skoro tak m籀wisz to nie jeste agnostykiem. Bo takie teksty ma elektorat PIS. A agnostyk m籀wicy 髒e nie ma dowod籀w na istnienie Boga, ale te髒 nie ma dowod籀w na jego brak - nie mo髒e by PIS agnostykiem. To wzajemnie si wyklucza.

Jak partia k籀襲ra zostaa zao髒anona w 2002r mo髒e by sterowana przez sowiet籀w. Gorszych bzdur nie opowiada Macierewicz!

Co do Fakt籀w i Mit籀w. Ciesz si 髒e tak m籀wisz. Bo wiem 髒e boli Ci to 髒e ta gazeta pisz prawd. Ty wiesz 髒e byy ksidz j prowadzi?

W FiM widzisz tylko okadk, i znasz j jedynie z opowieci ksi髒y i innych miernych ale wiernych. Ta gazeta w kocu uzdrowi sytuacj w kk. Zajrzyj dalej, gebiej i przekonaj si, 髒e tak gazeta jest dla ludzi wierzcych - kt籀rzy twierdz 髒e koci籀 bli髒ej ludzi to koci籀 ubogi - bogaty wiedz.

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koo Wrocaw
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-08-03 19:03:21
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a): *Przej篡j na oczy. Skoro tak m闚isz to nie jeste agnostykiem. Bo takie teksty ma elektorat PIS. A agnostyk m闚i帷y 瞠 nie ma dowod闚 na istnienie Boga, ale te nie ma dowod闚 na jego brak - nie mo瞠 by PIS agnostykiem. To wzajemnie si wyklucza.

Jak partia k?ra zosta豉 za這瘸nona w 2002r mo瞠 by sterowana przez sowiet闚. Gorszych bzdur nie opowiada Macierewicz!

Co do Fakt闚 i Mit闚. Ciesz si 瞠 tak m闚isz. Bo wiem 瞠 boli Ci to 瞠 ta gazeta pisz prawd. Ty wiesz 瞠 by造 ksi康z j prowadzi?

W FiM widzisz tylko ok豉dk..

wy wiecie lepiej ode mnie kim jestem? Jakie to typowe dla lewactwa:)
Na oczy to wy przejrzyjcie, bo jestescie tylko pozytecznym frajerem dla sowieckich sluzb specjalnych ktore kreuja takie pisemka dla naiwnych.

Wy wiecie tez co mnie boli? Pisze po prostu o FAKTACH, a nie o mitach. Gazetka zalozona jest przez prosowieckie sluzby specjalne, a te sa na pasku Kremla.

A tym sluzba zalezy tylko na tym aby konfliktowac spoleczenstwo rekami naiwnych i odmozdzonych frajerow

Data: 2012-08-03 19:04:28
Autor: Observatore
korekta: SLUZBOM SOWIECKIM

Data: 2012-08-03 21:26:01
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 21:03,  Observatore pisze:
[...]

Temat uwa瘸m za zamkni皻y. Nie ma sensu dyskutowa!

Data: 2012-08-03 19:44:38
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):
Temat uwa瘸m za zamkni皻y. Nie ma sensu dyskutowa!

ale ja nie uwazam za zamkniety. Skoro nie zrozumieliscie mojego tekstu to jeszce raz wytlumacze.

 Napisaliscie ze:

Jak partia k?ra zosta豉 za這瘸nona w 2002r mo瞠 by sterowana przez
sowiet闚. Gorszych bzdur nie opowiada Macierewicz!

Ale partia powstala pod wplywem inspiracji gazetki *Fakty i Mity*. Tak w kazdym razie tak sie lansuje - vide link ktory podalem do strony tej waszej partii. Nastepnie odnioslem sie do tej gazetki, a nie do waszej partii
lewicowej (chociaz nie wiem czy zdajecie sobie sprawe z tego, ze WSZYSTKIE ruchy lewicowe na swiecie (te na zachodzie rowniez)byly i sa finasowane przez neosowietow.

 I to, ze za ta gazetka stoja prosowieckie sluzby nie ulega zadnej watpliwosci. Nie bede wam tego juz udawadnial na tej grupie, bo i tak to bedzie dla mni tylko strata czasu, bo mi nie uwierzycie.

SPRAWDZCIE wiec sobie sami, o ile potraficie myslec samodzielnie i sie SAMI przekonajcie.

Data: 2012-08-03 21:47:08
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 21:44,  Observatore pisze:
 I to, ze za ta gazetka stoja prosowieckie sluzby nie ulega zadnej watpliwosci.

Jeden z redachtorow chwalil sie wczasami w putinowskiej daczy. A
putinowska znaczy czekistowska.

Data: 2012-08-03 22:11:47
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 21:44,  Observatore pisze:
[...]

Temat uwa瘸m za zamkni皻y dlatego 瞠 wy ka盥 inn parti ni PIS (lub podobn) uwa瘸cie za sowieck agentur.

Gdyby tak by這 jak m闚isz, maj帷 pieni康ze sowiet闚 (to ju anachronizm!) Racja POLSKIEJ Lewicy by豉by w sejmie!

Racji POLSKIEJ Lewicy notorycznie brakuje pieni璠zy na dzia豉lno嗆 - ale to zapewne zaplanowane dzia豉nie sowieckiej agentury (uprzedzam ju Twoj wiadomo嗆).

Tak瞠 jedyne co proponuje, to mniej Macierewicza i innych takich. Znajdzie sobie inna prawic parti (niech b璠zie Jurek, Ziobro, PJN) kt鏎a nie dzieli spo貫cze雟twa w tak drastyczny spos鏏:

PIS, a ca豉 reszta to czerwona ho這ta sponsorowana przez sowieck agentur. Z takim my郵eniem nigdy w Polsce nie zbudujemy normalnej demokracji.

Data: 2012-08-03 20:33:15
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):
Temat uwa瘸m za zamkni皻y dlatego 瞠 wy ka盥 inn parti ni PIS (lub podobn) uwa瘸cie za sowieck agentur.

partie lewicowe sa zawsze finansowane przez neosowietow. Nie znacie historii??

[...]

..jak zdobedziecie wiecej *wyznawcow*, to i pieniadze dostaniecie z *pewnych* zrodel - tak jak Palikot.

Tak瞠 jedyne co proponuje, to mniej Macierewicza i innych takich. Znajdzie sobie inna prawic parti (niech b璠zie Jurek, Ziobro, PJN) kt鏎a nie dzieli spo貫cze雟twa w tak drastyczny spos鏏:

Czy ja was prosze o rady? Zreszta te partie stworzono po to, aby oslabic najwieksza partie opozycyjna.
PIS, a ca豉 reszta to czerwona ho這ta sponsorowana przez sowieck agentur. Z takim my郵eniem nigdy w Polsce nie zbudujemy normalnej demokracji.

ale bredzicie:)) W Polsce nie zbuduje sie normalnej demokracji bo rzadza nadal przepoczwarzeni komunisci i system jest nadal peerelowski. Zmiany sa tylko kosmetyczne. Kazda partia lewicowa, bedzie ten bajzel tylko utrwalac i poglebiac zubozenie spoleczenstwa.

Nie da sie wleczyc jednego syfu innym syfem.

Data: 2012-08-04 08:37:51
Autor: Marek Woydak
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Dnia Fri, 3 Aug 2012 20:33:15 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

To wida na twoim przyk豉dzie ty czerwona mendo!

MW

Data: 2012-08-04 09:01:53
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 22:33,  Observatore pisze:

>Temat uwa瘸m za zamkni皻y dlatego 瞠 wy ka盥 inn parti ni PIS (lub
>podobn) uwa瘸cie za sowieck agentur.
partie lewicowe sa zawsze finansowane przez neosowietow. Nie znacie historii??

Dlatego temat uwa瘸m za zamkni皻y.

Data: 2012-08-03 22:20:21
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 22:11, Pawel Bartkowiak pisze:
PIS, a ca豉 reszta to czerwona ho這ta sponsorowana przez sowieck
agentur. Z takim my郵eniem nigdy w Polsce nie zbudujemy normalnej
demokracji.

Co ty chcesz budowac czerwona mendo ? Jako czerwona menda jestes zdolny
tylko burzyc i mordowac.

Data: 2012-08-03 20:50:43
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 20:39, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

A ty bierz s這wnik ortograficzny do r瘯i i to ju :-)

BTW rozpirzanie kosciola to domena specsluzb z nadania czerwonych mend.

Data: 2012-08-03 20:55:29
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 20:50, u2 pisze:
[...]

Nie jeste katolikiem, wi璚 Ciebie to nie dotyczy.

Data: 2012-08-03 19:05:54
Autor: Observatore
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):
Nie jeste katolikiem, wi璚 Ciebie to nie dotyczy.
 wy tez nie jestescie katolikiem, a sie wypowiadacie. Logiki troche w argumentacji.

Data: 2012-08-03 21:24:23
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 21:05,  Observatore pisze:
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):

Nie jeste katolikiem, wi璚 Ciebie to nie dotyczy.

wy tez nie jestescie katolikiem, a sie wypowiadacie. Logiki troche w
argumentacji.

ale jestem za 鈍ieckim pa雟twem (a to s dwie wykluczaj帷e si sprawy tj. kk i 鈍ieckie pa雟two). Zreszt wg kk ci庵le jestem katolikiem nie z這篡貫m aktu apostazji.

Data: 2012-08-03 21:29:40
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 21:24, Pawel Bartkowiak pisze:
ale jestem za 鈍ieckim pa雟twem (a to s dwie wykluczaj帷e si sprawy
tj. kk i 鈍ieckie pa雟two). Zreszt wg kk ci庵le jestem katolikiem nie
z這篡貫m aktu apostazji.

To widnieja twoi przodkowie sprzed 200 lat w ksiedze parafialnej nie
oznacza zes katolik, czerwona mendo z Wrocka.

W sumie, jesli widnieja w ksiedze parafialnej Wrocka i okolic to z
pewnoscia byli protestantami.

Data: 2012-08-03 21:39:57
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 21:29, u2 pisze:
[...]

Wida 瞠 IQ masz poni瞠j 鈔edniej polskiej. Wnioskuje po:
- rynsztokowym chamskim obra瘸niu innych
- czy ludzie w Polsce si nie przemieszczaj?

疾nda.

Data: 2012-08-03 21:45:04
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 21:39, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Do r瘯i s這wnik, mendo czerwona. Mierzysz innych swoja miarka.

Data: 2012-08-03 21:11:31
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 20:55, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Wszystkie wrogie dzialania wobec Polakow dotycza rowniez mnie, czerwona
mendo z Wrocka.

Data: 2012-08-03 21:27:12
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 21:11, u2 pisze:
[...]

I zn闚 rynsztokowe obra瘸nie, jakie to przewidywalne....
A co ma 鈍ieckie pa雟two z wrogim dzia豉niem wobec Polak闚?

Data: 2012-08-03 21:39:17
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 21:27, Pawel Bartkowiak pisze:
Wszystkie wrogie dzialania wobec Polakow dotycza rowniez mnie, czerwona
mendo z Wrocka.

I zn闚 rynsztokowe obra瘸nie, jakie to przewidywalne....
A co ma 鈍ieckie pa雟two z wrogim dzia豉niem wobec Polak闚?

Zabraniasz innym wypowiadania sie na temat kosciola, a sam nadajesz na
kosciol jak najety. Pewnie jestes najety, czerwona mendo z Wrockka.

Data: 2012-08-03 22:04:36
Autor: u2
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
W dniu 2012-08-03 21:59, Pawel Bartkowiak pisze:
I zn闚 瞠nada.

Zgadza si, twoje wypowiedzi s 瞠nuj帷e, czerwona mendo.

Data: 2012-08-03 22:22:41
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 03.08.2012 22:04, u2 pisze:
W dniu 2012-08-03 21:59, Pawel Bartkowiak pisze:
I zn闚 瞠nada.

Zgadza si, twoje wypowiedzi s 瞠nuj帷e, czerwona mendo.

疾nda. Zn闚 obra瘸nie aby doda sobie otuchy... Je瞠li ty jeste przedstawicielem polskiego konserwatyzmu (sam sie tak okre郵i貫 na stwierdzenie 瞠 jeste prawicowcem) to wsp馧czuje Korwinowi 瞠 na takiej "elicie" chce co zmieni.

Data: 2012-08-03 20:40:48
Autor: Observatore
[...]

 nawet nie wiecie kim jest Korwin i jaka jest jego rzeczywista rola w polskiej polityce?

Wspolczuje.

Data: 2012-08-04 08:39:04
Autor: Marek Woydak
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Dnia Fri, 3 Aug 2012 20:40:48 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

Poczytaj sobie o rodowodzie Kaczy雟kich, poczytaj sobie o ich tatusiu
Rajmundzie a poznasz prawd o swoich idolach.

MW

Data: 2012-08-03 22:28:01
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 22:22, Pawel Bartkowiak pisze:
Je瞠li ty jeste przedstawicielem polskiego konserwatyzmu (sam sie tak
okre郵i貫 na stwierdzenie 瞠 jeste prawicowcem) to wsp馧czuje
Korwinowi 瞠 na takiej "elicie" chce co zmieni.

Korwin nie jest dla mnie zadnym wzorem, to zwykly agenciak sowiecki. No
i nie jestem prawicowcem, czerwona mendo.

Data: 2012-08-04 08:34:32
Autor: Marek Woydak
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Dnia Fri, 03 Aug 2012 22:28:01 +0200, u2 napisa(a):

[...]

Wzorem dla ciebie ty czerwona mendo jest Feliks Dzier篡雟ki!

MW

Data: 2012-08-04 08:26:57
Autor: Marek Woydak
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Dnia Fri, 03 Aug 2012 20:55:29 +0200, Pawel Bartkowiak napisa(a):

[...]

Ten u2 to jaki g逝p[ek jest. Czerwona menda ze zdegenerowanym m霩giem.

MW

Data: 2012-08-04 08:20:13
Autor: Marek Woydak
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Dnia Fri, 03 Aug 2012 20:50:43 +0200, u2 napisa(a):

[...]

Tak jak ty skurwysyn闚 co to teraz udaj patriot闚 polskich. Jak ja sie
takimi gadami brzydz!

MW

Data: 2012-08-04 08:19:12
Autor: Marek Woydak
Pawel Bartkowiak - * Fakty i Mity*
Dnia Fri, 03 Aug 2012 20:39:37 +0200, Pawel Bartkowiak napisa(a):

[...]

FiM to komusza gadzin籀wka. To w niej pracowa zab籀jca ksidza Popieuszko
wic ta czerwona menda podpisujca si observatore niech zamkne t swoja
komusz mord!

MW

Data: 2012-08-03 07:59:13
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 02 Aug 2012 21:02:24 +0200, u2 napisa(a):

W dniu 2012-08-02 20:51,  Observatore pisze:
jestem rzeczywiscie agnostykiem. A odnosnie cytowanego przez was tekstu, to na pewno specjalnie normalny czlowiek go nie napisal.

To czerwona menda, a nie normalna osoba.

Ty to niby jeste normalna osoba? Ty jeste czerwon menda udaj帷a
owieczk. Pedale jeden! Ciupciali軼ie si dzis z tym fa連zywym
Francuzikiem?

MW

Data: 2012-08-02 21:45:20
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 02.08.2012 20:51,  Observatore pisze:
A odnosnie cytowanego przez was tekstu, to
na pewno specjalnie normalny czlowiek go nie napisal.

A dlaczego kto nienormalny? Katolik moze manifestowa swoje poglady, gej juz nie? Obie procesje s raz do roku - z tym瞠 bo瞠 cia這 jest nawet w najmniejszej wiosce.

Data: 2012-08-02 20:32:10
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
> [...]

A dlaczego kto nienormalny? Katolik moze manifestowa swoje poglady, gej juz nie? Obie procesje s raz do roku - z tym瞠 bo瞠 cia這 jest nawet w najmniejszej wiosce.

jesli gej chce z siebie robic posmiewisko, to dlaczego nie?:))

ps. Boze Cialo - chyba?

Data: 2012-08-03 07:50:32
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 2 Aug 2012 20:32:10 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

Co k...wa jest!? Pedalska grupa katolicka?

MW

Data: 2012-08-03 08:02:05
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 2 Aug 2012 18:51:39 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

Ty i agnostyk! Bycie czerwona menda i peda貫m nie czyni z ciebie agnostyka
ty fa連zywa 豉jzo peronowa.

MW

Data: 2012-08-02 21:01:38
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-02 20:32, Pawel Bartkowiak pisze:
Je瞠li jeste rzeczywi軼ie agnostykiem to te s這wa nie s kierowane do
Ciebie.

A do kogoz to, czerwona mendo ?

Data: 2012-08-02 22:25:43
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-02 22:03, Pawel Bartkowiak pisze:
A do kogoz to, czerwona mendo ?

Przeto powiadam Wam: dni ko軼io豉 s policzone, i teraz tak ja wy innych
traktujecie tak wy traktowani b璠ziecie.

Co ty nie powiesz czerwona mendo, ani osservatore nie jest katolikiem,
ani ja nie jestem katolikiem.

Data: 2012-08-02 22:28:03
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 02.08.2012 22:25, u2 pisze:
[...]

I zn闚 rynsztokowa odpowied adekwatna do poziomu IQ.
To kim jeste?

Data: 2012-08-02 20:51:46
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):
I zn闚 rynsztokowa odpowied adekwatna do poziomu IQ.

Te mode na rynsztokowe przeklenstwa wprowadzila redakcja Gazety W. Sam AdasM. dzien bez  rynsztokowego przeklenstwa chyba uwaza za starcony.

Nastepnie zwyczaj rozpropagowala *elyta* postkomuszych masmediow (np. Figurski
i Wojewodzki). Potem zarazili sie tym slownictwem - tzw. politycy (np. Walesa noblista, obalacz komuny i prezydent, Palikot i Niesiolowski Stefek, profesor oraz tzw. poskomunistyczni celebryci :).

Taki *jezyk* kroluje na czlowych portalach rowniez nalezacych do *elyty* postkomunistow.

A spoleczenstwo szybko sie uczy od *edukatorow*:)

Data: 2012-08-03 20:31:59
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 02.08.2012 22:51,  Observatore pisze:
[...]

A gdzie w tym wszystkim Kaczy雟ki. Przecie to jest oczywista oczywisto嗆.

Data: 2012-08-03 19:09:38
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):
A gdzie w tym wszystkim Kaczy雟ki. Przecie to jest oczywista oczywisto嗆.

Kaczynski sola w oku? Nic dziwnego. Lewactwo ma zapedy totalitarne, wiec opozycja mu przeszkadza. Malo bylo jednego toatlitaryzmu? Niczego sie nie nauczyliscie?

Chcecie kolejnego na chama, bo jest wam za dobrze?

Data: 2012-08-03 21:46:20
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 03.08.2012 21:09,  Observatore pisze:
[...]

Mam Kaczy雟kiego tam gdzie s這鎍e nie dochodzi a plecy ko鎍z sw szlachetn nazw.

Gdzie w moim tek軼ie by造 zap璠y totalitarne???????
Cz這wieku obud si!!!!!!!!!!! I przesta pieprzy 3 po 3 bo tu ju nawet przestaje mnie 鄉ieszy! Od Ciebie na prawo w tekstach jest ju tylko Macierewicz ze swoimi wypocinami.

Data: 2012-08-03 20:21:56
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
> [...]

Cz這wieku obud si!!!!!!!!!!! I przesta pieprzy 3 po 3 bo tu ju nawet przestaje mnie 鄉ieszy! Od Ciebie na prawo w tekstach jest ju tylko Macierewicz ze swoimi wypocinami.

spokojnie. TO wy sie obudzcie. Nie panujecie nad tym o czym piszecie? Po co pisaliscie o Kaczynskim ? A na dodatek, piszecie o Macierewiczu?

To nie sa agrumenty. Tak chcecie przekonywac potencjalnych wyborcow do swoich lewackich ideii?  To jest wlasnie zenada i bajeczki dla osob umyslowo ograniczonych.

Data: 2012-08-04 09:19:34
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 03.08.2012 22:21,  Observatore pisze:
To nie sa agrumenty. Tak chcecie przekonywac potencjalnych wyborcow do swoich
lewackich ideii?  To jest wlasnie zenada i bajeczki dla osob umyslowo
ograniczonych.

Ciebie moje pogl康y by nie przekona造 nawet jakbym sobie r瘯 ur帳a w imi moich idei.

I nie chodzi mi 瞠 si r騜nimy - bo to jest to jest w豉郾ie demokracja. Tylko 瞠 demokracja to jest konsensus a ty z teoriami a'la Macierewicz typu 瞠 wszystkie partie lewicowe to neosowieci to jest tragedia.

Czyli ja mog twierdzi 瞠 PIS to neoNSDAP?

Data: 2012-08-04 07:37:13
Autor: Observatore
Pedalstwo - opis choroby
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a):
Ciebie moje pogl康y by nie przekona造 nawet jakbym sobie r瘯 ur帳a w imi moich idei.

jakie moze miec poglady ktos kto zaklada partie lewicowa i jeszcze sie chwali na stronie internetowej, ze zainspirowala go sbecka gazetka *Fakty i Mity(?

I nie chodzi mi 瞠 si r騜nimy - bo to jest to jest w豉郾ie demokracja. Tylko 瞠 demokracja to jest konsensus a ty z teoriami a'la Macierewicz typu 瞠 wszystkie partie lewicowe to neosowieci to jest tragedia.

tak, to jest tragiczna prawda i to przeraza, ze Polska jeszce z jednego czerwonego gowna sie nie wydostala, a juz pojawili sie nastepni ktorzy lansuja kolejne syfiaste brednie rzekomo dla idei. Jakich idei ? Takich, ktore sa bezsensowne i nierealistyczne. Partie lewicowe to wlasnie taka swiecka RELIGIA - dlatego tak zawziecie walcza z religia, bo to ich konkrencja w zdobywaniu wierzacych.
Czyli ja mog twierdzi 瞠 PIS to neoNSDAP?

Pisac sobie mozecie , ale to nie jest prawda. Lewica ma klamstwo na sztandarach wypisane atramentem sympatycznym. --

Data: 2012-08-03 21:49:29
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-03 21:46, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

I dobrze czerwona mendo, ze sie denerwujesz. Tak wlasnie ma byc.

Data: 2012-08-03 22:24:22
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 03.08.2012 21:49, u2 pisze:
[...]

Ludzie twojego pokroju denerwuj mnie tylko i wy陰cznie swoj g逝pot.

Data: 2012-08-03 22:31:07
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-03 22:24, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Glupota jest ciagle pisanie bzdur o Kaczynskim i Macierewiczu. Ale
widocznie takie jest twoje zlecenie czerwona mendo. Co oczywiscie nie
usprawiedliwia twojej glupoty.

Data: 2012-08-04 08:37:05
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Fri, 03 Aug 2012 22:31:07 +0200, u2 napisa(a):

[...]

Czerwona mende taka jak ty boli prawda o Kaczy雟kich! Tacy z nich patrioci
jak z ciebie ty czerwony sukinsynu.  MW

Data: 2012-08-04 08:16:02
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Fri, 03 Aug 2012 20:31:59 +0200, Pawel Bartkowiak napisa(a):

[...]

Co taka czerwona menda jak ty ma tu do powiedzenia? Pa這wali軼ie nas w
stanie wojennym wi璚 zamknij dzi鏏 zomowcu!

MW

Data: 2012-08-04 09:21:49
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 04.08.2012 08:16, Marek Woydak pisze:
[...]

Mam 31 lat! Jak mog貫m Ci pa這wa?

Data: 2012-08-04 09:24:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Pedalstwo - opis choroby

U篡tkownik "Marek Woydak" <marek2x@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:123ehw3sp05p3.egtvczsl9wm2.dlg40tude.net...
[...]

Nie przesadzaj. Niemowl徠 nie pa這wali!

--
Donald Tusk - "wola豚ym si nie urodzi, ni na grobach zmar造ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-08-02 22:29:48
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-02 22:28, Pawel Bartkowiak pisze:
To kim jeste?

-- *RACJA Polskiej Lewicy* ko這 Wroc豉w
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com
"Ten kto pyta, jest g逝pcem przez pi耩 minut. Kto tego nie robi, jest
g逝pcem przez ca貫 篡cie" - przys這wie chi雟kie

Z pewno軼i nie jestem czerwon mend jak ty.

Data: 2012-08-03 07:45:10
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 02 Aug 2012 22:29:48 +0200, u2 napisa(a):

Mo瞠sz to jako udwodni?

MW

Data: 2012-08-03 19:26:18
Autor: u2
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-03 07:45, Marek Woydak pisze:
Z pewno軼i nie jestem czerwon mend jak ty.
Mo瞠sz to jako udwodni?

A ty ju nie mo瞠sz ?

Data: 2012-08-03 07:48:47
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 02 Aug 2012 22:25:43 +0200, u2 napisa(a):

[...]

Obaj jeste軼ie czerwonymi mendami udaj帷ymi nawr鏂one owieczki wy cholerne
peda造!

MW

Data: 2012-08-03 08:00:29
Autor: Marek Woydak
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 02 Aug 2012 21:01:38 +0200, u2 napisa(a):

W dniu 2012-08-02 20:32, Pawel Bartkowiak pisze:
Je瞠li jeste rzeczywi軼ie agnostykiem to te s這wa nie s kierowane do
Ciebie.

A do kogoz to, czerwona mendo ?

Ty czerwona mendo chyba nie wiesz kto to taki agnostyk! Bo niby sk康
czerwony peda mo瞠 wiedzie. Wy myslicie odbytami.

MW

Data: 2012-08-03 07:37:31
Autor: Marek
Pedalstwo - opis choroby
Dnia Thu, 2 Aug 2012 18:11:42 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

Przyestan pierdolic faramazony ty psychopatyczny obronco ucisnionych
komuchow! Marek

Data: 2012-08-03 13:59:52
Autor: Trybun
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-02 20:02, Pawel Bartkowiak pisze:

Przeto powiadam Wam: dni ko軼io豉 s policzone, i teraz tak ja wy innych traktujecie tak wy traktowani b璠ziecie.

Ale czy to dobrze? Co z upadku Ko軼io豉 mo瞠 dobrego wynikn望 dla kraju?

Data: 2012-08-03 20:47:41
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 03.08.2012 13:59, Trybun pisze:
[...]

A co teraz jest dobrego?

Data: 2012-08-04 09:06:20
Autor: trybun
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-03 20:47, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Jest niew徠pliwie na dzie dzisiejszy jedyn ostoj pa雟twowo軼i.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-08-04 09:24:03
Autor: Pawel Bartkowiak
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 04.08.2012 09:06, trybun pisze:
[...]

Jedyn ostoj pa雟twowo軼i powinno by Pa雟two Polskie, a nie zagraniczna instytucja kt鏎a ma swojego "prezydenta" w Watykanie.

Wyt逝macz mi, dlaczego uwa瘸sz 瞠 ko軼i馧 jest ostoj pa雟twowo軼i?

Data: 2012-08-05 17:22:52
Autor: Trybun
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-08-04 09:24, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Tak, powinno by, ale niestety ono ju praktycznie nie istnieje. Terror rz康z帷ych sprawia 瞠 normalny Polak nie ma wp造wu praktycznie na nic. I jedyne co pozostaje Polakom to to samo co by這 podczas panoszenia si na terenie Polski zaborc闚 - szukania oparcia w Ko軼iele.

Dlatego 篤e w Ko軼io豉ch nie u篡wa si zwrot闚 "d逝gi 造kend", "gril" czy makler itd. Nie zaczyna si kazania od informacji o najnowszym hobby jankes闚 - Teleekspress - kiedy zacz掖 wiadomo軼i od s堯w - "Nowy Jork oszala na punkcie rob鏒ek r璚znych"..  Tak wi璚 tylko w Ko軼io豉ch mo積a unikn望 tego ca貫go syfu nachalnie nam wciskanego w 鈔odkach masowego przekazu.

Data: 2012-08-05 16:55:02
Autor: Grzegorz Z.
Pedalstwo - opis choroby
Observatore napisa:

[...]

W jaki spos鏏 objawia si to moje zainteresowanie pedalstwem?

A mo瞠 chodzi ci o tych pedofili w sutannach o kt鏎ych co i rusz z lubo軼i
tu pastuj?

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-04 09:06:16
Autor: trybun
Pedalstwo - opis choroby
W dniu 2012-07-31 22:56, zizytup pisze:
Trybun pisze:

[...]

O czym ty piszesz? Co pr籀bujesz udowodni?  Znasz osobicie homoseksualist籀w? Ot籀髒 wiedz 髒e mi nie musi nikt nic wyjania - ja wiem 髒e homoseksualista to prawie normalny czowiek, z caymi tego zaletami i wadami jaki posieda gatunek ludzki. A wic ta twoja wyczytana gdzie teza 髒e jedni to diaby a drudzy (hetero) to wcielenie anio籀w jest kompletn bzdur. A mo髒e ty wymagasz od nich 髒eby byli lepsi od od innych, 髒eby nie byo w ich szeregach zwykych zbok籀w, - np pedofil籀w.. Ot籀髒 wiedz 髒e jest to niemo髒liwe - jak ju髒 wspominaem wczeniej - to normalni ludzie, - jedyna co ich r籀髒ni to brak pocigu do osobnik籀w pci odmiennej.
Jeszcze tak nawiasem - wielu z was - homofob籀w zarzuca homkom to 髒e zbyt czsto uprawiaj (homo) seks z przygodnymi partnerami.. Mo髒e wasza askawa zgoda na pozwolenie im na wchodzenie w zwizki ma髒eskie rozwizaaby ten wasz zgryz?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-08-04 06:55:57
Autor: zizytup
Pedalstwo - opis choroby
trybun pisze:

O czym ty piszesz?

O pedaach

Co pr籀bujesz udowodni?

驍e wypisujesz bzdury.

Znasz osobicie homoseksualist籀w?

A kto nie zna? Biedro i to drugie grodzkie dziwado z ruchu
szurnitego kota umo髒liwiaj ka髒demu takie "znajomoci".

Ot籀髒 wiedz 髒e mi nie musi nikt nic wyjania

Oczywicie, urodzie si znawc peda籀w i komunist籀w.

Ot籀髒 wiedz 髒e jest to niemo髒liwe - jak ju髒 wspominaem wczeniej - to
normalni ludzie, - jedyna co ich r籀髒ni to brak pocigu do osobnik籀w pci
odmiennej.

Posuchaj normalnego faceta:
http://www.youtube.com/watch?v=YjcrUduBwFA

[...]

Myl gow nie dup. Przeczytaj tekst raz jeszcze, dowiesz si, 髒e
autor mieszka w Kanadzie, gdzie ma髒estwa peda籀w s legalne.

http://bylygej.wordpress.com/cos-o-seksie-czyli-homoseksualna-mania-seksualna/ "Moje prawdziwe imi to Pawe Alfredo Perez to tylko m籀j nick.

Data: 2012-07-31 22:35:11
Autor: abc
Sodomici bez ustawy o zwi您kach partnerskich
Ty si w og鏊e zastanawiasz nad tym co piszesz?

O sodomitach. Grzech闚 wo豉j帷ych o pomst do nieba jest cztery, a s
nast瘼uj帷e:

1. Zab鎩stwo dobrowolne,
2. Grzech sodomski czyli nieczysto嗆 przeciw przyrodzeniu,
3. Uciemi篹anie ubogich, wd闚 i sierot,
4. Zatrzymywanie zap豉ty robotnikom i najemnikom

Wed逝g 鈍. Katarzyny Siene雟kiej, najwi瘯szej mistyczki Ko軼io豉, od grzechu
sodomskiego odwracaj si nawet diab造.

Grzech ten nazywa si sodomskim dlatego, 瞠 go si dopuszczano w Sodomie i
Gomorze i w innych miastach okolicznych. Grzech ten rozszerzy si z czasem
i mi璠zy poganami, o czym pisze 鈍. Pawe Rz 1:26-27::

"Dlatego to wyda ich B鏬 na pastw bezecnych nami皻no軼i: mianowicie
kobiety ich przemieni造 po篡cie zgodne z natur na przeciwne naturze.

Podobnie te i m篹czy幡i, porzuciwszy normalne wsp馧篡cie z kobiet,
zapa豉li nawzajem 膨dz ku sobie, m篹czy幡i z m篹czyznami uprawiaj帷
bezwstyd i na samych sobie ponosz帷 zap豉t nale積 za zboczenie."

Data: 2012-08-02 20:23:35
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-31 22:35, abc pisze:
[...]

Proponuj zasi璕n望 rady specjalisty od psyche. Zrobi豚y to o czym piszesz - porzuci豚y kobiet i zacz掖 "uprawia bezwstyd z facetem"? Sam widzisz 瞠 jest to bzdura do kwadratu wymy郵ona przez jakiego biedaka maj帷ego sobie tylko wiadome 瘸le do homk闚. B鏬 w jakim celu stworzy homoseksualist闚 tak samo jak nas - heteroseksualnych ludzi, jaki to cel? - to ju jest wiadome tylko Jemu, faktem jest tylko to 瞠 co kt鏎e narodziny owocuj wydaniem na 鈍iat homoseksualisty.Tak 瞠 ta Twoja zapiek豉 nienawi嗆 do tych ludzi o odmiennych orientacjach seksualnych 鈍iadczy 瞠 by mo瞠 potrzeba Ci pomocy.

Data: 2012-07-31 23:13:38
Autor: K.S.
Sodomici bez ustawy o zwi您kach partnerskich
U篡tkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa w wiadomo軼i news:jv9euj$c6r$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| zupe軟ie obcych sobie ludzi.
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
1) Gwoli 軼is這軼i - to napisa Michalkiewicz
2) To nie musi by akurat nienawi嗆 -
3) A co? odrazy do zbocze鎍闚 mie nie wolno?
3) Odraza taka nie musi mie zwi您ku z religi
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2012-08-02 20:22:35
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-31 23:13, K.S. pisze:
> [...]
3) Odraza taka nie musi mie zwi您ku z religi
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

1/ Gdy kto wkleja takie rzeczy bez s這wa komentarza to znaczy 瞠 w pe軟i si z nimi identyfikuje.
2/ w takim wypadku co to jest 瞠 kto bluzga w niewybrednych s這wach na kogo kto mu nic nie zrobi?
3/ Cz這wiek maj帷y si za osob cywilizowan nie powinien publicznie wyzywa kogo za to 瞠 闚 jest troch inny.
3a/ Ma wiele z poszeptami szatana. To nie jest normalne 瞠by kto nie op皻any przez z貫 moce tak bluzga na swoich bli幡ich.

Data: 2012-08-02 18:47:29
Autor: Grzegorz Z.
Sodomici bez ustawy o zwi您kach partnerskich
Trybun napisa:

[...]

W bogu, w kt鏎ego istnienie zaciekle wierzysz.

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-02 19:49:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Sodomici bez ustawy o zwi您kach partnerskich

U篡tkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisa w wiadomo軼i news:zh1fdp863dwe$.yesk4ippoxxm.dlg40tude.net...
Trybun napisa:

[...]

Ale wy przecie twierdzicie 瞠: "B鏬 jest mi這軼i"!?

--
Donald Tusk - "wola豚ym si nie urodzi, ni na grobach zmar造ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-08-05 16:56:25
Autor: Grzegorz Z.
Sodomici bez ustawy o zwi您kach partnerskich
Bogdan Idzikowski napisa:

[...]

"My" ? --