Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

Data: 2012-07-19 21:11:29
Autor: abc
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie
Skoro zatem padł rozkaz, że Polska ma przyst±pić do konwencji o zwalczaniu
przemocy wobec kobiet, to nieomylny to znak, że w¶ród bezpieczniackich watah
chwilow± przewagę zdobyła wataha sodomitów, którzy pragn± wykorzystać tę
sytuację do własnych, partykularnych celów.

Je¶li bowiem ta konwencja wejdzie w naszym nieszczę¶liwym kraju w życie, to
każda my¶l o zbliżeniu z kobiet± zacznie w każdym normalnym mężczyĽnie
budzić dreszcz zgrozy.

Na to wła¶nie, według wszelkiego prawdopodobieństwa licz± sodomici.

Ponieważ natura nie znosi próżni, to mężczyĽni zniechęceni w ten sposób do
kontaktów z kobietami, zaczn± skłaniać się do kontaktów z mężczyznami.

Takie rzeczy zdarzały się w niemiec..., to znaczy pardon - jakich znowu
"niemieckich" skoro obozy były wył±cznie "nazistowskie"?

Więc w nazistowskich obozach koncentracyjnych takie wła¶nie rzeczy się
zdarzały, o czym pisze expressis verbis Stanisław Grzesiuk w szczerych
wspomnieniach "Pięć lat kacetu". NajwyraĽniej sodomici chc± powtórzyć ten
eksperyment w warunkach pokojowych, to znaczy - bez przymusowej,
ostentacyjnej i jawnej izolacji mężczyzn od kobiet.

Po co ostentacyjna izolacja, skoro ten sam izolacyjny efekt można uzyskać
przy pomocy przepisów "chroni±cych" kobiety przed "przemoc±" ze strony
mężczyzn?

Zwróćmy uwagę, że nie ma żadnej konwencji chroni±cej mężczyzn przed przemoc±
ze strony mężczyzn - a przecież akty takiej przemocy s± znacznie częstsze,
niż akty rzeczywistej przemocy wobec kobiet.

NajwyraĽniej konwencja o zwalczaniu przemocy wobec kobiet stanowi w rękach
sodomitów osobliwy instrument radykalnego powiększenia terenów łowieckich i
rozmnożenia zwierzyny łownej.

Więc nieszczęsny premier Tusk w służbie sodomickich chuci! Mój Boże, do
czego doprowadza, zdawać by się mogło, normalnego człowieka, ż±dza władzy, a
przynajmniej - jej zewnętrznych znamion.

Prawdziwej władzy pan premier Tusk bowiem nie ma, o czym najlepiej
przekonałby nas on sam, odpowiadaj±c szczerze na pytanie, kto i dlaczego
zabronił mu kandydować w wyborach prezydenckich w 2010 roku.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2558

Data: 2012-07-19 19:21:46
Autor: Marek Czaplicki
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie
Dnia Thu, 19 Jul 2012 21:11:29 +0200, abc napisał(a):

Jeśli bowiem ta konwencja wejdzie w naszym nieszczęśliwym kraju w życie,
to każda myśl o zbliżeniu z kobietą zacznie w każdym normalnym
mężczyźnie budzić dreszcz zgrozy.
Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2558

Niech ten "facio" kupi sobie lalę dmuchaną, jak zgroza napawa go myśl że podczas współżycia współżyje nie z kim innym ale ze swoim bliźnim, któremu należy się szacunek i miłość.

Data: 2012-07-19 21:25:53
Autor: abc
Sodomici powiększają tereny łowieckie
[...]

Każdy normalny facet współżyjący z kobietą będzie mógł być oskarżony o przemoc i wsadzony do ciupy. A tam zerżną go pederaści.

Data: 2012-07-19 19:30:50
Autor: Marek Czaplicki
Dnia Thu, 19 Jul 2012 21:25:53 +0200, abc napisał(a):

Jeśli bowiem ta konwencja wejdzie w naszym nieszczęśliwym kraju w
życie, to każda myśl o zbliżeniu z kobietą zacznie w każdym normalnym
mężczyźnie budzić dreszcz zgrozy. Więcej

[...]

A ty współżyjesz? Czy zgrozą napawa Cię myśl? :)

Data: 2012-07-19 22:55:35
Autor: Klin
Sodomici powiększają tereny łowieckie

   Z ostatniego numeru "UwaĹĽam Rze"

Redaktorzy postanowili oświecić Polaków i nauczyć ich, że pary lesbijek, a w domyśle też homoseksualistów, powinny mieć prawo do wychowywania dzieci. Te ostatnie stały się tym samym po prostu kolejnym narzędziem propagandy homoseksualnej. Pokazuje się ich twarze, używa się ich, żeby najpierw zaszokować, a potem zwyczajnie oswoić społeczeństwo z ich widokiem. To, na co patrzy się wiele razy, już nie razi.

Skoro dwie panie chcą mieć dziecko albo pragnie tego dwóch panów, mówi się „ich sprawa". Staje się ono zabawką, zakładnikiem w ręku ideologów. Homoseksualistom nie wystarcza już tolerancja. Oni chcą akceptacji, chcą uznania, chcą nieustannego potwierdzenia, że są tacy jak inni. Ale nie będąc takimi jak inni, muszą bez przerwy dowodzić, że są lepsi, że jest im wspaniale, że się cieszą, że są doskonałymi rodzicami, że są wspaniałymi partnerami.

Bez przerwy muszą się pokazywać, narzucać, epatować sobą. Nie wystarczają im już ciągnące ulicami wielkich miast demonstracje publiczne. Muszą się też pokazywać na okładkach pism, w telewizjach, na zdjęciach w prasie.

Jak dowodzi, to nie tylko ich własna potrzeba - chodzi o efekt społeczny:

Pokazać się to walczyć. Wystawić się na widok publiczny to zmuszać innych, żeby patrzyli.

Prowokacja jest sposobem prowadzenia walki. Dlatego w tej rewolucji najwaĹĽniejsze sÄ… media, a walka toczy siÄ™ o to, by je sobie podporzÄ…dkować. I tak padajÄ… kolejne przyczółki. Redaktorzy pism to rozumiejÄ…, jedni szybciej, inni wolniej. UmieszczajÄ…c  radosnych homoseksualistĂłw i uĹ›miechniÄ™te lesbijki na okĹ‚adkach, nie tylko chcÄ… wywoĹ‚ać sensacjÄ™, ale takĹĽe zĹ‚oĹĽyć hoĹ‚d lenny.

Paweł Lisicki wywód kończy gorzkim pytaniem:

Ile jeszcze czasu pozostało Polsce do chwili, kiedy zgodnie z nowymi programami szkolnymi dzieci będą się musiały uczyć, że rodzina dwóch tatów lub dwóch mam jest równorzędną formą rodziny złożonej z taty i mamy?

Data: 2012-07-20 08:26:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5008744a$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak tak mogą. Wszystkim wiadomo, że najlepszą matką biednej Madzi była jej heteroseksualna mamusia!
A rodzice chłopczyka znalezionego w jakimś stawie byli dla niego najlepszymi rodzicami, oczywiście heteroseksualnymi.
A pięcioletnie dziecko znalezione w wersalce, czy cuś? To ono tam przez przypadek zostało umieszczone przez heteroseksualną matkę? Jak ona je kochała! Na śmierć!
Można tak wymieniać bez końca.

Data: 2012-07-20 11:15:16
Autor: Klin
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

Jak tak mog±. Wszystkim wiadomo, że najlepsz± matk± biednej Madzi była
jej heteroseksualna mamusia!
A rodzice chłopczyka znalezionego w jakim¶ stawie byli dla niego
najlepszymi rodzicami, oczywi¶cie heteroseksualnymi.
A pięcioletnie dziecko znalezione w wersalce, czy cu¶? To ono tam przez
przypadek zostało umieszczone przez heteroseksualn± matkę? Jak ona je
kochała! Na ¶mierć!
Można tak wymieniać bez końca.

   Dotychczas homo nie mieli zbyt wielu okazji by się wykazać.

Data: 2012-07-20 13:51:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-20 11:15, Klin > pisze:

[...]

Prawda, ale może dać im szanse na wykazanie się, i dopiero wtedy ocenić?

Data: 2012-07-20 14:09:31
Autor: Klin
W dniu 2012-07-20 13:51, Trybun pisze:
[...]

    Lubisz eksperymentować na dzieciach - może warto by było zainteresować
    się histori± - Sodoma i Gomora pierwszy z brzegu przykład.

Data: 2012-07-20 15:31:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomo¶ci news:50094a7e$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Je¶li chodzi o eksperymentowanie z rodzicami heteroseksualnymi, mamy odpowiedĽ: niektórzy nie s± najlepszymi rodzicami. I je¶li okazuj± się złymi rodzicami, to dzieci s± im odbierane. Chyba, że dzieci już nie żyj±!

Nic nie stoi na przeszkodzie, by powierzyć wychowanie dzieci homoseksualistom. I tu chodzi tylko o pary męskie, bo lesbijki doskonale sobie radz± bez naszego przyzwolenia. Czy się nam to podoba czy też nie!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-20 15:44:52
Autor: Klin
[...]

   Homoseksuali¶ci nie radz± sobie z własn± psyche i mog± tylko
   Ľle wpłyn±ć na dzieci, gdyby powierzyło się je ich opiece.
   WyobraĽ sobie co musiałoby przeżywać dziecko, gdyby musiało
   opowiadać kolegom w klasie o swojej "rodzinnej" sytuacji.
   Trzeba nie mieć sumienia by je narażać na taki obciach.

Data: 2012-07-20 10:26:29
Autor: J-23
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie
On 20 Lip, 15:44, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:

> [...]

   opowiadać kolegom w klasie o swojej "rodzinnej" sytuacji.
   Trzeba nie mieć sumienia by je narażać na taki obciach.

jasne, bedzie lepiej jak zostanie zamordowane przez wyrodna matke,
hetero. zawsze to mniej "obciachu"

Data: 2012-07-20 19:41:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomo¶ci news:500960d7$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mówisz to z własnego do¶wiadczenia?
A co dzieci mówi± o "rodzinnej" sytuacji, gdy siostrzyczkę posuwa ojciec?
Albo o takiej sytuacji, gdzie w rodzinie jest mamusia i wujek, lub tatu¶ i ciocia?
Co to za różnica, je¶li będzie też opcja dwóch tatusiów lub dwie mamusie?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-20 20:08:36
Autor: Klin
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

A co dzieci mówi± o "rodzinnej" sytuacji, gdy siostrzyczkę posuwa ojciec?

   Co  je¶li dwoje tatusiów zacznie posuwać? - większa możliwo¶ć
   w zwi±zku dewiantów nie s±dzisz? Nie maj±c wzorca normalnej
   rodziny dziecko łatwo stanie się łupem my¶liwych o wiadomej
   orientacji o to wam chodzi - o te tereny łowieckie?

Albo o takiej sytuacji, gdzie w rodzinie jest mamusia i wujek, lub tatu¶
i ciocia?
Co to za różnica, je¶li będzie też opcja dwóch tatusiów lub dwie mamusie?

   Do momentu aż dziecko zrozumie, że co¶ tu nie tak.

Data: 2012-07-20 21:05:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomo¶ci news:50099ea7$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to dziewczynki pedały mog± adoptować. Zero ryzyka! :)

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-20 21:46:10
Autor: Klin
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

No to dziewczynki pedały mog± adoptować. Zero ryzyka! :)

   Dziewczynki oczywi¶cie nie będ± się wstydziły, gdy
   dorosn±, że były wychowywane przez pedałów.
   Chętnie też będ± o tym do¶wiadczeniu opowiadały koleżankom
   i nie będzie to miało żadnego wpływu na zachowanie wobec nich
   ich super tolerancyjnych chłopaków. :-)

Data: 2012-07-20 22:38:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomo¶ci news:5009b585$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Cieszy mnie to, że okazujesz minimum rozs±dku. :-)

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-20 23:43:30
Autor: u2
W dniu 2012-07-20 21:46, Klin > pisze:

[...]

Bzdura, pedaly beda przymuszac dziewczynke do udawania chlopaka. I
odwrotnie beda chlopak przymuszac do udawania dziewczynki.

Data: 2012-07-20 22:30:12
Autor: Trybun

[...]

A hetero sobie radz±? Ty straszysz tym że takie dziecko wychowywane przez homków będzie szykanowane przez heteryków i to jak widać jest Twoim głównym argumentem dla tego żeby zabronić homkom na wychowywanie.. Więc sam widzisz kto tu nie może sobie dać rady ze swoim psyche.

Data: 2012-07-21 11:54:34
Autor: Klin
W dniu 2012-07-20 22:30, Trybun pisze:
[...]

   Szykanowani s± też i inni nieumiej±cy się dostosować do norm
   społecznych i całe szczę¶cie bo inaczej nie da się wychować
   nikogo. Luzactwo do niczego dobrego nie doprowadzi.

Data: 2012-07-21 20:43:23
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-21 11:54, Klin > pisze:
[...]

Te "normy społeczne", kto je ustala i narzuca innym, czy chociaż konsultuje z zainteresowanymi? I moim zdaniem - zbyt duż± rolę przyznajesz tzw wychowaniu.

Jasne że nie, ale zbytnia asceza też nie jest dobrym rozwianiem, zwłaszcza ta narzucana. Czy nie lepiej zamiast różnych skrajno¶ci dać (pozwolić) ludziom żyć w sposób jaki im odpowiada?

Data: 2012-07-20 22:30:39
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-20 14:09, Klin > pisze:

[...]

Jestem przekonany że nie ma żadnego ryzyka. Sodoma i Gomora to mit. Nawet dla ultrawierz±cych chyba jest jasne że Bóg nie może karać poprzez u¶miercanie.

Data: 2012-07-20 08:56:12
Autor: abc
Sodomici powiększają tereny łowieckie
Homoseksualistom nie wystarcza juĹĽ tolerancja. Oni chcÄ… akceptacji, chcÄ…
uznania, chcÄ… nieustannego potwierdzenia, ĹĽe sÄ… tacy jak inni.

Podobnie jak islamiści. Najpierw chcą azylu, potem równych praw, potem
większych praw niż inni, a w końcu chcą wprowadzać szarijat.

Data: 2012-07-20 09:00:10
Autor: Grzegorz Z.
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie
abc napisał:

Homoseksualistom nie wystarcza już tolerancja. Oni chc± akceptacji, chc±
uznania, chc± nieustannego potwierdzenia, że s± tacy jak inni.

Podobnie jak islami¶ci. Najpierw chc± azylu, potem równych praw, potem
większych praw niż inni, a w końcu chc± wprowadzać szarijat.

W międzyczasie niektórzy pod wpływem przemożnej chęci bzykania dziewic
astralnych wysadzaj± autobusy pełne izraelskich turystów.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-20 22:26:36
Autor: pluton
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie
Podobnie jak islami¶ci. Najpierw chc± azylu, potem równych praw, potem
większych praw niż inni, a w końcu chc± wprowadzać szarijat.

Tak samo jak katole: najpierw chca zwrotu majatkow,
potem wiecej i wiecej przywilejow a potem jakies panstwo kurwolickie
wprowadzic.

Nullification

Data: 2012-07-20 22:39:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jucf99$fgr$1inews.gazeta.pl...
[...]

I żeby nie było gołosłownie: wprowadzanie religii do szkól!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-20 23:04:28
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 20 Jul 2012 22:26:36 +0200, pluton napisał(a):

Tak samo jak katole: najpierw chca zwrotu majatkow,

Co¶ ci się z Zydami pomyliło.
--
XL

Data: 2012-07-21 06:28:13
Autor: Grzegorz Z.
Ikselka napisał:

Dnia Fri, 20 Jul 2012 22:26:36 +0200, pluton napisał(a):

Tak samo jak katole: najpierw chca zwrotu majatkow,

Co¶ ci się z Zydami pomyliło.

To pedofile w koloratkach nie chcieli "zwrotu maj±tków" ?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-21 14:35:55
Autor: pluton
Sodomici powiększaj± tereny łowieckie
> Tak samo jak katole: najpierw chca zwrotu majatkow,

Co¶ ci się z Zydami pomyliło.

ksiendze to zydzi ?

Nullification

Data: 2012-07-20 09:22:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-19 22:55, Klin > pisze:

  Z ostatniego numeru "UwaĹĽam Rze"

Redaktorzy postanowili oświecić Polaków i nauczyć ich, że pary lesbijek, a w domyśle też homoseksualistów, powinny mieć prawo do wychowywania dzieci.

Mam gdzieś opinię redaktorów, i bez czytania czyichś wypocin daje pełne prawo do wychowywania dzieci dla par homoseksualnych. Jeszcze raz pytam - dlaczego walczysz, Klinie z ludźmi którzy Ci nie zrobili nic złego? Którzy nie robią nic złego nikomu..?

Data: 2012-07-20 11:23:11
Autor: Klin
W dniu 2012-07-20 09:22, Trybun pisze:
W dniu 2012-07-19 22:55, Klin > pisze:

  Z ostatniego numeru "Uważam Rze"

Redaktorzy postanowili o¶wiecić Polaków i nauczyć ich, że pary
lesbijek, a w domy¶le też homoseksualistów, powinny mieć prawo do
wychowywania dzieci.

Mam gdzie¶ opinię redaktorów, i bez czytania czyich¶ wypocin daje pełne
prawo do wychowywania dzieci dla par homoseksualnych. Jeszcze raz pytam
- dlaczego walczysz, Klinie z ludĽmi którzy Ci nie zrobili nic złego?
Którzy nie robi± nic złego nikomu..?

   Czy tak samo mamy potraktować Twoje wypociny?
   Pytanie można odwrócić dlaczego walczysz z instytucj±
   małżeństwa które tak dobrze służyło społeczeństwu
   na rzecz niczemu dobremu nie  służacym  zwi±zkom sodomitów
   i gomorytek.

Data: 2012-07-20 11:33:03
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

Kilkadziesi±t w±tków niżej ten żenuj±cy trol-pijaczyna będzie w takim samym
stylu "bronił" lefebrystów i katolicyzmu.

Nie mogę się doczekać gdy dojdzie do tego etapu:

http://www.iswinoujscie.pl/im/artykuly/22994_18072012.jpg

Będzie się to wi±zało z utrat± przez niego dostępu do Internetu.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-20 13:49:42
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-20 11:23, Klin > pisze:
[...]

To oczywi¶ci zależy od Ciebie, -ja zdanie grupowiczów szanuje, ale tylko pod warunkiem że jest to ich własne zdanie. Natomiast wręcz nie znoszę powoływania się na tzw. autorytety... Nawet sobie pewno nie zdajesz sprawy ilu idiotów do kwadratu pisze prof. przed swoim nazwiskiem.

Oj tu chyba zaistniało jakie¶ nieporozumienie - nikomu niczego nie zabraniam, i b±dĽ pewien że gdyby homoseksuali¶ci zaczęli krytykować instytucję małżeństwa dla hetero, to spotkałoby się to z moim odpowiednim komentarzem. Natomiast nie ukrywam że jestem przeciwny wszelakim przywilejom dla wszystkich, małżeństwo nie powinno być przepustk± do przywilejów względem osób samotnych.
Oczywi¶cie dotyczy to także małżeństw homoseksualnych.

Data: 2012-07-20 14:05:20
Autor: Klin
W dniu 2012-07-20 13:49, Trybun pisze:
[...]

   Zmieni się to gdy założysz rodzinę i będziesz wymagał szacunku
   od w±tpię czy zawsze grzecznych i posłusznych dzieci. Jak bez
   autorytetu wyobrażasz sobie ich wychowanie.
   Mógłby¶ wymienić paru idiotów z prof. przed nazwiskiem z grupowymi
   natomiast nie miałbym wiele kłopotu.

Data: 2012-07-20 22:29:50
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-20 14:05, Klin > pisze:
[...]

Swobodny wybór, taki jak ja miałem w domu będ±c dzieciakiem. Nikt mi nigdy nie narzucał żadnych autorytetów, ojca szanowałem bo on na ten szacunek zasługiwał, a nie go jak w niektórych przypadkach bywa - wymuszał. To samo jest do dzisiaj - dla mnie autorytety swoj± pozycję musz± sobie wypracować, a nie to że mi kto¶ będzie je podawał na tacy.

Nazwisk nie pamiętam - ale był jaki¶ czas temu taki m±drala w tv ktory twierdził że bocian nie lubi żab, wręcz czuje do nich wstręt.. Profesor... To tylko oczywi¶cie jeden z przykładów.

Data: 2012-07-21 11:44:42
Autor: Klin
W dniu 2012-07-20 22:29, Trybun pisze:
Nazwisk nie pamiętam - ale był jaki¶ czas temu taki m±drala w tv ktory
twierdził że bocian nie lubi żab, wręcz czuje do nich wstręt..
Profesor... To tylko oczywi¶cie jeden z przykładów.

   Może to był bocian udomowiony - nasz kot też nie je myszy. :-)

Data: 2012-07-21 20:44:01
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-21 11:44, Klin > pisze:
[...]

By¶ musiał widzieć jakie ten profesorek m±dre miny przy tym robił.. :-D

Sodomici powiększaj± tereny łowieckie