Sodomici sieją zgorszenie publiczne

Data: 2013-06-20 20:33:48
Autor: abc
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Jak poinformowała "GPC", w "Żywej bibliotece" w Lublinie, Robert Biedroń do
spółki z transwestytą, lesbijką, ateistką i ekspedientką z erotycznego
sklepu uczył dzieci "tolerancji".

Więcej
http://www.fronda.pl/a/geje-biora-sie-za-polskie-dzieci-biedron-uczyl-maluchy-tolerancji,28979.html

Data: 2013-06-20 11:50:35
Autor: LaL
On 20 Cze, 20:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Dlaczego w Szwecji nie ma gwałtów/ jeśli gwałcą to emigranci z krajów
religijnych/?
 Bo w Szwecji jest edukacja seksualna i żadne dziecko nie będzie
zlizywało z kolan księdza zbocznego piany z kolan, bo od przedszkola
wie , że ma się drzeć o pomoc na widok takiego zboczeńca.

 Rozumiem że ty i ci którzy jebią ciebie w odbyt , są przerażani że
już bezkarnie nie będzie można rypać przedszkolakom odbyty i o to
idzie ten protest.
 Propagowanie gwałtów pedofilnych przez zakłamywanie stanu
faktycznego, aby te gwałty nadal realizować jest karalne.

Data: 2013-06-20 21:04:24
Autor: abc
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Pedofilia jest zboczeniem niesłusznym, a wszystkie pozostałe zboczenia są
słuszne.

Powód dla którego zadecydowano,że pedofila ma być zboczeniem niesłusznym
jest całkiem jasny. Chodzi o podważenie zaufania dzieci do rodziców. Chodzi
o rozbicie rodziny, zasianie podejrzliwości między dziećmi a rodzicami.

Dlatego pedofilia jest tak nagłaśniana akurat w takich godzinach gdy dzieci
oglądają telewizję i słuchają radia.

Data: 2013-06-20 12:13:26
Autor: LaL
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
On 20 Cze, 21:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Pedofilia jest zboczeniem nies usznym, a wszystkie pozosta e zboczenia s
s uszne.

Pow d dla kt rego zadecydowano, e pedofila ma by zboczeniem nies usznym
jest ca kiem jasny. Chodzi o podwa enie zaufania dzieci do rodzic w. Chodzi
o rozbicie rodziny, zasianie podejrzliwo ci mi dzy dzie mi a rodzicami.

Dlatego pedofilia jest tak nag a niana akurat w takich godzinach gdy dzieci
ogl daj telewizj i s uchaj radia.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Acha, tak myślałem jesteś pedofilem , czyli ciężkim zboczeńcem , jakoś
świat cywilizowany zaostrzył kary za najcięższe zboczenie jakim jest
pedofilia i tak w USA dożywocie, w Holandii nie wypuszczą z
psychiatryka jak nie wyleczą itd...A ty razem z klerem walczysz o
gwałcenie dzieci i jak każdy pedofil klamiesz bezczelnie, że nic się
nie stało , chociaż jest to ciężka zbrodnia.
 No edukacja seksualna to nauka też o zboczeńcach , którzy potwornie
krzywdzą tych najmniejszych, więc jej celem jest chronić przed
największym syfem, który może zrodzić tylko bardzo chora i
zdegenerowana głowa. A wiesz co robią w pierdlu takim zboczeńcą jak ty?

Data: 2013-06-20 21:16:56
Autor: abc
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Pas.

Data: 2013-06-20 21:20:37
Autor: t-1
Sodomici sieją zgorszenie publiczne

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał

http://wielodzietni.org/discussion/3911/najwiecej-gwaltow-w-unii-europejskiej-ma-miejsce-w-szwecji/p1

Data: 2013-06-20 12:35:50
Autor: LaL
On 20 Cze, 21:20, "t-1" <n...@nospam.pl> wrote:
Użytkownik "LaL" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał

> [...]
>zlizywało z kolan księdza zbocznego piany z kolan, bo od przedszkola
>wie , że ma się drzeć o pomoc na widok takiego zboczeńca.

To katolicka propagada poczytaj naukę a nie brednie katolickie.
Edukacja uczy i chroni ludzi przed niewłaściwymi zachowaniami
seksualnymi. I tego boi się kler, że dziecko będzie wiedzało że się
niedpowiednio zachowuje. Naukowcy podają przykładową Szwecje za wzór i
dlatego Szwecja wprowadza edukacje seksualną dla emigrantów bo
gwałciciele pochodzą z krajów religijnych gdzie seks jest tabu.

Data: 2013-06-20 21:38:43
Autor: Parvus

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:403711c5-e9fc-4455-832b-a17f8e3933f7x20g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

dlatego Szwecja wprowadza edukacje seksualną dla emigrantów bo
gwałciciele pochodzą z krajów religijnych gdzie seks jest tabu.

-- >

Jedynie czego sukienkowi mogą nauczyć to onanizowania się i masturbacji.

Data: 2013-06-20 12:55:44
Autor: LaL
On 20 Cze, 21:38, "Parvus" <parvus.1...@prokonto.pl> wrote:
Użytkownik "LaL" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:403711c5-e9fc-4455-832b-a17f8e3933f7x20g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

-- >

Jedynie czego sukienkowi mogą nauczyć to onanizowania się i masturbacji.

Sukienkowi to walczą o powszechność zboczeń, cały czas się w Pl
alarmuje że toniemy w zboczeniach i rozwiązaniem problemu jest właśnie
edukacja seksualna.
 W niekatolickich źródłach , znajdziesz jak kraje gdzie jest
edukacja , ogromnie zmniejszyły ilość gwałtów i zboczeń. W Polsce jest
prowadzona propaganda zakłamanego kleru jaki ten zachód jest straszny,
jak za komuny straszyli głupich jaki straszny zachód, a polacy wiali
na potęgę...aby normalnie żyć. Kler dąży do zalegalizowania w PL
pedofili, która praktycznie już jest legalna bo są bezkarni, a
edukacja nauczy dzieci że to zboczeńcy.....no więc jak ma być nie
przeklęta taka Szwcja w oczach kleru i jego klakierów, no jak?

Data: 2013-06-21 01:26:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
t-1 wrote:

http://wielodzietni.org/discussion/3911/najwiecej-gwaltow-w-unii-europejskiej-ma-miejsce-w-szwecji/p1

Z tym, żer nie są popełniane PRZEZ wyedukowanych seksualnie Szwedów i Szwedki, ale NA wyedukowanych seksualnie Szwedach i Szwedkach przez nie wyedukowane seksualnie mniejszości. Czyli edukacja zmniejsza radykalnie sprawstwo czynów seksualnych, ale osoby które ją przeszły bywają częściej ofiarami tych czynów. Obydwaj panowie macie zatem częściowo rację, ale prawda jest w tym wypadku bardziej skomplikowana. Wprowadzenie każdej zmiany czy reformy ma aspeky Yang i Yin -- - to jest trochę tak jak z pacyfizmem, który zmniejsza przemoc wewnętrzną kraju, ale naraża go na przemoc z zewnątrz.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-06-20 20:26:05
Autor: Andromeda
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Krzewicki nie ględź był wątek na psychologii pl. Sci o szweckiej edukacji, w szwecji nie ma gwałtów, a jeśli do tego dochodzi to właśnie emigrancji z krajów religijnych i dlatego szwecja wprowadza przymusową edukacje jak chcesz wjechać do szwecji. Wiadomo że tabu prowadzi do zdziczenia seksualnego, już zbieramy żniwa tej klerykalnej obsesji, polska tonie w zboczeniach . Ale zwróć uwagę jak katolicka propaganda jak za komuny wymyśla na kraje zachodu brednie jak za komuny. Kraj w którym jest najwyższy poziom życia w całej europie dlatego że nowoczesny no jest zadrą w oku kleru niszczącego polskę i takich śmieci jak abc wysyłają aby podpuszczać debili ze wsi na rzeczy pozytywne by było negatywnie.

Data: 2013-06-21 05:41:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Andromeda wrote:

[...]
seksualnego, juĹź zbieramy Ĺźniwa tej klerykalnej obsesji, polska tonie w
[...]

To też... tylko że jak przyjeżdżają muslimy czy inne katole w ramach multi-
srulti, to sobie posłuchają, jednym uchem wpuszczą drugim wypuszczą i generalnie mają wsio w czterech literach. Żaden Szwed ani inny białas z Zachodu nie podskoczy do Szwedki, bo ona jak jej jakiś drobiazg wyjdzie niezgodnie z zamierzeniem, np. nie założenie gumy i przypadkowy creampie, wnosi sprawę o "zgwałcenie" i jest ugotowany. W taki m.in. sposób Jankesi próbowali załatwić Juliana Assange, dopóki nie pomogła mu Republika Ekwadoru. Prawdziwi gwałciciele z krajów religijnych mają to w dupie dopóki nie trafią za kratki o ile trafią bo taki sprawca, co kutasa nie potrafi utrzymać na wodzy, podnosi zaraz niemiłosierny jazgot o dyskryminację. Dlatego co działa aż nadto skutecznie na Svenssona-Skubensona (tak że ten nituje ujemny przyrost), przenigdy nie będzie skutkowało na paparuchów i drugie żytnie kartofle.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-06-21 07:08:57
Autor: abc
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
W roiku 2009 w Szwecji miało miejsce 46 gwałtów na 100 000 mieszkańców.
Jest to dwa razy tyle co w UK i cztery razy tyle co w innych krajach
nordyckich, Niemczech i Francji. Jest to 20 razy więcej niż w krajach
południowej i wschodniej Europy.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Sweden

Data: 2013-06-21 07:07:36
Autor: Andromeda
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Abc
Emigranci z krajów religijnych dokononują w szwecji gwałtów i tylko oni bo tabu prowadzi do zdziczenia seksualnego, a edukacja seksualna do kultury zachowań seksualnych.

Data: 2013-06-21 09:35:29
Autor: Andromeda
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/nauka/edukacja-bez-seksu,1,3351914,wiadomosc.html

Abc, czytaj i płacz , przeczytaj końcówkę co sądzą fachowcy.

Data: 2013-06-21 09:40:08
Autor: Andromeda
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Fachowcy podkreślają, że nauczanie o seksie wcale nie zachęca młodych ludzi do wcześniejszego współżycia, a jedynie tłumaczy to zagadnienie, przez co zwiększa się kultura i inteligencja seksualna. Tłumaczy to fakt, dlaczego w krajach, w których edukację seksualną dzieci zdobywają już w przedszkolach - tak jak w Szwecji czy Holandii - odsetek ciąż nastolatek jest najniższy w Europie, a akty przemocy seksualnej w ogromnej większości są dziełem imigrantów z krajów, w których seks jest tematem tabu.

Data: 2013-06-21 09:37:44
Autor: Andromeda
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Abc czytaj i płacz.....A zatem edukacja seksualna?  Tak i to jak najprędzej. Chciałbym bardzo mocno podkreślić, że  najsilniej działającym elementem profilaktyki zaburzeń rozwoju  psychoseksualnego jest edukacja i wiedza, bo jeśli w Polsce nie  zostaną wprowadzone diametralne zmiany w zakresie odpowiedzialności  państwa za edukację seksualną dzieci, to wyprodukujemy całe grono  dewiantów seksualnych, zarówno mężczyzn, jak i kobiet, także tych  młodych, nastoletnich. Pamiętajmy również, że edukacja seksualna to  także wiedza o ekstremalnych ugrupowaniach religijnych, także  katolickich, w których pod płaszczykiem na przykład ruchu zawierzania  dziewictwa dochodzi do przekraczania granic, na przykład przez siostry  zakonne opiekujące się wchodzącymi w okres dojrzewania dziećmi. O  takich sytuacjach dowiaduję się czasami z akt sądowych, występując  jako biegły sądowy.  Czy to znaczy, że pedofilki występują już wśród młodzieży  gimnazjalnej?  Tak. 15-letnia dziewczynka gwałcąca swojego 10-letniego kolegę to  pedofilka.  http://forum-wielotematyczne.pl/kontrowersyjne/pedof  ilki-t9543.html

Data: 2013-06-21 07:17:48
Autor: Andromeda
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Krzewicki
Teraz to polacy mają opinie gwałcicieli co nie jest tylko opinią bo jeśli mamy nastawienie że seks tabu, to seks dziczeje, dlatego zamiast głowa kutas rządzi, czyli frustratów pod wpływem katolickiego antywychowania co krzywdzą tych co na zachodzie przez edukacje zachowują się cywilizowanie i wcala bym się nie zdziwił jakby zachód zrobił to co szwecja dla polaków, czyli chcesz do europy to edukacja seksualna.

Data: 2013-06-20 20:34:54
Autor: abc
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
Sianie zgorszenia publicznego jest złamaniem obowiązującego w Polsce prawa:

USTAWA
z dnia 20 maja 1971 r.
Kodeks wykroczeń

Rozdział XVI
Wykroczenia przeciwko obyczajności publicznej

Art. 140. Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku, podlega karze
aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 z otych albo karze nagany.

Źródło http://karne.pl/wykroczenia.html

Data: 2013-06-20 20:39:57
Autor: Dirko
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:kpvi0a$i0m$1speranza.aioe.org...
[...]

    A co ma robić taki juhas jak siedzi pół roku wysoko w górach i ma tylko do dyspozycji kierdel owieczek?

Data: 2013-06-20 20:48:45
Autor: abc
Sodomici sieją zgorszenie publiczne
   A co ma robić taki juhas jak siedzi pół roku wysoko w górach i ma tylko
do dyspozycji kierdel owieczek?

Ma robić oscypki i żentyce.

Data: 2013-06-21 19:23:52
Autor: matusm

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:kpvhu7$hsp$1speranza.aioe.org...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

Sodomici sieją zgorszenie publiczne