Sodomici wspierani przez Tuska

Data: 2013-02-03 01:11:45
Autor: glob
Sodomici wspierani przez Tuska
On 3 Lut, 09:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... po czynach polityków można poznać. Tusk to farbowany lisek, który de
facto jest lewakiem jak Hollande :

[...]

Pragnienie dogodzenia sodomitom i gomorytkom bardzo się oczywiście panu
premieru Tusku chwali - ale czy przypadkiem jak zwykle się on nie myli?
Dlaczegóż to instytucjonalizacja konkubinatów, czy par sodomskich lub
gomorskich miałaby ich życie uczynić "godniejszym"? Mam wrażenie, że na
stanowisku pana premiera zaciążył biurokratyczny sposób widzenia świata,
zgodnie z którym urzędowa rejestracja jest aktem nobilitującym. Ciekawe,
że podobnie myśleli zatwardziali komuniści - co w swoim "Dzienniku 1954"
przypomina Leopold Tyrmand: "pastwiono się nad niejakim Konwickim -
młodym literatem i oddanym członkiem partii i wszelkich jej
młodzieżowych przybudówek. Napisał opowiadanie o miłości. Z wszystkimi
akcesoriami, jak trzeba: szlachetny oficer UB, kochankowie pierdolą się
niemal pod kontrolą podstawowej organizacji partyjnej, nigdy przeciw,
zawsze za i ze Związkiem Radzieckim".

  Dlaczegóż to sodomitom i gomorytkom tak zależy na rejestracji w
urzędzie? Żeby spółkować pod kontrolą podstawowej organizacji partyjnej?
Gdyby bez takiej rejestracji, albo bez takiego nadzoru nie można było
osiągnąć orgazmu, to rozumiem - ale chyba można, nieprawdaż? Niech no
pan dr Zbigniew Lew Starowicz powie, czy akt notarialny albo metryka to
rzeczywiście są jakieś afrodyzjaki? Bo jeśli nie są - to o co chodzi?
Jeszcze w połowie lat 90-tych, jako działacz UPR, rozmawiałem z sodomitą
reprezentującym ichnią organizację "Lambda", który usiłował mi wmówić,
że chodzi o dziedziczenie. Ja na to, że przecież mogą sobie nawzajem
zapisać majątki w testamencie, a wtedy on - że owszem - ale skoro nie są
rodziną, to muszą płacić wyższy podatek spadkowy. Na to ja: tak mi pan
mów! My chcemy zlikwidować podatek spadkowy, więc śmiało możecie na nas
głosować!

  Myślę jednak, że to całe dziedziczenie i informacja medyczna to tylko
mizerne preteksty, bo tak naprawdę, to chodzi o ruszenie z posad bryły
świata poprzez stopniową likwidację normalnej rodziny, stanowiącej wszak
jeden z fundamentów znienawidzonej przez postępactwo "kultury
burżuazyjnej", to znaczy - cywilizacji łacińskiej. Ona rzeczywiście
wymaga od ludzi pewnej dyscypliny, między innymi - umiejętności
panowania nad naturalnymi odruchami, podczas gdy postępactwo próbuje
zniszczyć tę cywilizację pod sztandarem powrotu do natury. Że to niby
naturalne jest piękne. Ano - nie zawsze - wyobraźmy sobie jak taki
miłośnik natury załatwia naturalną potrzebę na dywanie u pana prezydenta
Komorowskiego. Myślę, że nawet wyrozumiały pan Lityński by się na to
obruszył, więc nie przesadzajmy z tą naturalnością.

  Zresztą - czy pod sztandarem naturalności wypada skupiać się akurat
sodomitom, czy gomorytkom? No, a przede wszystkim - co wspólnego z
naturalnością ma urzędowa rejestracja? Toż to sprzeczność sama w sobie!
Oto jak antycywilizacyjna propaganda spycha sodomitów i gomorytki w
pułapkę. Nietrudno się przecież domyślić, że skoro zaczną ich
rejestrować, to prędzej czy później pojawią się próby wyciągnięcia od
nich pieniędzy, a w najgorszym razie - również represjonowania według
listy - bo z socjalistami nigdy nic nie wiadomo. To znaczy wiadomo - że
będą rabowali, bo oni już tak mają. Nie bez powodu jeszcze w głębokiej
starożytności przewidział ich grecki filozof Epikur, bo czyż w
przeciwnym razie nawoływałby: "żyj w ukryciu!"? Co się dzieje z tymi
sodomitami i gomorytkami, że zapominają o swoim naturalnym filozofie?
Najwyraźniej pod wpływem propagandy tracą poczucie rzeczywistości..

[...]

Może zamiast zaśmiecać grupy , buraki na leczonko by poszło, po co
ludzie mają oglądać tak chory umysł i jego wytwory?........

Psychologia o homofobii

Jak wykazują badania psychologiczne, ryzyko wystąpienia homofobii
zwiększa się wraz z wysokimi wynikami na skali F (faszyzm) osobowości
autorytarnej. Wyróżniono następujące korelaty homofobii (na podstawie
badań Hereka z 1984 i 1991 oraz Kite z 1991):
osoby homofobiczne z reguły nie poznały nigdy osobiście jawnego geja
lub lesbijki,
są bardziej skłonne do przyjmowania konserwatywnych ideologii
religijnych oraz" naturalnych " ról płciowych,
to częściej osoby starsze i gorzej wykształcone.

Data: 2013-02-03 10:13:36
Autor: u2
W dniu 2013-02-03 10:11, glob pisze:
Może zamiast zaśmiecać grupy , buraki na leczonko by poszło, po co
ludzie mają oglądać tak chory umysł i jego wytwory?

Zacznij od siebie...-;)

Data: 2013-02-03 01:23:17
Autor: glob
On 3 Lut, 10:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-03 10:11, glob pisze:

> Może zamiast zaśmiecać grupy , buraki na leczonko by poszło, po co
> ludzie mają oglądać tak chory umysł i jego wytwory?

Zacznij od siebie...-;)

Ja nie mam zaburzeń homoficznych i marzeń -będe  jak Hitlerek , to tak
jakby jakiś zboczeniec przy stole w restauracji walił konia.
 Ludzie nie muszą oglądać twojej choroby jak też nie muszą walenia
konia w restauracji, takimi zajmują się psychiatrzy.
Ja rozumiem że chory się broni przed leczenien, ale nie może być
restauracja miejscem walenia konia, czy portale zalewane choróbskiem.
Ludzie mają prawo być niezalewani umysłową spermą wariatów .

Data: 2013-02-03 14:42:45
Autor: Marek Woydak
On Sun, 03 Feb 2013 10:13:36 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-02-03 10:11, glob pisze:
Może zamiast zaśmiecać grupy , buraki na leczonko by poszło, po co
ludzie mają oglądać tak chory umysł i jego wytwory?

Zacznij od siebie...-;)

To ty zacznij od siebie budku! Zasrywasz całymi dniami kilka grup
dyskusyjnych swoimi popieprzonymi tekstami. Masz chyba nadmiar czasu albo
coś z głową.

MW

Data: 2013-02-04 00:14:22
Autor: andal
[...]

on jest nieuleczalny

Data: 2013-02-03 20:30:51
Autor: glob
On 4 Lut, 01:14, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> Zacznij od siebie...-;)

on jest nieuleczalny

No krzywić ryja z nienawiści to nie jest zdrowe i normalne i coraz
gorzej z krajem przez plebs wynaturzony z wiochy, podpuszczany przez
kler. Przecież posłanka z pis Pawłowicz, nie jest homofobiczna, jest
karierowiczką, a plebs wynaturzony tak trzęsię się z zaburzeń
psychicznych, że wiocha teraz wspierać ją będzie i kler finansowo i
stanowiskowo. Tak samo Godson, to prywata, gadać tak aby się nachapać,
a że jest to społecznie szkodliwe to karierowiczów to już nieobchodzi.

Sodomici wspierani przez Tuska