Sodomicki totalitaryzm na horyzoncie

Data: 2012-03-05 19:24:58
Autor: abc
Sodomicki totalitaryzm na horyzoncie
Lokalny parlament w stanie Alberta przyjął skandaliczną ustawę nakładającą
na rodziny i katolickie szkoły politycznie poprawne ograniczenia.
W Zgromadzeniu Legislacyjnym większość posiada Partia
Konserwatywno-Progresywna.

"Education Act" zabrania nauczania, że pederastia jest czynem grzesznym i
nagannym moralnie. W myśl ustanowionego prawa, katolickie szkoły mają
zmodyfikować swój program nauczania.

Więcej
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/3788/kanada-rodzice-nie-moga-uczyc-dzieci-o-grzesznosci-homoseksu

Data: 2012-03-05 20:53:05
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-05 19:24, abc pisze:

"Education Act" zabrania nauczania, że pederastia jest czynem grzesznym i
nagannym moralnie. W myśl ustanowionego prawa, katolickie szkoły mają
zmodyfikować swój program nauczania.

I mi się wydaje że to jest prawidłowe posunięcie, jak można czyjeś upośledzenie postrzegać jako grzeszne i nagannego moralnie? Kto jak kto, ale na pewno nie powinien to być Katolik.

Data: 2012-03-05 20:56:33
Autor: abc
Sodomicki totalitaryzm na horyzoncie
Państwa diabła legalizują wszelkie grzechy, a zwłaszcza grzechy wołające o
pomstę do Nieba. Jest ich cztery, a są następujące:

1. Zabójstwo dobrowolne,
2. Grzech sodomski czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu,
3. Uciemiężanie ubogich, wdów i sierot,
4. Zatrzymywanie zapłaty robotnikom i najemnikom

Według św. Katarzyny Sieneńskiej, największej mistyczki Kościoła, od grzechu
sodomskiego odwracają się nawet diabły.

Grzech ten nazywa się sodomskim dlatego, że go się dopuszczano w Sodomie i
Gomorze i w innych miastach okolicznych.

Grzech ten rozszerzył się z czasem i między poganami, o czym pisze św. Paweł
Rz 1:26-27::

"Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności: mianowicie
kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne naturze.

Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą,
zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając
bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie."

Data: 2012-03-06 14:26:58
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-05 20:56, abc pisze:
[...]

Pisałem już o tym wielokrotnie, - punkt nr 2 to nie przykazanie boskie a majaki cierpiócego na homofobię osobnika. Homoseksualista nie ma wyboru na to jakim go stworzył Bóg, a więc nie ma mowy o żadnym grzechu.
  A to cytat z z końcówki Twojego postu spróbuj dostosować do siebie, jak to porzucasz kobietę i zaczynasz pożądać facetów.. Przynajmniej w moim przypadku na pewno nic takiego nie wchodzi w rachubę, raczej śmierć niż zmiana oriętacji.

Data: 2012-03-06 18:12:41
Autor: abc
Sodomicki totalitaryzm na horyzoncie
Homoseksualista nie ma wyboru na to jakim go stworzył Bóg, a więc nie ma
mowy o żadnym grzechu.

Homoseksualizm to nabyta patologia.  Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne
(APA) informuje, że nie istnieje gen decydujący o tym, że u niektórych osób
rozwijają się skłonności homoseksualne. http://www.pro-life.org.pl/20...

Data: 2012-03-06 18:29:33
Autor: zdumiony
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f5645c3$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie można nabyć, nabyć to można pedofilii.
Homoseksualizm jest wrodzony, co nie znaczy że genetyczny, chodzi o rozwój mózgu w życiu płodowym. Ale że skłonności homoseksualne są wrodzone nie oznacza automatycznie że należy folgować tym skłonnościom.

Data: 2012-03-06 18:50:44
Autor: abc
Sodomicki totalitaryzm na horyzoncie
Sorry, prawidłowy link jest tutaj

http://www.pro-life.org.pl/2009/05/gen-homoseksualizmu-nie-istnieje.html

Data: 2012-03-06 18:55:29
Autor: zdumiony
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f564eae$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
http://www.pro-life.org.pl/2009/05/gen-homoseksualizmu-nie-istnieje.html

Wrodzony nie oznacza tylko genetyczny. Wszystko to czym będziemy określane jest najbardziej w zyciu płodowym.

Data: 2012-03-07 21:34:45
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-06 18:12, abc pisze:
[...]

Amerykańskie towarzystwo swoje a życie swoje. 99,9 % homoseksualistów takimi się rodzi. Znałem sporo gejów, i żaden z nich nie nabył swojej przypadłości bo oglądał pedalskie świerszczyki czy zauroczyły ich "parady równości". Po prostu pewien odsetek ludzi rodzi się odmienny i nic na to nie poradzimy. I to przypadłość nie jest żadnym grzechem skoro oni nikomu nic złego nie robią.

Data: 2012-03-07 09:24:13
Autor: K.S.
mowa nienawiści
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj53b5$kka$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| jak to porzucasz kobietę i zaczynasz pożądać facetów.. Przynajmniej w
| moim przypadku na pewno nic takiego nie wchodzi w rachubę, raczej śmierć
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To co napisałeś - a zwłaszca ostatnie zdanie z tym "raczej śmierć" - to homofobiczna mowa nienawiści, co wkrótce będzie  penalizowane.
Powinieneś się wstydzić - i czym prędzej spóbować jak to jest z facetami - a nuż to dopiero zapewni ci prawdziwe szczęście. Zważ że ukształtowało cię tradycyjne homofobiczne wychowanie, a prawdziwa twoja natura może być inna.

Data: 2012-03-07 09:25:44
Autor: boukun
mowa nienawiści

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jj75v6$eat$1inews.gazeta.pl...
> [...]
| jak to porzucasz kobietę i zaczynasz pożądać facetów.. Przynajmniej w
| moim przypadku na pewno nic takiego nie wchodzi w rachubę, raczej śmierć
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Ukształtowała go zdrowa natura, a nie wykolejona rodzina...

boukun

Data: 2012-03-07 21:34:16
Autor: jadryś
mowa nienawiści
W dniu 2012-03-07 09:24, K.S. pisze:

> [...]
| jak to porzucasz kobietę i zaczynasz pożądać facetów.. Przynajmniej w
| moim przypadku na pewno nic takiego nie wchodzi w rachubę, raczej śmierć
[...]

Jakbyś chciał wiedzieć to ja w tym ostatnim zdaniu zacytowałem wypowiedź jednego geja, którego zapytałem co by było gdyby ktoś go zmuszał do współżycia z kobietami.

Ale ja zresztą mam podobne odczucia gdyby mnie zmuszano do współżycia z facetami. Co w tym homo czy heterofobicznego? Przecież to nie atak na kogoś, czy nietolerancja , tylko osobiste odczucie.
A ty próbowałeś już z facetami? Oczywiście pytanie jest zasadne tylko w wypadku jak i ty jesteś facetem.

Sodomicki totalitaryzm na horyzoncie