Soenke Petersen-sparaliżowany

Data: 2009-06-03 16:02:30
Autor: Koczis
Soenke Petersen-sparaliżowany
Data: 2009-06-03 17:03:05
Autor: (pj)
Soenke Petersen-sparaliżowany
Koczis pisze:

Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.

mimo, ze nie uwazam zuzla za sport wplywajacy w jakikolwiek sposob na rozwoj motocyklizmu jako takiego (vide wizja puszczenia biegu w druga strone, itp...) to takie wiadomosci smuca... :-(

p.s. Dr. House nie takie przypadki leczyl. Niech mu bedzie dane.

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-03 17:25:27
Autor: Tytus
Soenke Petersen-sparaliżowany
Siemka

***Koczis pisze:

Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.

Mlody jest, wierze ze da rade...ale to dziwny sport jest, widzialem raz na MotoNetMitingu - Zapek kazal.

T.

Data: 2009-06-03 09:12:29
Autor: tomistrz
Soenke Petersen-sparaliżowany
On 3 Cze, 17:25, "Tytus" <vtr10...@o2.pl> wrote:
Siemka

***Koczis pisze:

Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.

Mlody jest, wierze ze da rade...ale to dziwny sport jest, widzialem raz na
MotoNetMitingu - Zapek kazal.

T.

a co w tym sporcie dziwne jest ?

Data: 2009-06-03 18:44:54
Autor: Tytus
Soenke Petersen-sparalizowany
Siemka

***tomistrz@gmail.com
a co w tym sporcie dziwne jest ?

Jego naturalnosc...jest rownie "prawdziwy" jak chod sportowy...

--
  T. i zolte
te naszypsze

Data: 2009-06-03 09:56:15
Autor: tomistrz
Soenke Petersen-sparalizowany
On 3 Cze, 18:44, "Tytus" <vtr10...@o2.pl> wrote:

Jego naturalnosc...

T nie kumam..
hmm a co jest za naturalnosc w skokach narciarskich albo biegu bez
plotki ?
;

Data: 2009-06-03 19:14:38
Autor: Arni
tomistrz@gmail.com pisze:
[...]

akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)
A skoki narciarskie to przeciez odwieczny pęd człowieka do latania.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-03 10:21:36
Autor: tomistrz
On 3 Cze, 19:14, Arni <a...@NO.spam> wrote:

akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka
pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)

nie wiem jak Ty ale sie nie utozsamiam z czlowiekiem pierwotnym
....no ale Ty jestes z Torunia ;

Data: 2009-06-03 19:23:07
Autor: Arni
tomistrz@gmail.com pisze:
[...]

mo masz chlopie polot...

Data: 2009-06-03 10:27:44
Autor: tomistrz
Soenke Petersen-sparalizowany
On 3 Cze, 19:23, Arni <a...@NO.spam> wrote:

;) bo jesli chodzi o zuzel to torun byl zwykle nielubianym rywalem
bydgoszczy... a

Data: 2009-06-03 23:47:19
Autor: Arni
tomistrz@gmail.com pisze:
On 3 Cze, 19:23, Arni <a...@NO.spam> wrote:

;) bo jesli chodzi o zuzel to torun byl zwykle nielubianym rywalem
bydgoszczy... a

ja pisałem o biegu przez płotki, nie o zuzlu

Data: 2009-06-04 01:00:48
Autor: ditron
On 3 Cze, 23:47, Arni <a...@NO.spam> wrote:

ja pisałem o biegu przez płotki, nie o zuzlu

masz racje :)
A wracajac do zuzla dziwie sie ze w tym towarzystwie
padaja opinie typu "dziwny sport".
Albo co z tego ze ma/nie ma wplywu na rozwoj motocyklizmu ?
Ja sie wychowalem obok toru zuzlowego  swego czasu dominujacej Polonii
Bydgoszcz
z T. gollobem na czele. Nigdy nie bylem "kibicem" ale zawsze chcialem
byc zawodnikiem.
Wystarczy pójść w trakcie zawodow, poczuc zapach spalin i zobaczyc
rywalizacje - to jest to.
Ale jak kto lubi/woli Kubice ogladac to prosze bardzo.

Data: 2009-06-04 11:00:24
Autor: Arni
ditron@wp.pl pisze:
[...]

no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów żuzlowych....
Zabrałem dzieciaki na otwarcie nowegostadionu w Toruniu, bardzo im sie podobało.

Data: 2009-06-04 02:43:45
Autor: ditron
On 4 Cze, 11:00, Arni <a...@NO.spam> wrote:

no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów
żuzlowych....

ta, a na przerwach w szkole - kapsle
pamietam ten od coca-coli to byl Sam Ermolenko

Data: 2009-06-04 15:51:41
Autor: (pj)
ditron@wp.pl pisze:
ta, a na przerwach w szkole - kapsle
pamietam ten od coca-coli to byl Sam Ermolenko

bezedura! w kapsle to był wyscig pokoju! a od oranzady byl Szurkowski!

tiaaa... dekady sie mie pomylily... ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-04 20:55:27
Autor: Jacot
Arni <arni@NO.spam> wrote:

no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów żuzlowych....

No jak nie... ale moj rowerek mial wiecej wspolnego z zuzlem niz
norma:)
O "naturalnosci" poniektorych sportow motorowych to by pewnie mozna
lata dyskutowac, taki trial we wspolczesnej formie chocby, czy albo te
tam smieszne wyscigi... Kazdy ma takie cus co go rusza i wystarczy.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-05 08:34:11
Autor: Don Pedro
Arni pisze:

no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów żuzlowych....
Zabrałem dzieciaki na otwarcie nowegostadionu w Toruniu, bardzo im sie podobało.

Podobno bilety rozeszły się błyskawicznie?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-06-05 08:49:10
Autor: Arni
Don Pedro pisze:
Arni pisze:

no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów żuzlowych....
Zabrałem dzieciaki na otwarcie nowegostadionu w Toruniu, bardzo im sie podobało.

Podobno bilety rozeszły się błyskawicznie?

w jakies 2-3 godziny. Nie wiem ile z 15 tys biletów było w wolnej sprzedazy, ja mam z firmy (sponsor). Mam kilka zdjec i nawet jakis filmik z pokazu sztucznych ogni, jakby ktos byl zainteresowany...

Data: 2009-06-05 11:09:02
Autor: Don Pedro
Arni pisze:
Don Pedro pisze:
Arni pisze:

[...]

Kufra, mieliśmy iść z przyjaciółmi tambylcami i nie zdążyli biletów zanabyć. Oglądaliśmy więc w TV, ale za oknem i tak ryk silników było słychać.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-06-04 15:56:10
Autor: (pj)
ditron@wp.pl pisze:
Wystarczy pójść w trakcie zawodow, poczuc zapach spalin i zobaczyc
rywalizacje

no dobra odszczekuje i uznaje ten argument = pobudzanie mlodziezy do zainteresowaniem 2OO! ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-04 16:47:19
Autor: Tytus z Fabryki
Soenke Petersen-sparalizowany
Siemka

"(pj)"no dobra odszczekuje i uznaje ten argument = pobudzanie mlodziezy do zainteresowaniem 2OO! ;-)

Chodzi o zainteresowanie mlodziezy dwoma kólkami???
No bo chyba nie motocylkem??? przeciez to co jezdzi na zuzlu ma tyle wspolnego z motocyklem co F1 z z samochodem osobowym a nawet mniej.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-04 09:52:16
Autor: tomistrz
On 4 Cze, 16:47, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ...@02.pl> wrote:

Chodzi o zainteresowanie mlodziezy dwoma kólkami???
No bo chyba nie motocylkem???

Wystarczy zainteresować się trochę historią żużla.
Wg wikipydy "Ścigano się nieregularnie na motocyklach drogowych,
zazwyczaj na nawierzchniach trawiastych, torach kolarskich lub do
wyścigów chartów."
Nie trzeba się zaraz cofać do wątpliwej prehistorii..
Sprzęty dostosowano do jazdy w kółko i pod najlepsze osiągi - co w tym
dziwnego?
Żużel ewoluował jak każdy sport ale nadal jest to sport motocyklowy..

Data: 2009-06-05 16:20:18
Autor: Michał Demczuk
Użytkownik wrote:
[...]

Wlasnie nie jest. Zuzel to zuzel. Zobacz na stronie PZM. Podpowiem: samochody, motocykle, zuzel, karting.
W sportach motocyklowych mamy nastepujace dyscypliny (w Polsce): motocross, cross country (od niedawna osobno), enduro, trial, wyscigi motocyklowe, skutery i supermoto.

Pozdr..

--
Michał Demczuk
www.demczuk.pl

Data: 2009-06-06 03:22:39
Autor: zbigi
Michał Demczuk napisał(a):
>Tomistrz wrotki:
On 4 Cze, 16:47, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ...@02.pl> wrote:

Chodzi o zainteresowanie mlodziezy dwoma kólkami???
No bo chyba nie motocylkem???

[...]
[...]

Ty stoisz po drugiej stronie barykady i jestes nieobiektywny ;)

Data: 2009-06-08 20:02:30
Autor: Michał Demczuk
Soenke Petersen-sparalizowany
zbigi wrote:
Michał Demczuk napisał(a):
Tomistrz wrotki:
[...]

Ta sobie tylko pop...m dla przyjemnosci :)
.... i nawet troche mi wychodzi, ale jeszcze musze popracowac:
http://www.zubix.com.pl/enduro/2009/opole/EM4E2E3Y.HTM

Pozdr..

Data: 2009-06-08 13:16:35
Autor: Nikanor
On 8 Cze, 20:02, "Michał Demczuk" <micha...@interia.pl> wrote:
Ta sobie tylko pop...m dla przyjemnosci :)
... i nawet troche mi wychodzi, ale jeszcze musze popracowac:http://www.zubix.com.pl/enduro/2009/opole/EM4E2E3Y.HTM

Osz kurde! Tylko weź nie przejdź na zawodowstwo

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

Data: 2009-06-10 06:11:35
Autor: zbigi
Soenke Petersen-sparalizowany
Michał Demczuk napisał(a):
zbigi wrote:
Michał Demczuk napisał(a):
Tomistrz wrotki:
[...]
[...]

No! Mowilem, zes zaangazowany i wypowiadac sie nie powinienes ;)
Ale - gratulacje! :)

Data: 2009-06-10 07:18:44
Autor: zbigi
Soenke Petersen-sparalizowany
zbigi napisał(a):
Michał Demczuk napisał(a):
[...]
No! Mowilem, zes zaangazowany i wypowiadac sie nie powinienes ;)

Wroc! Nie "nie powinienes" a "Twoja opinia jest niemiarodajna".
Przepraszam, wyszlo na to, ze zabraniam komus wypowiadania sie :(

Data: 2009-06-15 11:26:04
Autor: Kefir
Soenke Petersen-sparalizowany
Elou!
"Michał Demczuk" <michal72@interia.pl> wrote in message news:h0ba38$hod$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Czekam na dirt track.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

Data: 2009-06-03 19:17:56
Autor: McFerry
Arni pisze:

akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)
A skoki narciarskie to przeciez odwieczny pęd człowieka do latania.

Się Freuda naczytało :) Czyli znaczy się ten na żużlu to przed czymś ucieka czy ma do czegoś pęd?

Rysiek
Yamaha FJ1200

Data: 2009-06-04 07:25:20
Autor: Tytus z Fabryki
Soenke Petersen-sparalizowany
Siemka

***Użytkownik "Arni"
akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)

Czesc ludow dawnych polowala w biegu, grupa potrafili zabiegac nawet antylopy.
Co do biegow przez jungle to raczej 3000 m z przeszkodami (row z woda i przeszkody)

***A skoki narciarskie to przeciez odwieczny pęd człowieka do latania.

Skandynawska doktryna wojenna wymagala od zolnierza umiejetnosc swietnego poslugiwania sie deskami...stad biegi i skoki na nartach.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-03 12:26:41
Autor: WIADRO

***tomis...@gmail.com
a co w tym sporcie dziwne jest ?

Jego naturalnosc...jest rownie "prawdziwy" jak chod sportowy...

gadanie, byłeś na meczu choć jednym?
atmosfera, kibice, rywalizacja...
nie trzeba być motocyklistą by być kibicem, a emocje ze znajomymi
gwarantowane
sposób na miłe spędzenie czasu

--
wiadro(soldierAK)

Data: 2009-06-04 09:42:18
Autor: (pj)
WIADRO pisze:
[...]

no pewnie że byłem

atmosfera, kibice, rywalizacja...
nie trzeba być motocyklistą by być kibicem, a emocje ze znajomymi
gwarantowane
sposób na miłe spędzenie czasu

no właśnie: kibolstwo (owszem: z mniejszą szansą na dostanie w twarz niż we "futbolu") - a nie motocyklizm ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-04 11:02:53
Autor: Arni
(pj) pisze:

no właśnie: kibolstwo (owszem: z mniejszą szansą na dostanie w twarz niż we "futbolu") - a nie motocyklizm ;-)

szkoda ze nie byłes na pierwszym meczu otwarcia stadionu w Toruniu. Całe rodziny były, spiewy, skandowanie, doping. Normalnie piknik.

Data: 2009-06-03 22:16:03
Autor: Jackare
Soenke Petersen-sparaliżowany

Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.

Mlody jest, wierze ze da rade...ale to dziwny sport jest,
Różne są gusta i guściki. Jak dla mnie speedway jest jedynym sportem motocyklowym który jestem w stanie oglądać, czy to na żywo czy w TV.
Wszystkie inne mnie śmiertelnie nużą.
Nie jestem też jakimś kibicem speedwayu - nie znam tabeli ligowej, nazwiska kojaże tylko te z pierwszych miejsc, nie znam nawet klubów, ale oglądanie mnie hipnotyzuje Na żywo widziałem ze 3 razy w Rybniku, w TV jak tylko się natknę to siedzę i oglądam.
No po prostu piękny żużel jest.
--
Jackare

Data: 2009-06-04 16:27:51
Autor: Ireneusz Dyła

Użytkownik "Jackare"  napisał w wiadomości

No po prostu piękny żużel jest.

I piękny i dziwny. Spośród kilku tysięcy kibiców na meczu,
mało który jeździ na motocyklu, a większość wręcz
ich nie kojarzy ;-)

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Soenke Petersen-sparaliżowany