Soft do obslugi radia ...

Data: 2012-11-12 23:21:31
Autor: kakmar
Soft do obslugi radia ...
Dnia 12.11.2012 TonyS <tonysss@ssstony.be> napisał/a:
Witam,

jako, ze nie posiadam jeszcze odpowiedniego telefonu zastanawiam sie czy jest aplikacja na symbiana/androida do obslugi radia (FM - tradycyjnych stacji radiowych, nie internetowych) ktora ma wbudowany RDS i jakis system statystyk (ewentualnie takze nagrywanie audycji radiowych).

Jest wiele, jaki system statystyk? (a nie wiem)

Za wszelkie uwagi dziekuje.

Napisz jaśniej, czego szukasz, albo lepiej, poszukaj.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-17 11:28:21
Autor: z
Soft do obslugi radia ...
W dniu 2012-11-13 00:21, kakmar pisze:
[...]

Może ja też słabo szukam ale znalazłem tylko coś takiego na Androida
http://symbiane.pl/spirit-fm-radio-vt27636.htm?highlight=radio&start=0
Chcę po prostu alternatywny program do obsługi radia FM (naziemnego nie internetowego)
Symbian, SE Satio

Soft do obslugi radia ...