Soft do zarzadzania portfelem, MM itp.

Data: 2009-05-27 05:23:17
Autor: Lukasz
Soft do zarzadzania portfelem, MM itp.
Mozecie polecic jakis soft gdzie mozna prowadzic swoje inwestycje, zarzadzanie wielkoscia pozycji, definiowac zasady systemu, prowadzic historie transakcji z komentarzami. Najlepiej jakby mozna podpiac to pod jakies dane. Teraz mam to w excelu i chce miec cos lepszego. Moze w bankach albo funduszach maja takie rozwiazania? Zna ktos nazwy?
Jest cos takiego? Pzdr, Lukasz

Data: 2009-05-28 21:43:37
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
Soft do zarzadzania portfelem, MM itp.
Witam!
Masz jakieś propozycje do zasad systemu?

Data: 2009-06-01 17:48:45
Autor: Gonzo

"Lukasz" <nitsche.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gviio5$9o0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja sobie sam napisalem i jestem bardzo zadowolony - szyte na miare.

Soft do zarzadzania portfelem, MM itp.