Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu

Data: 2014-02-10 14:24:53
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
Jak sobie przeglądam polecane programy do samochodu to są to albo
nawigacje albo "komputery" podające dane ze złącza serwisowego. A ja
szukam czegoś do prowadzenia ewidencji auta: przebieg, ilość wlanego
paliwa, jego cena w chwili zakupu, koszty i terminarz napraw i
przeglądów. Dobrze jakby było to wieloplatformowe - działało nie tylko
na Androidzie ale też na PC (Win, Linux czy OSX) czy iOS-ie. Ma ktoś
doświadczenie z takimi aplikacjami?

Zdrówko

Data: 2014-02-10 14:13:00
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 10 Feb 2014 14:24:53 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
[...]

Ja używam Fuelio.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-02-10 15:17:19
Autor: Chris
Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
Michal Tyrala nabazgrał(a):

Ale tam chyba tylko paliwo jest ?

Data: 2014-02-10 14:28:34
Autor: Chris
Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.com.adeo.motostat&hl=pl

Data: 2014-02-10 22:32:25
Autor: Kamikazee

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gswierczynski.motolog&hl=pl

Data: 2014-02-11 08:41:44
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
Dnia 2014-02-10, o godz. 22:32:25
Kamikazee <niema@niema.pl> napisał(a):

> [...]
> tylko na Androidzie ale też na PC (Win, Linux czy OSX) czy iOS-ie.
> Ma ktoś doświadczenie z takimi aplikacjami?

Thx. Dwie poprzednie propozycje raczej tylko do ewidencji zużycia
paliwa a jak napisałem szukam właśnie czegoś co ogranie całość kosztów.
Obejrzę i opiszę wrażenia.

Zdrówko

Data: 2014-02-11 09:05:57
Autor: Chris
[...]

Ale właśnie motostat ma opcję wydatków, odpalałes tą apkę czy tylko na screeny z googla patrzyłeś ??

Obok ikonki paliwo masz ikonkę wydatki gdzie podajesz datę, przebieg, rodzaj wydatku (lista gotowa), koszta, własne notatki:

https://www.dropbox.com/s/0nf1eovglxysvur/Screenshot_2014-02-11-08-58-53.png
https://www.dropbox.com/s/gs437pgsh15rd8s/Screenshot_2014-02-11-08-58-58.png
To drugie to tylko fragment opcji.

Data: 2014-02-11 09:15:15
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
Dnia 2014-02-11, o godz. 09:05:57
"Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> kosztów.

Ale właśnie motostat ma opcję wydatków, odpalałes tą apkę czy tylko

Odpalałem, chwilę się pobawiłem i nie za bardzo mi pasuje. Ale dam
druga szansę jak chwile czasu znajdę.

Zdrówko

Data: 2014-02-11 09:20:27
Autor: Chris
[...]

Idealny nie jest ale podstawowe funkcje jak paliwo i wydatki ma i jak dla mnie o to chodzi, choć może własnie brakuje mu jakiś większych statystyk.

Data: 2014-02-11 12:18:01
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 11 Feb 2014 08:41:44 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
 Thx. Dwie poprzednie propozycje raczej tylko do ewidencji zużycia
 paliwa a jak napisałem szukam właśnie czegoś co ogranie całość kosztów.

Przecież w Fuelio masz obok ,,fuel'' podmenu ,,costs''...

Data: 2014-02-14 08:40:08
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
Dnia 2014-02-11, o godz. 12:18:01
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał(a):

> [...]
> kosztów.

Przecież w Fuelio masz obok ,,fuel'' podmenu ,,costs''...

No to dla wyjaśnienia dla potomnych z trzech propozycji:

Podmenu "KOSZTY" w Fuelio ujawnia się po zakupie programu. W wersji
darmowej brak takowego. Niby 4.99PLN to niewiele ale przetestować nie
można bez zakupu.

motoLog ma problemy z synchronizacją on-line danych - przez 2 dni nie
mogłem założyć konta do tego celu. Poza tym wywala się przy próbie
wygenerowania wykresu. Nie wiem czy przyczyną nie jest mała ilość
wprowadzonych tankowań - dopiero 4 wklepałem. Fuelio tylko przy
wykresie zużycia paliwa daje info o za małej ilości danych do
narysowania wykresu.

Motostat wyrzuca mi ciągle brak synchronizacji z serwerem.

Po "zabawie" postanowiłem na razie pozostać przy Fuelio i gromadzeniu
jako backupu kwitków papierowych. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-02-14 14:38:50
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 14 Feb 2014 08:40:08 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> Przecież w Fuelio masz obok ,,fuel'' podmenu ,,costs''...

 No to dla wyjaśnienia dla potomnych z trzech propozycji:

 Podmenu "KOSZTY" w Fuelio ujawnia się po zakupie programu. W wersji
 darmowej brak takowego.

O, faktycznie moze tak byc. Ja mam ,,pro'' jeszcze za czasów, jak to
było zwykłe wsparcie finansowe programisty, więc nie pomyślałem, że
pozapaliwowe koszty to obecnie cecha wersji płatnej.

 Niby 4.99PLN to niewiele ale przetestować nie można bez zakupu.

Zawsze jest kwadrans na zwrot ;)

Data: 2014-02-14 21:44:27
Autor: KiloSierra
W dniu 2014-02-14 15:38, Michal Tyrala pisze:

Zawsze jest kwadrans na zwrot ;)

hmmmm... mozesz rozwinac???
chyba o czyms nie wiem :)

Data: 2014-02-14 23:23:26
Autor: darnok

https://support.google.com/googleplay/answer/134336?hl=pl

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-02-15 08:41:42
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 14 Feb 2014 21:44:27 +0100, KiloSierra wrote:
> Zawsze jest kwadrans na zwrot ;)

 hmmmm... mozesz rozwinac???
 chyba o czyms nie wiem :)

Do 15min masz czas na zwrot płatnej apki.

Robi się do dosc prosto: w apce google play wybierasz przycisk ,,refund''.
Przetestowane, działa.

Data: 2014-02-14 21:05:25
Autor: Dylon
On 2014-02-10 14:24, Maciek Babcia Dobosz wrote:
[...]

aCar. Ma wszystko o czym piszesz.

Pozdrawiam,
--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu