Softkorek z Basią...

Data: 2009-06-05 13:12:11
Autor: Tzva Adonai
Softkorek z Basią...
Video: http://www.hardsextube.com/video/174976/Basia-21-yo-blowjob

Przy okazji namawiam do publikowania swoich filmów grupowych ogierów
takich jak boukun czy "Polok_prawdziwy".. Zwłaszcza ten drugi ma masę
przygód seksualnych, sądząc po jego opowieściach.. Do zrobienia
takiego filmu wystarczy chętna dziewczyna i byle jaka kamera, którą
można utrzymać w jednej dłoni...

Data: 2009-06-05 15:16:17
Autor: pp
Softkorek z Basią...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:4608828b-d264-47f5-8b73-

Przy okazji namawiam do publikowania swoich filmów grupowych ogierów

Wyobraznie to moze masz, ale zdjecia w kompie to nie jest to samo. Wychodzisz
czasami Bilyk z mieszkania czy onanizujesz sie tak caly dzien przed lustrem
z tym palcem w dupie ?

Data: 2009-06-05 22:38:22
Autor: awe
Softkorek z Basią...

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0buel$8qp$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
Bilyk biega po portalach i rozpuszcza nieswoje filmy. Moze to go podnieca. Czuje sie pewnie dowartosciowany. Bilyk pstryknij zdjecie z tym swoim tatulazem i napisem bily, jeshula itp itd
awe

Data: 2009-06-05 13:40:21
Autor: Tzva Adonai
Softkorek z Basią...
On 5 Cze, 22:38, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Bilyk biega po portalach i rozpuszcza nieswoje filmy.

Nie nazywam się Biłyk, kretynie, a filmy są jak najbardziej moje, co
można bardzo łatwo sprawdzić...

Data: 2009-06-05 15:42:41
Autor: pp
Softkorek z Basią...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:ecd1b7ab-dde7-4d4f-b065-401ea73d5b80b9g2000yqm.googlegroups.com...
On 5 Cze, 22:38, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie nazywam się Biłyk, kretynie,

A jak Tzwa ? Nie wstydz sie Bilyk swojego ukrainskiego nazwiska.

a filmy są jak najbardziej moje, co można bardzo łatwo sprawdzić...

Jak ? Wiadc tam twoja morde ?

Data: 2009-06-05 13:48:39
Autor: Tzva Adonai
Softkorek z Basią...
On 5 Cze, 22:42, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

Jak ? Wiadc tam twoja morde ?

Mógłbym ci debilu pokazać swoją twarz, ale w tym momencie miałbyś nade
mną przewagę.. Nie należę do ludzi, którzy tak pochopnie ujawniają
swoją tożsamość..

Data: 2009-06-05 15:51:30
Autor: pp
Softkorek z Basią...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:b12764e7-40ef-4f93-9f6c-5b17a19d3227y17g2000yqn.googlegroups.com...

Mógłbym ci debilu pokazać swoją twarz,

Nie trzeba juz widzialem, pytam cie pedale jak mozna te filmy sprawdzic
bo o tym bablesz. Rozumiesz to o czym piszesz czy ci sperma oczy
zalewa ?

Data: 2009-06-05 13:54:46
Autor: Tzva Adonai
Softkorek z Basią...
Nie trzeba juz widzialem, pytam cie pedale jak mozna te filmy sprawdzic
bo o tym bablesz.

Ujawniałem tu kiedyś zdjęcia części swoich tatuaży, jak chcesz,
kretynie, to sobie poszukaj, wtedy będzie wiedział o co chodzi...
Zanudziłeś już boukuna, teraz mi przynudzasz, spierdalaj już drobny,
anonimowy ćwieku...

Data: 2009-06-05 16:11:21
Autor: pp
Softkorek z Basią...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:163ff8cc-b88c-4603-bbd1-47e4fcb29d51r37g2000yqd.googlegroups.com...
Nie trzeba juz widzialem, pytam cie pedale jak mozna te filmy sprawdzic
bo o tym bablesz.

Ujawniałem tu kiedyś zdjęcia części swoich tatuaży,

:))))) wez sie Bilyk opanuj z tym swoim beblaniem, bo oslabiasz ta
swoja naiwna glupota. A teraz palec w dupe i znowu jazda na recznym.

Data: 2009-06-05 22:43:16
Autor: raff
Softkorek z Basią...
Bilyk biega po portalach i rozpuszcza nieswoje filmy.

Nie nazywam się Biłyk, kretynie, a filmy są jak najbardziej moje, co
można bardzo łatwo sprawdzić...

To by tlumaczylo czemu sie nazywasz Kupa, jak biegasz z tym paluszkiem w dupie...

R.

Data: 2009-06-05 22:59:37
Autor: awe
Softkorek z Basią...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ecd1b7ab-dde7-4d4f-b065-401ea73d5b80b9g2000yqm.googlegroups.com...
On 5 Cze, 22:38, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Bilyk biega po portalach i rozpuszcza nieswoje filmy.

Nie nazywam się Biłyk, kretynie, a filmy są jak najbardziej moje, co
można bardzo łatwo sprawdzić...
-- -- -- -- -- -
jak?
awe

Data: 2009-06-05 15:45:25
Autor: pp
Softkorek z Basią...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:h0bvk6$c29$1news.onet.pl...

[...]

Przeciez od kliku lat ta samotna lazja nie odchodzi od komputera po calych
dniach, oglada te pornusy, praktykuje wpychanie sobie palcow w odbyt
i pozniej biegnie na psp pochwalic sie jak mu bylo dobrze.

Data: 2009-06-05 23:00:43
Autor: awe
Softkorek z Basią...

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0c058$dcd$1news.onet.pl...

[...]

a potem tEmi palcami stuka w klawiature? albo moze robi znak V na wiecu solidarnosciowym u Walesy?
awe

Data: 2009-06-05 23:00:35
Autor: raff
Softkorek z Basią...
[...]