Software do dysków Toshiba

Data: 2010-05-27 12:52:30
Autor: maX
Software do dysków Toshiba

Użytkownik "vissim" <vissim@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1g2px29e8o29a.1n7ukbaq5otbh$.dlg40tude.net...
Hej wam,

Czy do dysków Toshiba istnieje software którym zmieniało się try wydajności
dysku pomiędzy hałasem a wydajnością ?
Nie pamiętam jak ta technologia się nazywała, ale zastanawiam się jaki by
to miało wpływ na wydajność dysku, gdybym przełączył na tryb "Wydajności" i
podłączył pod USB.
JEden dysk mam właśnie z serii Toshiba Store.E Art 500 i mimo że chodzi na
NTFS to jednak jego wydajność jest....żenująca.

Regulacja AAM jest wbudowan w sterowniki chipsetów Nvidii i Intela. Wiec jeśli masz płytę na tych chipach to raczej nie będzie potrzebował dodatkowego softu

Data: 2010-05-28 01:13:40
Autor: vissim
Software do dysków Toshiba
Regulacja AAM jest wbudowan w sterowniki chipsetów Nvidii i Intela. Wiec jeśli masz płytę na tych chipach to raczej nie będzie potrzebował dodatkowego softu

to gdzie tego szukac ? we "wlasciwoscia systemu" nie mam zadnych opcji.
chipset to ich7 lub 8 na Celeron E3300

Software do dysków Toshiba