Sojusz platfons贸w z lsd

Data: 2010-05-28 07:19:34
Autor: kefirh
Sojusz platfons贸w z lsd
W dniu 2010-05-27 23:42, Hans Kloss pisze:
... przybiera coraz bardziej realne kszta艂ty. P.o. polityka niejaki
komoruski zamierza mianowa膰 znanego komucha belk臋 na szefa NBP
rekomenduj膮c t臋 kandydatur臋 tak oto: "Wydaje mi si臋, 偶e wida膰 go艂ym
okiem, 偶e nie jest to kandydatura partyjna, nie jest to kandydatura
politycznie bardzo naznaczona obecn膮 aktywno艣ci膮, cz艂owiek spoza
uk艂adu partyjnego".
By艂y dwukrotny WCpremier i jednokrotny (tfu)premier  elesdoskich
(nie)rz膮d贸w jest wed艂ug platfonsa "cz艂owiekiem spoza uk艂adu
partyjnego"!.  Sam nie wiem czy ta wypowied藕 jest bardziej wynikiem
g艂upoty czy bezczelno艣ci komoruskiego.
Pytanie: kiedy kongres zjednoczeniowy pe艂o i elesde? uwa偶am wobec
powy偶szego za jak najbardziej zasadne
J-23

Czyli constans: Pulawy/Natolin;
Unia Wolnosci lyka teraz calosc wadzy,
i to jest ta wyzsza forma obecnosci ;)

kefirh

--
http://img30.imageshack.us/img30/432/2855774.jpg

Data: 2010-05-28 09:59:23
Autor: boukun
Sojusz platfons贸w z lsd

U偶ytkownik "kefirh" <kefirh@post.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htnjoi$h70$1news.onet.pl...
[...]

Zawsze tak by艂o, czy to SLD, czy PiS czy PO, zawsze rz膮dzi艂a i tak Unia Wolno艣ci.. http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/fc2f823ef07575d6/abfb48cfcfcf7720?hl=pl&q=boukun+-+%C5%BByd+Belka#abfb48cfcfcf7720

Cytat z 2006 roku:
"Wszyscy pami臋tamy, 偶e po
wyst膮pieniu z koalicji z AWS Unii Wolno艣ci, Buzek tkwi艂 do ko艅ca kadencji z
kilkuprocentowym poparciem, realizuj膮c neoliberaln膮 polityk臋 by艂ego premiera
Mazowieckiego (Icek Dikman) i pod dyktando Unii Wolno艣ci. Tak samo jest
teraz. SLD ma poparcie spo艂eczne na granicy progu wyborczego, ale tkwi do
ko艅ca kadencji pod wodz膮 liberalnego 呕yda Belki, kt贸ry nie ukrywa, 偶e jest
zwolennikiem Partii Demokratycznej - demokraci.co艣.tam (przemianowana Unia
Wolno艣ci) i ch臋tnie by do nich wst膮pi艂, gdyby mieli szans臋 na przekroczenie
progu wyborczego. Ani AWS, ani SLD nie mieli odwagi i umiej臋tno艣ci na
prowadzenie samodzielnej, w艂asnej polityki. Obowi膮zywa艂 ich uk艂ad
okr膮g艂osto艂owy z 1989 roku. Obcy kapita艂 i 艂ap贸wki trzyma艂y ich w Polsce u
w艂adzy. Dzi艣 nawet nie wystarczy skre艣li膰 partie polityczne, kt贸re rz膮dzi艂y
Polsk膮 przez 16 lat, ze sceny politycznej. C贸偶 z tego przyjdzie, jak rz膮dz膮
nami stale od kilkunastu a nawet kilkudziesi臋ciu lat ci sami "niewidzialni"
doradcy."

boukun

Sojusz platfons贸w z lsd