Sojusznicy kiboli.

Data: 2011-05-08 00:51:58
Autor: Darecki
Sojusznicy kiboli.
cirrus wrote:
# Premier, któremu zarzucano, że nie reaguje na bandytyzm na stadionach, wreszcie zamknął dwa z nich - Legii i Lecha. Ale czy starczy mu determinacji?

pierdzikowski znowu pastujesz te zydowskie bzdety? To ja moze przypomne i tobie i Michnikowi, jak wyglada kibol w roli polityka:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88721,5312413,Tusk__Mialem_ochote_zabic_sedziego_.html

Data: 2011-05-08 08:57:09
Autor: A. Filip
Sojusznicy kiboli [ Ten Tusk co miał ochotę zabić sędziego (2008) :-) ]
Darecki <123jhfd@op.net> pisze:
cirrus wrote:
# Premier, ktĂłremu zarzucano, Ĺźe nie reaguje na bandytyzm na
[...]

No ale przecież dobry, odpowiedzialny i ludzki premier tylko powiedział, a przecież mógł zabić ale nie zabił "wrednego angola" ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Noc mija szybko, gdy myśli biegną daleko.

Data: 2011-05-08 02:22:30
Autor: Darecki
cirrus wrote:
[...]

No wlasnie, pamietam ze wtedy Gras powiedzial przed kamerami: "zawsze i wszędzie zadymiarz Tusk gnębiony będzie" no i mu sie sprawdzilo :)

Data: 2011-05-08 11:56:38
Autor: cirrus
Sojusznicy kiboli.
Użytkownik "Darecki" <123jhfd@op.net> napisał w wiadomości news:iq5b1t$btt$1speranza.aioe.org...
cirrus wrote:
[...]

Oooo, robactwo znowu wypełzło, będzie dezynsekcja, sio.

--
stevep

Sojusznicy kiboli.