Sok z buraka lekiem na pandemię

Data: 2021-03-29 09:02:29
Autor: Runt
Sok z buraka lekiem na pandemię
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/wicemarszalek-sejmu-skrytykowal-dziennikarza-tvp-jakies-glupoty-robicie/c83ybeb,79cfc278

"Od wczoraj dni jednym z najważniejszych tematów w Telewizji Polskiej jest sprawa kontaktów Romana Giertycha z Mariuszem Kozakiem-Zagozdą, administratorem fanpage'a "Sok z Buraka".

"Prowadzący niedzielny program "Woronicza 17" Krzysztof Ziemiec usiłował porozmawiać o tej sprawie z Piotrem Zgorzelskim z PSL. Wicemarszałek Sejmu szybko i dobitnie oświadczył, że nie będzie dyskutował o rzeczach nieistotnych."

"Oczekuję dyskusji o ważnych sprawach, a nie o jakimś tam Soku z buraka. To znaczy, że co - dzisiaj w niedzielę ludzie mają słuchać o jakimś Soku z buraka? Proszę o poważne tematy, nie będę się odnosił do pierdół! - powiedział do dziennikarza."

Słuszną linię ma wasza TVP! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-29 08:06:20
Autor: Zygmunt Yörgensen
Runt napisał(a):
[...]

Żaden fanpejdź tylko zwykłe szambo.

Data: 2021-03-29 09:08:45
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 29 marca 2021 o 09:02:30 UTC+2 Runt napisał(a):
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/wicemarszalek-sejmu-skrytykowal-dziennikarza-tvp-jakies-glupoty-robicie/c83ybeb,79cfc278 "Od wczoraj dni jednym z najważniejszych tematów w Telewizji Polskiej jest sprawa kontaktów Romana Giertycha z Mariuszem Kozakiem-Zagozdą, administratorem fanpage'a "Sok z Buraka". "Prowadzący niedzielny program "Woronicza 17" Krzysztof Ziemiec usiłował porozmawiać o tej sprawie z Piotrem Zgorzelskim z PSL. Wicemarszałek Sejmu szybko i dobitnie oświadczył, że nie będzie dyskutował o rzeczach nieistotnych." "Oczekuję dyskusji o ważnych sprawach, a nie o jakimś tam Soku z buraka. To znaczy, że co - dzisiaj w niedzielę ludzie mają słuchać o jakimś Soku z buraka? Proszę o poważne tematy, nie będę się odnosił do pierdół! - powiedział do dziennikarza." Słuszną linię ma wasza TVP! ;-))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Masz pizdziak vel runt dziura w dupie lek na twoje problemy. https://www.google.com/search?q=panadolf+extra&oq=panadolf&aqs=chrome..1.69i57j0j0i10l3.10791j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=-pqVR4NnahCHqM

Data: 2021-03-29 09:26:56
Autor: Zygmunt Yörgensen
4kogu...@gmail.com napisał(a):
[...]

trzy pierwsze cyfry kodu kreskowe nie zgadzają się.

Data: 2021-03-29 10:36:07
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 29 marca 2021 o 18:26:57 UTC+2 Zygmunt Yörgensen napisał(a):
4kogu...@gmail.com napisał(a):
> [...]
trzy pierwsze cyfry kodu kreskowe nie zgadzają się.
Ważne że działa.

Data: 2021-03-30 08:31:09
Autor: Runt
4kogu...@gmail.com napisał(a):
[...]

wierzymy ci zenusiu. wierzymy. ;-))))))))))

używasz tego: https://tinyurl.com/9jf3fca8 ? ;-)))

zenusiu, jak ci smakują pomidory po 1 zł za kg? ;-))))

--
Runt

Data: 2021-03-30 08:31:05
Autor: Runt
W dniu 2021-03-29 o 18:08, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Masz pizdziak
zensusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-)))

https://tinyurl.com/4youkoguciku

vel runt
C-VEL zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie te umiłowanie do "dziura w dupie"? czyżby tesknota za tą metodą zarobkowania kiedy usługiwałeś hanssowi i jego psu? ;-)))

lek na twoje problemy.
zenusiu, jakie problemy? to projekcja zenusiu. powinieneś sie leczyć (chociaż może jest juz za późno). jestes psychopatą.

https://www.google.com/search?q=panadolf+extra&oq=panadolf&aqs=chrome.1.69i57j0j0i10l3.10791j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=-pqVR4NnahCHqM

tu masz zenusiu twój ulubiony preparat:

https://tinyurl.com/9jf3fca8 ;-)))

jesteś już po lobotomii?

masz coś zenusiu do powiedzenia w temacie? jak nie to WON do budy! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-30 06:06:11
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 30 marca 2021 o 08:31:06 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> poniedziałek, 29 marca 2021 o 09:02:30 UTC+2 Runt napisał(a): >> https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/wicemarszalek-sejmu-skrytykowal-dziennikarza-tvp-jakies-glupoty-robicie/c83ybeb,79cfc278 >> >> "Od wczoraj dni jednym z najważniejszych tematów w Telewizji Polskiej >> jest sprawa kontaktów Romana Giertycha z Mariuszem Kozakiem-Zagozdą, >> administratorem fanpage'a "Sok z Buraka". >> >> "Prowadzący niedzielny program "Woronicza 17" Krzysztof Ziemiec usiłował >> porozmawiać o tej sprawie z Piotrem Zgorzelskim z PSL. Wicemarszałek >> Sejmu szybko i dobitnie oświadczył, że nie będzie dyskutował o rzeczach >> nieistotnych." >> >> "Oczekuję dyskusji o ważnych sprawach, a nie o jakimś tam Soku z buraka. >> To znaczy, że co - dzisiaj w niedzielę ludzie mają słuchać o jakimś Soku >> z buraka? Proszę o poważne tematy, nie będę się odnosił do pierdół! - >> powiedział do dziennikarza." >> >> Słuszną linię ma wasza TVP! ;-))) >> >> -- >> Runt >> >> Thanks for visiting and have a fantastic day! > Masz pizdziak
zensusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-))) https://tinyurl.com/4youkoguciku >vel runt C-VEL zenek ;-))) > dziura w dupie zenusiu, skąd u ciebie te umiłowanie do "dziura w dupie"? czyżby tesknota za tą metodą zarobkowania kiedy usługiwałeś hanssowi i jego psu? ;-))) > lek na twoje problemy. zenusiu, jakie problemy? to projekcja zenusiu. powinieneś sie leczyć (chociaż może jest juz za późno). jestes psychopatą. > https://www.google.com/search?q=panadolf+extra&oq=panadolf&aqs=chrome.1.69i57j0j0i10l3.10791j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=-pqVR4NnahCHqM > tu masz zenusiu twój ulubiony preparat: https://tinyurl.com/9jf3fca8 ;-))) jesteś już po lobotomii? masz coś zenusiu do powiedzenia w temacie? jak nie to WON do budy! ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-03-30 20:24:58
Autor: Runt
W dniu 2021-03-30 o 15:06, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

/.../

Idź
do budy kundlu! ;)))

pizdziak
JAK SIE MIEWA TWOJA ROPIEJĄCA ŁECHTACZKA ??? ;-)))

vel runt
C-VEL ZENEK ;-)))

dziura w dupie
SKATOLOGIA? UWIELBIASZ CIEPŁE KOOPSZTALE, PRAWDA? ;-)))

przodem. Panie przodem.
ZENUSIU, "PRZODEM" TO OBSŁUGIWAŁEŚ PSA HANSSA ;-)))

masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to  W O N !!!

kumasz? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-30 13:34:17
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 30 marca 2021 o 20:23:51 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
/.../ > Idź do budy kundlu! ;))) >pizdziak JAK SIE MIEWA TWOJA ROPIEJĄCA ŁECHTACZKA ??? ;-))) > vel runt C-VEL ZENEK ;-))) >dziura w dupie SKATOLOGIA? UWIELBIASZ CIEPŁE KOOPSZTALE, PRAWDA? ;-))) > przodem. Panie przodem. ZENUSIU, "PRZODEM" TO OBSŁUGIWAŁEŚ PSA HANSSA ;-))) masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to W O N !!! kumasz? ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Kumam ale ty debilu nie kumasz. Poświęcasz mi z 3% swojego wolnego czasu. I to jest najlepsza zapłata jaką możesz zrobić za ekspresowe mieszanie cię z gównem. Tak trzymaj debilu. Kup ojcu karmę, w zoologicznych wyprzedaże. I nie kop go po jajach jak nogę podnosi kiedy szczy.

Data: 2021-03-31 08:43:57
Autor: Runt
W dniu 2021-03-30 o 22:34, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
wtorek, 30 marca 2021 o 20:23:51 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
kumasz? ;-)))
-- Runt

Kumam
tak jak najgłupsza żaba? to niewiele! ;-))

ale ty debilu
twój "tate" był debilem to i ty jesteś! ;-)))

Mówiłem ci już że debil jesteś? Z jednej strony mnie nienawidzisz bo prawdę o tobie napisałem. Z drugiej poświęcasz mi wiele czasu. Poświęciłem ci cztery zdania, jak na takie gówno jak ty o cztery  za dużo." ;-)))))))))

nie kumasz.
to za kumkaj zenusiu! kumkaj! kumkaj! ;-))))

Umyslowo sie nie zestarzejesz. Ty już dobrze wiesz dlaczego." ;-))))

Poświęcasz mi z 3% swojego wolnego czasu.
nie pochlebiaj sobie zenusiu! ;-)))
jezeli juz to tyle na czym ty cały czas jedziesz czyli 3 promile! ;-)))

I to jest najlepsza zapłata
zenusiu, hanss wciąż ci płaci? ;-)))

jaką możesz zrobić
zenusiu, ja nic nie robie. ja z ciebie rechoczę!!! ;-)))

za ekspresowe mieszanie cię z gównem.
nie pochlebiaj sobie zenusiu, za cienki jesteś.
tak czy tak zdechniesz we własnych odchodach. ;-))))

Tak trzymaj debilu.
zenusiu, twój "tate" był psim bękartem debilem to i ty jesteś! ;-)))

Kup ojcu karmę, w zoologicznych wyprzedaże.
zenusiu, jak ci smakują pomidory po 1 zł za kg? żresz je razem ze swoimi gorącymi koopsztalami które wydłubujesz paluchem z własnego tyłka? ;-)))

I nie kop go po jajach
zenusiu, ciebie nie da się kopnąc po jajach!
twoja łechtaczka nie ma jaj! ochrzcili cię nozem! ;-)))

jak nogę podnosi kiedy szczy.
zenusiu, tak samo jak twój "tate" ty psi bękart szczysz ze strachu kiedy bezpańskie psy oddają mocz na twój łeb i srają na zrąbany przez psa hanssa "przód". ;-))))

zenusiu, po 22:50 wróciłeś z obchodu smietników? znalazłes coś do żarcia? podebrałeś kotom z tacek, wypiłeś kaczkowm wodę, a wracajac okradłeś kontener PCK? no to będziesz miał wspaniałe święta! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-31 12:15:40
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 31 marca 2021 o 08:43:57 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Jesteś pizdziak vel runt dziura w dupie za głupi żeby zauważyć jaki jesteś głupi.

Data: 2021-04-01 07:52:12
Autor: Runt
W dniu 2021-03-31 o 21:15, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Jesteś pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
C-VEL zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie takie zainteresowanie "dziura w dupie"?
czyzbyś tęsknił za czasami kiedy tak zarabiałeś "przodem" i "tyłem" pracując u hanssa w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistek? ;-)))

za głupi żeby zauważyć jaki jesteś głupi.
zenusiu, nie na tyle by nie zauważyć że jesteś genetycznym idiotą ;-)))
na pl.misc.budowanie POpisujesz się swoim debilizmem ;-))))

jesteś już po lobotomii? ;-)))

masz zenusiu cos do powiedzenia w temacie "soku z buraka" czyli cos o sobie? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-29 18:42:27
Autor: A. Filip
PO-Sok-a z buraka lekiem na pandemię
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
[...]

Ależ to oczywiste że TVP docenia wysiłki PO w leczeniu pandemii
Sokiem z Buraka.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-03-30 08:31:00
Autor: Runt
W dniu 2021-03-29 o 18:42, pajac A. Filip pisze:
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
[...]

POważnie?

Uzywacie tego:https://tinyurl.com/tvpleczyc19  ?

Powiedz no chłopski filozofie jak to jest, że w tvp sukcesy, a w realu ludzie pomstują na "durnowaty rząd"?

Czy w TVP poinformowano już ze papież wywalił na zbity pysk i skazał na banicję Głódzia i Janiaka?

--
Runt

Data: 2021-03-29 21:47:53
Autor: _Master_
Ojtam ojtam. To tylko Giertych ma swoją farmę TROLI. Ci są koszerni. Przyznać się pracusie ;-)

Sok z buraka lekiem na pandemię