Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.

Data: 2011-01-31 14:54:22
Autor: Jacek
Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Gdzie można kupić soki tej marki? Kiedyś były w Selgros.
Soki odpowiadają mi smakowo, a butelki 1 litrowe z szeroką szyjką doskonale służą potem do domowych wyrobów.
Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi" zakrętkami?
Jacek

Data: 2011-01-31 15:00:27
Autor: Ikselka
Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Dnia Mon, 31 Jan 2011 14:54:22 +0100, Jacek napisał(a):

Gdzie można kupić soki tej marki? Kiedy¶ były w Selgros.
Soki odpowiadaj± mi smakowo, a butelki 1 litrowe z szerok± szyjk± doskonale służ± potem do domowych wyrobów.

Wiem, mam, używam do przecieru pomidorowego - taki przecier służy i do
picia, i na zupę.

Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi" zakrętkami?

Soki Witt zawsze widywałam w Makro, ale ostatnio nie zwróciłam akurat
uwagi, czy nadal s±. Przy najbliższej bytno¶ci zwrócę uwagę. Wydaje mi się,
że s± powszechnie dostępne u nas w Kielcach w Tesco, Real itp, ale też
sprawdzę.

Data: 2011-02-01 11:43:25
Autor: Ormianin
Mon, 31 Jan 2011 14:54:22 +0100, na pl.rec.dom, Jacek napisał(a):

[...]

kazdy wiekszy market we Wroclawiu to ma, od Carrefour po Tesco,
Intermarche, Auchan i cala reszta innych, nie ma tego w sprzedazy
dyskontowej typu Lidl, Aldi, tzn, nie wiem jak w Biedronce bo tam nie
chodze,... widzialem ze jest w sieci Piotr i Pawel

Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.