Sokolniki, Furmany, Szczucin

Data: 2010-05-20 19:11:46
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Sokolniki, Furmany, Szczucin
Ja pierdziu... Oglądałem w Faktach TVN - porażajace. Czy zennon i reszta platfusianych idiotów nadal jest gotowa sie upierać, że ta powódź nie przyniosła katastrofalnych skutków?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 13:40:36
Autor: cirrus
Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomości news:ht3qgi$udf$1news.onet.pl...
Ja pierdziu... Oglądałem w Faktach TVN - porażajace. Czy zennon i reszta platfusianych idiotów nadal jest gotowa sie upierać, że ta powódź nie przyniosła katastrofalnych skutków?

Najpierw podajesz taki wniosek, żeby potem go krytykować?

--
stevep

Sokolniki, Furmany, Szczucin