SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW

Data: 2020-01-10 20:07:38
Autor: u2
SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW
https://www.tvp.info/46142582/hejterska-strona-sokzburaka-zarzadza-dzialacz-kod-i-fundacji-otwarty-dialog

Stroną SokzBuraka na Facebooku zarządza Marcin Mycielski z Fundacji Otwarty Dialog i KOD, były korespondent ,,Gazety Wyborczej". Informacja ta jest widoczna na samym Facebooku, kiedy wejdziemy na SokzBuraka. W minionych latach powstały tam setki hejterskich i kłamliwych wpisów. Większość z nich dotyczy polityków Prawa i Sprawiedliwości. Treści strony uderzają też w Kościół katolicki i dziennikarzy TVP.

Syn posła z KO zatrzymany za posiadanie narkotyków

Jan W., syn posła Mariusza Witczaka z Koalicji Obywatelskiej został zatrzymany w Warszawie za posiadanie narkotyków - potwierdził rzecznik...
zobacz więcej

Prawdopodobnie na skutek usterki na Facebooku pojawiły się dziś informacje dotyczące tego, kto może publikować na poszczególnych fanpage'ach. Jak się okazało, w zakładce ,,członkowie zespołu" na znanej hejterskiej stronie SokzBuraka wyświetla się profil Marcina Mycielskiego (podpisanego: Martin Mycielski) - opozycyjnego dziennikarza i działacza inicjatyw antyrządowych.

Mycielski jest byłym brukselskim korespondentem ,,Gazety Wyborczej" oraz założycielem międzynarodowego Komitetu Obrony Demokracji (KOD International). Aktywnie angażuje się w działalność Fundacji Otwarty Dialog, której szefowa Ludmiła Kozłowska w sierpniu zeszłego roku została deportowana z Polski na Ukrainę. Niedługo potem otrzymała prawo pobytu w Belgii. Na portalach społecznościowych jest wiele wspólnych zdjęć Mycielskiego z Kozłowską i jej mężem Bartoszem Kramkiem.

W ostatnich miesiącach Mycielski publikował też m.in. na portalu natemat.pl. Jak podawała niezalezna.pl, dawniej Mycielski prowadził m.in. kampanię wyborczą polityka UW Marcina Święcickiego (obecnie KO), ale też eurodeputowanego Samoobrony Bogdana Golika, który został w 2005 r. oskarżony przez francuską prostytutkę o gwałt (trzy lata później prokuratura w Belgii umorzyła tę sprawę). W 2015 r. Golik - pisze niezalezna.pl - został zatrzymany i tymczasowo aresztowany pod zarzutem udziału w grupie przestępczej wyłudzającej zwrot podatku VAT.

https://twitter.com/SamPereira_/status/1215663638968664065

Mycielski jest też autorem ,,Podręcznika przetrwania w autorytarnym reżimie" - cyklu programów na YouTubie, w którym doradzał Amerykanom, jak bronić się przed rządami Donalda Trumpa, uznawanymi przez jego środowisko za niedemokratyczne.

Facebookowa strona SokzBuraka, która istnieje w sieci od pięciu lat, a którą ,,lubi" ponad 800 tys. osób, jest przestrzenią, gdzie powstały już setki hejterskich i kłamliwych wpisów. Większość z nich dotyczy polityków Prawa i Sprawiedliwości. Jej treści uderzają też w Kościół katolicki i dziennikarzy TVP. Strona udostępniała również materiały przychylne m.in. obecnemu prezydentowi Warszawy Rafałowi Trzaskowskiemu.

Według dziennikarzy ,,Sieci" za internetową stroną SokzBuraka stoi Mariusz Kozak-Zagozda zatrudniony w Platformie Obywatelskiej oraz w warszawskim ratuszu. Jak pisano w tygodniku, Kozak-Zagozda wykupił domenę w 2014 r. Strona miałaby również być połączona z profilem na Facebooku. On sam twierdzi, że pozbył się domeny w 2017 r. Według ustaleń tygodnika Mariusz Kozak-Zagozda jest zatrudniony w stołecznym ratuszu w biurze marketingu.

Data: 2020-01-10 14:40:29
Autor: mrbluesky.pl
SokzBuraka+SokzZiemniaka czyli BialoCzerwona!
Czas na sok z ziemniaka czyli krochmal
I tak oto zdwu barw karminowo-buraczej i wykrochmalonej bieli staje sie nasza
Bialo-Czerwona! Z Krwi i Ciala Narodu!
Takim jaki jest. Ze zdrady i Honoru...
Z hejtu i szlachetnosci, z POgardy i
Dumy. Bo... ,,Naród nasz jak lawa...
z wierzchu zimna i twarda, sucha i plugawa
Lecz wewnętrznego ognia sto lat nie wyziębi
Plwajmy na tę skorupę i zstąpmy do głębi"

Data: 2020-01-10 21:24:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW
W dniu piątek, 10 stycznia 2020 20:07:39 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
Mycielski

Cholercia, to jakieś dziwo, że czołowymi nazwiskami polskiej opozycji "demokratyczno-liberalnej" są: hr. Nałęcz, hr. Mycielski, hr. Niesiołowski, hr. Błońska, Sienkiewicz, Sikorski - a "konserwatywnej" władzy: Duda, Szydło, Kempa, Kogut etc. Gdyby ktoś sto lat temu miał po nazwiskach zgadywać poglądy polityczne, strzeliłby w każdym razie dokładnie na odwrót niż jest.  Niech ktoś mi to wszystko POPiS-owo wytłumaczy, co jest grane...

Data: 2020-01-10 22:20:47
Autor: japanizer
On Saturday, January 11, 2020 at 2:25:00 PM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
> Mycielski Cholercia, to jakieś dziwo, że czołowymi nazwiskami polskiej opozycji "demokratyczno-liberalnej" są: hr. Nałęcz, hr. Mycielski, hr. Niesiołowski, hr. Błońska, Sienkiewicz, Sikorski - a "konserwatywnej" władzy: Duda, Szydło, Kempa, Kogut etc. Gdyby ktoś sto lat temu miał po nazwiskach zgadywać poglądy polityczne, strzeliłby w każdym razie dokładnie na odwrót niż jest.  Niech ktoś mi to wszystko POPiS-owo wytłumaczy, co jest grane...

"wadza w rence ludu"

Data: 2020-01-11 10:04:55
Autor: u2
W dniu 11.01.2020 o 07:20, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ano, tego ubeckie jelity nie mogą przeboleć:)))))))))))))

Data: 2020-01-11 01:35:34
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -

Odwieczna gra Yin i Yang, czyli wyczerpywanie się starych potencjałów i powstawanie nowych. Zresztą i sto lat temu nie było inaczej - Józef Mackiewicz pisał, że elementem najbardziej opornym na sowietyzację było chłopstwo (szczególnie prawosławne). Natomiast najbardziej otwarci na wszelkiego rodzaju 'nowinki' byli miastowi inteligenci, żydkowie, także rozmaici hrabiowie oraz zwasalizowana przez nich szlachta.
Problem jest bardziej długofalowy, jako że kryzys cywilizacji europejskiej zaczął się w późnym średniowieczu od intelektualnych sporów wewnątrz chrześcijaństwa, oraz konfliktu Kościoła z rozwijającą się nauką. Miało to dobre skutki w postaci wyemancypowania się kultury laickiej, jednak natura nie lubi próżni i miejsce dogmatów judeo-chrześcijańskich zaczęły wypełniać quasi-religie intelektualnie postmodernistyczne, odwołujące się do nauki, postępu, a w rzeczywistości tworzące własne dogmaty.. Tak więc kończąc już krótko powiem, że ryba psuje się od głowy.

JB

Data: 2020-01-11 01:52:12
Autor: Jacek Bialy
SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW
   -- - Tak więc kończąc już krótko powiem, że ryba psuje się od głowy.

Who knows, ile razy bolszewik strzelił sobie w stopę...

JB

Data: 2020-01-11 10:45:57
Autor: u2
W dniu 11.01.2020 o 10:35, Jacek Bialy pisze:
[...]

jakoś musieli się wyżywić, a chłopstwo już im nie buliło, to na pewno zemsta chłopstwa nad Stuhrami, jak to ujął Stuhr senior:)

więc musieli zacząć donosić i szpiclować, to co umieli od wieków, czyli intrygi dworskie:)

[...]

UB

ano, arystokracja jest w wielowiekowym kryzysie, nie wie już jak oszukiwać ciemny tępy moherowy l*d:)

Data: 2020-01-11 19:38:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 stycznia 2020 10:35:35 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

,,Osobiście zawsze uważałem, że prawdziwym działaniem na korzyść prostego człowieka jest dopomaganie mu, aby przestał być prostym." Krzysztof Teodor Toeplitz

Data: 2020-01-12 00:00:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą - patrz dzisiejsza Europka.

JB

Data: 2020-01-12 11:44:21
Autor: u2
W dniu 12.01.2020 o 04:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
,,Osobiście zawsze uważałem, że prawdziwym działaniem na korzyść prostego człowieka jest dopomaganie mu, aby przestał być prostym." Krzysztof Teodor Toeplitz

stąd te krzywe noski u ż?:)

Data: 2020-01-12 03:24:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 12 stycznia 2020 11:44:52 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> ,,Osobiście zawsze uważałem, że prawdziwym działaniem na korzyść prostego człowieka jest dopomaganie mu, aby przestał być prostym." Krzysztof Teodor Toeplitz

Nie tylko u "Ż". W klanie szkockim Cameronów też.

Data: 2020-01-12 13:44:39
Autor: u2
W dniu 12.01.2020 o 12:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

u Johnsona również widać krzywiznę, włoski blond to dla ściemy:)

Data: 2020-01-12 05:09:16
Autor: Bruno Brunowski
SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW
A hejter Matecki prowadzi stronę Ziobry. Prokuratura już mu oddała komputer, czy od Zbysia dostał służbowego?

Fajna ta awaria FB ;)

--
Bruno

Data: 2020-01-12 14:12:57
Autor: u2
SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW
A hejter Matecki prowadzi stronę Ziobry. Prokuratura już mu oddała komputer, czy od Zbysia dostał służbowego?

Fajna ta awaria FB

ano piździak, widać że robisz na niemieckim jurgielcie:))))))))))))

Data: 2020-01-13 22:29:39
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5e18cb79$0$523$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Facebookowa strona SokzBuraka, która istnieje w sieci od pięciu lat, a którą ,,lubi" ponad 800 tys. osób

Według ustaleń tygodnika Mariusz Kozak-Zagozda jest zatrudniony w stołecznym ratuszu w biurze marketingu.

więc właściwy człowiek na właściwym miejscu
prawie milion polubień to sukces wymiernie przekładający się na kasę

a ty podwójniak dalej musisz tyrać za groszę w niemieckim burdeliku :DDD
mimo to szanuję :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW