SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW

Data: 2020-01-10 21:24:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW
W dniu piątek, 10 stycznia 2020 20:07:39 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
Mycielski

Cholercia, to jakieś dziwo, że czołowymi nazwiskami polskiej opozycji "demokratyczno-liberalnej" są: hr. Nałęcz, hr. Mycielski, hr. Niesiołowski, hr. Błońska, Sienkiewicz, Sikorski - a "konserwatywnej" władzy: Duda, Szydło, Kempa, Kogut etc. Gdyby ktoś sto lat temu miał po nazwiskach zgadywać poglądy polityczne, strzeliłby w każdym razie dokładnie na odwrót niż jest.  Niech ktoś mi to wszystko POPiS-owo wytłumaczy, co jest grane...

Data: 2020-01-10 22:20:47
Autor: japanizer
On Saturday, January 11, 2020 at 2:25:00 PM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
> Mycielski Cholercia, to jakieś dziwo, że czołowymi nazwiskami polskiej opozycji "demokratyczno-liberalnej" są: hr. Nałęcz, hr. Mycielski, hr. Niesiołowski, hr. Błońska, Sienkiewicz, Sikorski - a "konserwatywnej" władzy: Duda, Szydło, Kempa, Kogut etc. Gdyby ktoś sto lat temu miał po nazwiskach zgadywać poglądy polityczne, strzeliłby w każdym razie dokładnie na odwrót niż jest.  Niech ktoś mi to wszystko POPiS-owo wytłumaczy, co jest grane...

"wadza w rence ludu"

Data: 2020-01-11 10:04:55
Autor: u2
W dniu 11.01.2020 o 07:20, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ano, tego ubeckie jelity nie mogą przeboleć:)))))))))))))

Data: 2020-01-11 01:35:34
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -

Odwieczna gra Yin i Yang, czyli wyczerpywanie się starych potencjałów i powstawanie nowych. Zresztą i sto lat temu nie było inaczej - Józef Mackiewicz pisał, że elementem najbardziej opornym na sowietyzację było chłopstwo (szczególnie prawosławne). Natomiast najbardziej otwarci na wszelkiego rodzaju 'nowinki' byli miastowi inteligenci, żydkowie, także rozmaici hrabiowie oraz zwasalizowana przez nich szlachta.
Problem jest bardziej długofalowy, jako że kryzys cywilizacji europejskiej zaczął się w późnym średniowieczu od intelektualnych sporów wewnątrz chrześcijaństwa, oraz konfliktu Kościoła z rozwijającą się nauką. Miało to dobre skutki w postaci wyemancypowania się kultury laickiej, jednak natura nie lubi próżni i miejsce dogmatów judeo-chrześcijańskich zaczęły wypełniać quasi-religie intelektualnie postmodernistyczne, odwołujące się do nauki, postępu, a w rzeczywistości tworzące własne dogmaty.. Tak więc kończąc już krótko powiem, że ryba psuje się od głowy.

JB

Data: 2020-01-11 01:52:12
Autor: Jacek Bialy
SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW
   -- - Tak więc kończąc już krótko powiem, że ryba psuje się od głowy.

Who knows, ile razy bolszewik strzelił sobie w stopę...

JB

Data: 2020-01-11 10:45:57
Autor: u2
W dniu 11.01.2020 o 10:35, Jacek Bialy pisze:
[...]

jakoś musieli się wyżywić, a chłopstwo już im nie buliło, to na pewno zemsta chłopstwa nad Stuhrami, jak to ujął Stuhr senior:)

więc musieli zacząć donosić i szpiclować, to co umieli od wieków, czyli intrygi dworskie:)

[...]

UB

ano, arystokracja jest w wielowiekowym kryzysie, nie wie już jak oszukiwać ciemny tępy moherowy l*d:)

Data: 2020-01-11 19:38:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 stycznia 2020 10:35:35 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

,,Osobiście zawsze uważałem, że prawdziwym działaniem na korzyść prostego człowieka jest dopomaganie mu, aby przestał być prostym." Krzysztof Teodor Toeplitz

Data: 2020-01-12 00:00:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą - patrz dzisiejsza Europka.

JB

Data: 2020-01-12 11:44:21
Autor: u2
W dniu 12.01.2020 o 04:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
,,Osobiście zawsze uważałem, że prawdziwym działaniem na korzyść prostego człowieka jest dopomaganie mu, aby przestał być prostym." Krzysztof Teodor Toeplitz

stąd te krzywe noski u ż?:)

Data: 2020-01-12 03:24:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 12 stycznia 2020 11:44:52 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> ,,Osobiście zawsze uważałem, że prawdziwym działaniem na korzyść prostego człowieka jest dopomaganie mu, aby przestał być prostym." Krzysztof Teodor Toeplitz

Nie tylko u "Ż". W klanie szkockim Cameronów też.

Data: 2020-01-12 13:44:39
Autor: u2
W dniu 12.01.2020 o 12:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

u Johnsona również widać krzywiznę, włoski blond to dla ściemy:)

SokzBuraka na Facebooku robi Mycielski z FOD, KOD i GW