Solić czy ... pieprzyć?

Data: 2010-07-09 08:45:11
Autor: Wiesiek
Solić czy ... pieprzyć?
Ciekawe czy Janek też aktywnie udzieli się w tym wątku ?

Wiesiek ;-)

Data: 2010-07-10 09:55:45
Autor: JACooL
Solić czy ... pieprzyć?
Ja na ten przyklad nie uzywam soli prawie wcale, najbardziej psuje mi smak
frytek :)

JACooL

Data: 2010-07-11 05:09:29
Autor: pnk
Solić czy ... pieprzyć?
On 9 Lip, 08:45, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Ciekawe czy Janek też aktywnie udzieli się w tym wątku ?

Wiesiek ;-)

Mało precyzyjnie, zgodnie ze zwyczajami grupy wypada podzielić włos na
czworo. Bierzesz pod uwagę sól morską, jodowaną, kamienną, drogową czy
inną ?, a pieprz czarny czy biały ?. Jeśli chodzi o sól drogową to
jestem przeciwnikiem, niemniej pieprzenie natomiast nie jest
skuteczne.

pnk

Data: 2010-07-11 13:37:26
Autor:
Przysolić czy ... przypieprzyć?
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a): Jest kilku nawiedzonych (późny rewolucjonista) na rynku nurkowym, sytuacja nie
jest dwu stanowa. Często dużo nurkują i mają duże doświadczenie, od czasu do
czasu odpał intelektualny.
Wtedy należy merytorycznie przysolić. Jeżeli gość jest słaby, to zaczyna
bluzgać (znakomita większość), wtedy można przypieprzyć.
Dlatego trzeba stosować oba elementy dobrej potrawy, jak zawsze z umiarem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 16:30:36
Autor: jacekplacek
Solić czy ... pieprzyć?
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ciekawe czy Janek też aktywnie udzieli się w tym wątku ?

Można jeszcze przesolić i pieprzyć trzy po trzy. Mistrzem jest psychol rysio, vel demolant, vel smok, vel rc, vel ....
Pieprząc trzy po trzy na nieznane sobie tematy(np. o nurkowaniu) nagminnie przesala.

Data: 2010-07-11 16:56:00
Autor:
Solić czy ... pieprzyć?
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Można jeszcze przesolić i pieprzyć trzy po trzy. Mistrzem jest psychol rysio, vel demolant, vel smok, vel rc, vel ....

Ale ma coś czego Ty i Twoi "guru" nie mają, nr znasz czy powtórzyć ?
Jak to działa nadal nie wiesz, tak samo jak Twoi "guru".
To jaką organizację prezentujesz ? "IANTD Żabierek"
Posługujesz się kłamstwem i oszczerstwem, też typowe dla tej sekty wyznaniowej.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 17:25:54
Autor: jacekplacek
Solić czy ... pieprzyć?
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Można jeszcze przesolić i pieprzyć trzy po trzy. Mistrzem jest psychol
rysio,
 > vel demolant, vel smok, vel rc, vel ....

Ale ma coś czego Ty i Twoi "guru" nie mają, nr znasz czy powtórzyć ?

Numer? ty jestś najgorszą formą trolla z jaką zetknąłem się w necie. Bezmyślną mendą bez zawodu, ambicji i honoru, zasmradzającą każdy wątek. Z każdego forum na pysk cię wylewają, bo jesteś chamskim, ograniczonym, zawistnym psychopatą.
Posługujesz się kłamstwem i oszczerstwem, też typowe dla tej sekty  wyznaniowej.

Jakiej znowu sekty? Jakieś spiski gdzieś widzisz? Jak zrobię kurs u Maćka, to Maciek będzie sekta? My zajmujemy się nurkowaniem, niczym więcej, błaźnie żałosny. --

Data: 2010-07-11 19:18:14
Autor:
[...]

P-377789 i P-386700, to coś innego niż puszczanie bąbli które uskuteczniasz.
Bardzo się mnie boisz, że tak bluzgasz czy jesteś chory psychicznie (wiemy że
tak) ?

> Posługujesz się kłamstwem i oszczerstwem, też typowe dla tej sekty  > wyznaniowej.
> Jakiej znowu sekty?

Znowu się "jacekplacek" coś popierniczyło, sektą wyznaniową jest "IANTD
Żabierek", wyznawcy wieżą ślepo w nieomylność przewodnika.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 21:07:30
Autor: jacekplacek
Solić czy ... pieprzyć?
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Numer? ty jestś najgorszą formą trolla z jaką zetknąłem się w necie. > Bezmyślną mendą bez zawodu, ambicji i honoru, zasmradzającą każdy wątek.
> [...]
Bardzo się mnie boisz, że tak bluzgasz czy jesteś chory psychicznie (wiemy

To i rozdwojenie jaźni rysia dopadło. Ileż to chorób w jednej podłej postaci...

Data: 2010-07-12 05:30:55
Autor:
Solić czy ... pieprzyć?

Nie z każdego znowu celowo kłamiesz, do periodyku "DarekS" zapraszał
zrezygnowałem. znowu wyszedłeś na nie zorientowanego.

> Bardzo się mnie boisz, że tak bluzgasz czy jesteś chory psychicznie (wiemy że
> tak) ?
> To i rozdwojenie jaźni rysia dopadło. Ileż to chorób w jednej podłej postaci...

Prezentujesz wszystkie cechy głupka, jesteś nie omylny i wiesz wszystko.
Proste fakty nie docierają do Ciebie, na prawdę krzyczysz że to nie możliwe
głupek w czystej postaci. Dlatego bardzo się cieszę że reprezentujesz IANTD.

Ale z nie rozgarniętym prymitywem nie muszę rozmawiać, dlatego żegnam.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-12 16:25:04
Autor: WiesiekUMPC
Leczyć czy ... topić w szambie?