Solić czy ... pieprzyć?

Data: 2010-07-11 16:30:36
Autor: jacekplacek
Solić czy ... pieprzyć?
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ciekawe czy Janek też aktywnie udzieli się w tym wątku ?

Można jeszcze przesolić i pieprzyć trzy po trzy. Mistrzem jest psychol rysio, vel demolant, vel smok, vel rc, vel ....
Pieprząc trzy po trzy na nieznane sobie tematy(np. o nurkowaniu) nagminnie przesala.

Data: 2010-07-11 16:56:00
Autor:
Solić czy ... pieprzyć?
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Można jeszcze przesolić i pieprzyć trzy po trzy. Mistrzem jest psychol rysio, vel demolant, vel smok, vel rc, vel ....

Ale ma coś czego Ty i Twoi "guru" nie mają, nr znasz czy powtórzyć ?
Jak to działa nadal nie wiesz, tak samo jak Twoi "guru".
To jaką organizację prezentujesz ? "IANTD Żabierek"
Posługujesz się kłamstwem i oszczerstwem, też typowe dla tej sekty wyznaniowej.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 17:25:54
Autor: jacekplacek
Solić czy ... pieprzyć?
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Można jeszcze przesolić i pieprzyć trzy po trzy. Mistrzem jest psychol
rysio,
 > vel demolant, vel smok, vel rc, vel ....

Ale ma coś czego Ty i Twoi "guru" nie mają, nr znasz czy powtórzyć ?

Numer? ty jestś najgorszą formą trolla z jaką zetknąłem się w necie. Bezmyślną mendą bez zawodu, ambicji i honoru, zasmradzającą każdy wątek. Z każdego forum na pysk cię wylewają, bo jesteś chamskim, ograniczonym, zawistnym psychopatą.
Posługujesz się kłamstwem i oszczerstwem, też typowe dla tej sekty  wyznaniowej.

Jakiej znowu sekty? Jakieś spiski gdzieś widzisz? Jak zrobię kurs u Maćka, to Maciek będzie sekta? My zajmujemy się nurkowaniem, niczym więcej, błaźnie żałosny. --

Data: 2010-07-11 19:18:14
Autor:
[...]

P-377789 i P-386700, to coś innego niż puszczanie bąbli które uskuteczniasz.
Bardzo się mnie boisz, że tak bluzgasz czy jesteś chory psychicznie (wiemy że
tak) ?

> Posługujesz się kłamstwem i oszczerstwem, też typowe dla tej sekty  > wyznaniowej.
> Jakiej znowu sekty?

Znowu się "jacekplacek" coś popierniczyło, sektą wyznaniową jest "IANTD
Żabierek", wyznawcy wieżą ślepo w nieomylność przewodnika.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 21:07:30
Autor: jacekplacek
Solić czy ... pieprzyć?
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Numer? ty jestś najgorszą formą trolla z jaką zetknąłem się w necie. > Bezmyślną mendą bez zawodu, ambicji i honoru, zasmradzającą każdy wątek.
> [...]
Bardzo się mnie boisz, że tak bluzgasz czy jesteś chory psychicznie (wiemy

To i rozdwojenie jaźni rysia dopadło. Ileż to chorób w jednej podłej postaci...

Data: 2010-07-12 05:30:55
Autor:
Solić czy ... pieprzyć?

Nie z każdego znowu celowo kłamiesz, do periodyku "DarekS" zapraszał
zrezygnowałem. znowu wyszedłeś na nie zorientowanego.

> Bardzo się mnie boisz, że tak bluzgasz czy jesteś chory psychicznie (wiemy że
> tak) ?
> To i rozdwojenie jaźni rysia dopadło. Ileż to chorób w jednej podłej postaci...

Prezentujesz wszystkie cechy głupka, jesteś nie omylny i wiesz wszystko.
Proste fakty nie docierają do Ciebie, na prawdę krzyczysz że to nie możliwe
głupek w czystej postaci. Dlatego bardzo się cieszę że reprezentujesz IANTD.

Ale z nie rozgarniętym prymitywem nie muszę rozmawiać, dlatego żegnam.

pozdrawiam rc

--

Solić czy ... pieprzyć?