Solid B2710

Data: 2012-12-31 12:07:56
Autor: Marcin P.
Solid B2710
W dniu 2012-12-29 00:15, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Bateria przy b. intensywnym uzytkowaniu (rozmowy, smsy, ciagle
przerzucanie plikow po bt, instalacje) trzyma 2 dni, ale sadze ze

Mam ten telefon jako "zapasowy" i przy minimalnym użytkowaniu bateria trzyma mi 2 i pół tygodnia.
Co do aplikacji to nie pomogę, nie przypuszczałem nawet, że cokolwiek można na nim zainstalować :)

--
Marcin

Data: 2012-12-31 15:17:52
Autor: Titus Atomicus
Solid B2710
In article <50e1720d$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Marcin P." <marcinp@poczta.SPAM.onet.pl> wrote:

> [...]

Mam ten telefon jako "zapasowy" i przy minimalnym użytkowaniu bateria trzyma mi 2 i pół tygodnia.

Na pewno masz B2710 (a nie E2370)?
To co tam powylaczales?
I jak wyglada to korzystanie?
Bo wydaje mi sie niemozliwe.

Co do aplikacji to nie pomogę, nie przypuszczałem nawet, że cokolwiek można na nim zainstalować :)
No, mozna. Ten TrekBuddy wyglada obiecujaco. Skype by sie tez przydal.
A widget AccuWeather widzialem na jakims zdjeciu, ale to chyba lipa (znaczy, Photoshop)...
--
TA

Data: 2013-01-03 19:05:29
Autor: Marcin P.
Solid B2710
W dniu 2012-12-31 15:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Na pewno masz B2710 (a nie E2370)?
To co tam powylaczales?
I jak wyglada to korzystanie?
Bo wydaje mi sie niemozliwe.

Tak, to jest B2710. Korzystanie wygląda tak, że włączam z niego przekierowanie na inny numer, chowam do plecaka, noszę ze sobą i czasem tylko sprawdzam czy żyje :)

--
Marcin

Data: 2013-01-03 23:36:46
Autor: Titus Atomicus
Solid B2710
In article <50e5c865$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Tak, to jest B2710. Korzystanie wygląda tak, że włączam z niego przekierowanie na inny numer, chowam do plecaka, noszę ze sobą i czasem tylko sprawdzam czy żyje :)

E, to lipa. To nie mozesz po prostu w domu go zostawiac? Oszczedzisz noszenia 10 deko.
I kto placi za te przekierowania?
--
TA

Data: 2013-01-04 17:27:54
Autor: Marcin P.
Solid B2710
W dniu 2013-01-03 23:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

E, to lipa. To nie mozesz po prostu w domu go zostawiac? Oszczedzisz
noszenia 10 deko.
I kto placi za te przekierowania?

Jest to telefon zapasowy/awaryjny więc go noszę, nie jest ciężki. Poza tym SMS-ów nie można przekierować.
Za przekierowania nikt nie płaci bo są w ramach jednej sieci.

--
Marcin

Data: 2013-01-14 02:42:53
Autor: Titus Atomicus
Solid B2710
In article <Titus_Atomicus-9B32D4.15175231122012@news.atman.pl>,

> [...]

No, mozna. Ten TrekBuddy wyglada obiecujaco. Skype by sie tez przydal.

Z ciekawszych - dziala Velox - licznik/zliczacz rowerowy, DB Navigator - kolejowy rozklad jazdy; Opera Mini, Testuje tez bezplane przewodniki po Tatrach ze strony Bezdrozy, ale jakos malo funcjonalne/przydatne sie okazaly.

A widget AccuWeather widzialem na jakims zdjeciu, ale to chyba lipa (znaczy, Photoshop)...

Dzisiaj zauwazylem, ze pojawil sie do odhaczenia w opcjach 'cwanego wyswietlacza',
Dziwne - wczesniej go na 99% nie bylo.
W miedzyczasie doinstalowalem AccuWeather Mobile, niedawno GWeather, ale nie mi sie nie podobaly. No, ale czyzby ktorys z tych dwoch dolozyl opcje instalacji tego widgetu?
--
TA

Data: 2013-01-14 10:39:50
Autor: J.F
Solid B2710
In article <Titus_Atomicus-9B32D4.15175231122012@news.atman.pl>,
No, mozna. Ten TrekBuddy wyglada obiecujaco.
Skype by sie tez przydal.

Z ciekawszych - dziala Velox - licznik/zliczacz rowerowy,

Na rower to wlasnie Trekbuddy jest swietny.
Jest komputer, jest log z trasy, jest mapa (jak przygotujesz), sa punkty trasy ..

Mozesz ewentualnie sprawdzic jak dziala (Mobile) Trail Explorer - ma podobne mozliwosci jak TB, ale moze sobie sam sciagnac mapy OSM.
A mozna tez przygotowac interesujace w cache.

J.

Solid B2710