SolidB2710- SyncML i google?

Data: 2011-03-26 08:13:41
Autor: Lukasz
SolidB2710- SyncML i google?
Witam,
Przesiadam się z androida na Samsunga B2710, stąd moje pytanie - jak najłatwiej skopiować do niego kontakty? Fajnie by było móc je synchronizować na bieżąco ale nie jest to konieczne. na stronie http://www.google.com/mobile/sync/ jest odnośnik do konfiguracji syncML (w instrukcji telefonu wyczytałem że to właśnie obsługuje) ale po kliknięciu nie ma strony :/
Może ktoś wie jak skonfigurować telefon aby pobrać kontakty (może da się synchronizować kalendarz?)
do wpisania mam:
Serwer synchronizacji:
nazwa użytkownika
hasło
oraz w ustawieniach kontaktów czy kalendarza:
kontakty zdalne / kalendarz zdalny: ......
ident. użytkownika: ....
hasło:....

pozdrawiam
Lukasz