Solidarna Polska i Polska jest Najważniejsza

Data: 2013-09-13 10:06:02
Autor: LeonKame
Solidarna Polska i Polska jest Najważniejsza
W dniu 2013-09-12 15:50, neq pisze:
Czy ktoś jeszcze zauważył, że nazwy partii z tematu to
hasła wyborcze Jarka z kampanii prezydenckiej?

A mowiłem ze to scierwo Ubeckie trzeba bylo jak rumuni zrobili pod mur i bez wyroku.

Data: 2013-09-13 12:06:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:l0uh02$ho6$1speranza.aioe.org...
[...]

Jarkacza?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Solidarna Polska i Polska jest Najważniejsza