Solidarno¶ć.

Data: 2011-05-15 08:37:10
Autor: M. Sz.
Solidarno¶ć.
 Wywalczyła Polskę demokratyczn± powiedzmy, tylko dużo w niej strajków (ostatnio nie było).

Data: 2011-05-15 08:54:41
Autor: jadrys
Solidarność.
W dniu 2011-05-15 08:37, M. Sz. pisze:
Wywalczyła Polskę demokratyczną powiedzmy,

Powiedzmy że i bez tej "Solidarności" i tak byśmy mieli tą tzw. demokrację.

Data: 2011-05-15 09:22:40
Autor: M. Sz.
Solidarność.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqnu7v$6k2$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-15 08:37, M. Sz. pisze:
Wywalczyła Polskę demokratyczną powiedzmy,

Powiedzmy że i bez tej "Solidarności" i tak byśmy mieli tą tzw. demokrację.

 Jak?

Data: 2011-05-15 09:28:48
Autor: jadrys
Solidarność.
W dniu 2011-05-15 09:22, M. Sz. pisze:

[...]

Z chwilą przejęcia koryta przez Gorbaczowa zostaliśmy na to skazani.

Data: 2011-05-16 20:19:46
Autor: jadrys
Solidarność.
W dniu 2011-05-15 10:51, M. Sz. pisze:

[...]

Ale inni wiedzą. Ci co nie słuchają prapagandy prawiącej że to Wałęsa, Reagan, Papież czy Solidarność obalili w Polsce pseudokomunę, tylko sami rozpatrują sytuacją, - Ci znają prawdziwą odpowiedź.

Data: 2011-05-15 11:51:32
Autor: .
Solidarność.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:iqnu7v$6k2$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-15 08:37, M. Sz. pisze:
Wywalczyła Polskę demokratyczn± powiedzmy,

Powiedzmy że i bez tej "Solidarno¶ci" i tak by¶my mieli t± tzw. demokrację.

Jak?

Z chwil± przejęcia koryta przez Gorbaczowa zostali¶my na to skazani.

Czyżby¶ tęsknił za czasami Breżniewa i jemu podobnych?

Dominik

Data: 2011-05-16 20:19:02
Autor: jadrys
Solidarność.
W dniu 2011-05-15 11:51, . pisze:

Z chwilą przejęcia koryta przez Gorbaczowa zostaliśmy na to skazani.
Czyżbyś tęsknił za czasami Breżniewa i jemu podobnych?

Dominik

Tęsknię za czasami kiedy to nie bylem okradany w biały dzień w majestacie prawa..

Data: 2011-05-16 20:29:43
Autor: Leprechaun
Solidarność.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqrprd$b2k$3news.onet.pl...
W dniu 2011-05-15 11:51, . pisze:

[...]

Kiedy to było?

BomBel

Data: 2011-05-17 06:16:32
Autor: cirrus
Solidarność.
W dniu 2011-05-15 11:51, . pisze:
[...]

Uschniesz z tęsknoty.

--
stevep

Data: 2011-05-15 11:45:41
Autor: .
Solidarność.
Dnia Sun, 15 May 2011 08:54:41 +0200, jadrys napisał(a):

W dniu 2011-05-15 08:37, M. Sz. pisze:
Wywalczyła Polskę demokratyczn± powiedzmy,

Powiedzmy że i bez tej "Solidarno¶ci" i tak by¶my mieli t± tzw. demokrację.

Byłem w "Solidarnosci"m w tamtych latach. Pracowałem w Elbl±gu. Mimo, że
należałem do PZPR poszedłem z nowym ruchem, bo od dołu było widać całe zło
generowane przez partyjne władze. Dzisiejsza "Solidarno¶ć" to w grupa
pseudozwi±zkowych politykierów broni±cych jedynie własnych interesów. Nie
ma w nij robotników, a jedynie działacze "ciężko haruj±cy" za składki
płacone przez nas wszystkich. Wracaj±c do tematu, bez tamtej "S" nic by¶my
nie mieli. Wci±ż istniałby ZSRR, a sklepach byłyby kolejki za papierem
toaletowym. W dzisiejszych czasach xle jest tylko wałkoniom i nierobom. Dominik

Data: 2011-05-16 15:39:37
Autor: Wiesiaczek
Solidarno¶ć.
On Sun, 15 May 2011 11:45:41 +0200, . wrote:

[...]

Gówno wiesz konformisto. To komu dzi¶ dupę liżesz? :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-05-16 17:44:11
Autor: u2
Solidarno¶ć.
W dniu 2011-05-15 11:45, . pisze:
[...]

Nalezy rozroznic pierwsza "S" spacyfikowana przez Jeruzela i jego
agenture w tym TW bolka oraz druga agenturalna "S" ktorej, przy okraglym
stoliku, przekazal wladze Jeruzel wskutek swojej katastrofalnej wojny z
Polakami bojac sie jatki. Moze to by bylo dobre rozwiazanie gdyby nie
fakt ze nocna zmiana kompletnie nie nadaje sie do rzadzenia, nie tylko z
powodu swojej agenturalnosci.

Data: 2011-05-16 20:18:50
Autor: jadrys
Solidarność.
W dniu 2011-05-15 11:45, . pisze:

Powiedzmy że i bez tej "Solidarności" i tak byśmy mieli tą tzw. demokrację.
Byłem w "Solidarnosci"m w tamtych latach. Pracowałem w Elblągu. Mimo, że
należałem do PZPR poszedłem z nowym ruchem, bo od dołu było widać całe zło
generowane przez partyjne władze. Dzisiejsza "Solidarność" to w grupa
pseudozwiązkowych politykierów broniących jedynie własnych interesów. Nie
ma w nij robotników, a jedynie działacze "ciężko harujący" za składki
płacone przez nas wszystkich. Wracając do tematu, bez tamtej "S" nic byśmy
nie mieli. Wciąż istniałby ZSRR, a sklepach byłyby kolejki za papierem
toaletowym. W dzisiejszych czasach xle jest tylko wałkoniom i nierobom.

Dominik

Oczywiście żartujesz? Tak właśnie myślę że żartujesz..

Data: 2011-05-15 11:41:21
Autor: .
Solidarno¶ć.
Dnia Sun, 15 May 2011 08:37:10 +0200, M. Sz. napisał(a):

 Wywalczyła Polskę demokratyczn± powiedzmy, tylko dużo w niej strajków (ostatnio nie było).

Demokracja to nie strajkowanie! To ciężka praca wszystkich dla dobra swego
i innych. Hasło "każdemu wg jego pracy" jest wzi±ż aktualne mimo, że czasy
s± inne.

Dominik

Data: 2011-05-15 12:56:13
Autor: M. Sz.
Solidarno¶ć.

Użytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisał w wiadomo¶ci news:55xbatkculik$.kulefa3wyneb$.dlg40tude.net...
[...]

 Brzmi pięknie ta praca dla cudzego dobra. W Polsce było bardzo dużo strajków.

Hasło "każdemu wg jego pracy" jest wzi±ż aktualne mimo, że czasy
s± inne.

 .. (nie będę szydził, że za pensję minimaln±)

Dominik

 Michał

Solidarno¶ć.