"Solidarność europejska".

Data: 2010-03-15 19:28:38
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
I Rozbiór Grecji
http://prawica.net/blog/magdaf/14-03-2010

"[...] Podobną opinię wygłosił szef działającego w ramach CDU/CSU Stowarzyszenia Średniej Przedsiębiorczości (MIT): "Bankrut musi zamienić na pieniądze wszystko, co ma - by zaspokoić swych wierzycieli. Grecja posiada budynki, firmy i niezamieszkane wyspy, które można wykorzystać na spłatę długów[...]".

Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi - unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".

Tych Platformianych euronaganiaczy powinni odać pod trybunał. Gdyby Tusk spełnił swoje obietnice, wprowadzniea Euro to pewnie mósielibyśmy oddać szwabom .... Zakopane.

Jak ja się kurwa dziwię że Tusk ma 40% procent poparcia.... Jak ja się kurwa temu krajowi dziwię.....
O co tu kurwa chodzi, jakaś zbiorowa hipnoza czy co? .. Wytłumaczcie mi bo kurwa nie rozumię....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 19:31:19
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
spełnił swoje obietnice, wprowadzniea Euro to pewnie mósielibyśmy oddać

musielibyśmy - to z nerwów pardon.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 19:36:18
Autor: marfi
"Solidarność europejska".
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnlsij$ne9$1news.interia.pl...

Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi - unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".

   Endriu... widzę, że jesteś "solidarny" - pożycz mi 100 000 PLN :)

--
marfi

Data: 2010-03-15 19:47:31
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
  Endriu... widzę, że jesteś "solidarny" - pożycz mi 100 000 PLN :)

W tej całej grze chodzi o to kto będzie dodrukowywał pieniądze.

Jeżeli dodrykowywują w Warszawie = suwerenność.
Jeżeli dodrykowywują w Brukseli = utrata suwerennosci.

To samo dotyczy prawa i sądów.
Grecy się nie pokapowali, utracili suwerenność i teraz cienko kwiczą .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 20:05:29
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
[...]

Słowacy podobnie ....
http://stooq.pl/q/?s=sax&d=20100315&c=1y&t=c&a=lg&b=0&r=wig20

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 19:43:59
Autor: Zbyszek
"Solidarność europejska".
Dnia 15-03-2010 o 19:28:38 Endriu <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

O co tu kurwa chodzi, jakaÂś zbiorowa hipnoza czy co? .. WytÂłumaczcie mi  bo
kurwa nie rozumiĂŞ....

hipnoza to była w referendum, ktor obligowało do wejscia do ue i przyjecia  wspolnej waluty.
To takie wyjasnienie jakby ktos miał zacmienie.
A pĂłki co mimo deklaracji jakoś do wprowadzenia euro u nas nie dochodzi,  odwleka sie. Z czego się nawet cieszę.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-03-15 19:51:19
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
hipnoza to była w referendum, ktor obligowało do wejscia do ue i przyjecia wspolnej waluty.

Ja głosowałem przeciw jednemu i drugiemu.
Zostałem przegłosowany - nie pierwszy raz zresztą.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 20:29:35
Autor: Zbyszek
"Solidarność europejska".
Dnia 15-03-2010 o 19:51:19 Endriu <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

hipnoza to byÂła w referendum, ktor obligowaÂło do wejscia do ue i  przyjecia
wspolnej waluty.

Ja gÂłosowaÂłem przeciw jednemu i drugiemu.
ZostaÂłem przegÂłosowany - nie pierwszy raz zresztÂą.

ja tez.
Mimo to w ramach solidarnosci nie wymagam, by osoby w kolejce w  spozywczaku płaciły za mnie rachunek, gdy kasy mi zbraknie.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-03-15 19:49:49
Autor: kigam
"Solidarność europejska".

[...]

W polsce nie głosuje się NA tylko głosuje się PRZECIW, wbij to sobie do głowy
doktorze. I jako doktor powinieneś wymagać od siebie kreatywności, więc napisz
nam tu jakie widzisz alternatywy, tylko nie mów że cztery.

Data: 2010-03-15 19:56:45
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

W polsce nie głosuje się NA tylko głosuje się PRZECIW, wbij to sobie do głowy
doktorze. I jako doktor powinieneś wymagać od siebie kreatywności, więc napisz
nam tu jakie widzisz alternatywy, tylko nie mów że cztery.

Ja od 1993 roku głosuje na wolny rynek - niezmiennie.

P.S. Przecież w referendum w 2004 głosowałeś  ZA UNIĄ .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 20:38:31
Autor: kigam
"Solidarność europejska".

> [...]

Ja od 1993 roku głosuje na wolny rynek - niezmiennie.

P.S. Przecież w referendum w 2004 głosowałeś  ZA UNIĄ .....

Zaczynasz pisać o liderze pewnej partii to trzymaj się tego proszę. W tym
świetle to oczywiste, że pisałem o partiach których członkowie próbują
członkom przeciwnych ugrupowań wyciągnąć stołki spod dupy i tak w kółko. Ci
którzy najbardziej wkurwią wyborców kasowani są przez wyborców do roli
opozycji na najbliższe 4 lata, w teorii. Odnośnie Grecji i Uni to wydaje Ci
się, że to Unia zaszkodziła Grecji? Śmiała teza ale nieprawdziwa. Grecy
myśleli, żę ich wynalazek pt. sjesta da się rozciągać na lata, wolne żarty. A
teraz wyobraź sobie, że nie jesteśmy w UE i przyglądamy się przez następne 15
lat co to z tego się wykluje. A pieniądze płyną sobie do naszych sąsiadów i
innych członków UE i za nie rozwijają się a my sobie siedzimy na dupie i
gapimy sie jak im dobrze. Grecja nie jest problemem UE, problemem UE są
gospodarki Azji w pierwszej kolejności i wszystko co się z tym wiąże. Jeśli
chodzi o Polskę to jakbyś niezauważył rozkład polityczno-gospodarczy w naszym
pięknym kraju następuje od przynajmniej 300 lat. Naszą jedyną nadzieją jest UE
bo w naszym narodzie poprostu nie ma sił politycznych zdolnych zebrać to
wszystko do kupy. Trzy wieki to wystarczająco dużo aby mogły się ujawnić. I
właśnie za tym głosowałem, przeciwko burdelowi w moim kraju.

Data: 2010-03-15 21:03:55
Autor: totus
"Solidarność europejska".
kigam wrote:

> [...]

ma sił politycznych zdolnych zebrać to wszystko do kupy. Trzy wieki to
wystarczająco dużo aby mogły się ujawnić. I właśnie za tym głosowałem,

Nie masz racji. Grecja ma takie kłopoty bo jest w UE i w strefie euro. Gdyby nie była to w tej chwili byli by najbogatsi w Europie i mieliby największe PKB na mieszkańca, mogliby kupić katedrę w Kolonii. Skąd o tym wiem? Przeczytałem w Internecie. Podobnie w Polsce. Gdyby nie Unia to mielibyśmy 10% przyrostu PKB i nadwyżkę budżetową. Unia przeszkadza we wszystkim bo prostuje ogórki i zamienia ślimaki w ryby i baranów w orły czy na odwrót, już nie pamiętam. To jest na pewno prawda bo tak przeczytałem w Internecie. To, ze w Polsce kiedyś były kartki, czyli pieniądz narodowy nic nie był wart, i inflacja 100%, a Polska była poza Unią publicystom internetowym w rozumowaniu nie przeszkadza.

Data: 2010-03-15 22:16:16
Autor: kc
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
 baranów w orły,

Nie słyszałem o radzie orłów, chodzi ci chyba o radę mędrców

kc

Data: 2010-03-15 21:14:10
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
[...]

Ech Kigam, ręce opadają .....

8/17 Michalkiewicz, Jurek, Janecki - Polska mocarstwem (3-cia minuta filmu).
http://www.youtube.com/watch?v=SQn_Pfuxfpc&feature=related

"[.. ] Na całym świecie mamy doczynienia z atrapami demokracji tylko różnica jest taka że nasza razwiedka, ci tajniacy wojskowi nie dbają o swoje państwo. W rosji też rządzi razwiedka, Pytin nawet tego nie ukrywa specjalnie - po co ma ukrywać - tyle tylko że tam na swój sposób rozumie dba o swoje państwo, BO WIE ŻE NIE BĘDZIE MIAŁĄ DRUGIEGO, DRUGIEJ ROSJI NIE BĘDZIE [...]".

I myślisz że Aniela ci zrobi dobrze ?.
Drugiej Polski nie będziesz miał, a Aniela cię tak wyportkuje że jeszcze zatęsknisz za swoją ojczyzną.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 21:35:29
Autor: marfi
"Solidarność europejska".
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnm2og$usa$1news.interia.pl...

I myślisz że Aniela ci zrobi dobrze ?.

  Endriu... wyrośnij wreszcie z krótkich porteczek i przestań "się przezywać" :)

--
marfi

Data: 2010-03-15 21:40:22
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
 Endriu... wyrośnij wreszcie z krótkich porteczek i przestań "się przezywać" :)

Rozpierdalają mnie tacy kolesie którzy mówią:
"Polska mnie wkurza więc oddam władzę Szwabom....."

Jakaś pierdolona zbiorowa hipokryzja .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 21:44:12
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
 Endriu... wyrośnij wreszcie z krótkich porteczek i przestań "się przezywać" :)

Rozpierdalają mnie tacy kolesie którzy mówią:
"Polska mnie wkurza więc oddam władzę Szwabom....."

Jakaś pierdolona zbiorowa hipokryzja .....

Ja cię nie mogę zrozumieć Marfi, ciebie i Totusa XXL'a, Anatola, Kigamie. Nie rozumiem was.
Za 20 mld Euro w ciągu 6 lat sprzedaliście mój kraj ......

Ech.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 22:16:18
Autor: totus
"Solidarność europejska".
Endriu wrote:

[...]

Niestety nie rozumiesz bądź fanatyzm Cię zaślepia i nie widzisz, że Unia i jej programy pomocowe to ukryta kontrybucja nałożona na Niemcy i takie powiązanie Niemiec by nie miały siły ani ochoty na akcje jak w 1918 czy 1939. Gadanie, że Niemcy nami rządzą nie ma żadnych podstaw faktycznych. Puki co my budujemy się za pieniądze podatnika niemieckiego. Nie rozumiesz też pojęcia "sprzedaż" jak widzę. Dla mnie sprzedaż to oddanie pełnej kontroli za ekwiwalent. Transakcja wymiany w pełni uzgodniona i aprobowana przez obydwie strony. Nikt nikogo nie oszukał. W przypadku przystąpienia Polski do Unii nie było sprzedaży. Nikt nie oddawał kontroli za ekwiwalent pieniężny. Ponosi Cię bez żadnych podstaw. W/g mnie zbyt trzeźwo nie myślisz. Przyczepiłeś się do jednego źródła wiedzy i nie chce Ci się nawet zweryfikować poglądów tam prezentowanych. Przyjmowanie wszystkich hipotez na wiarę wyczerpuje definicje religii. Poszperaj sobie trochę w historii Unii i znajdź takie lata gdzie Niemcy nie byliby płatnikami netto. Potem prześledź historię składek innych członków Unii. Już Ci kiedyś mówiłem, że argumenty przez Ciebie prezentowane są na poziomie zebrania POP w GS. Jak nie znasz tych skrótów to spytaj Michałkiewicza. On wie na pewno.

Data: 2010-03-16 08:59:23
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

Puki co my budujemy się za pieniądze podatnika niemieckiego.

Te 20 mld Euro w ciągu sześciu lat, które w końcu to nie wiadomo na co są rozdysponowane ....
Dla niemieckiego podatnika to są śruty ....

Człowieku oddałeś władze Szwabom - teraz to nawed autostrady sobie nie możesz wybudować, jak Aniela nie zewoli.....
Chłopie przejrzyj wreszcie na oczy......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-16 09:08:23
Autor: totus
"Solidarność europejska".
Endriu wrote:

[...]

Pomóż mi trochę. Co to znaczy, że nie możemy sobie pobudować autostrady jak Aniela nie pozwoli? Jakieś fakty masz? Czy tak chrzanisz jak z ambony. No widzisz jaka to różnica między nami. Dla Niemców to są śruty a nas z gówna cywilizacyjnego wyciągają.

Data: 2010-03-16 09:22:54
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
[...]

A ja ci  mówię że wszystko zawdzięczamy tylko i wyłącznie SOBIE. I żadna Unia z darmozjadami parlamentarnymi ustanawiającymi przepisy odnośnie krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.

Jedyna co jest potrzebne to wolny rynek - Strefa Schengen do której już dawno należymy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-16 09:26:09
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.

złota z powietrza - miało być pardon.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-16 13:10:27
Autor: fatso
"Solidarność europejska".
Endriu wrote:
krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.

złota z powietrza - miało być pardon.

nie wiem czy mozna wyplukiwac zloto z powietrza ale na pewno juz mozna z bagna.
Tak robi moja kopalnia zlota Galantas w Pln Irlandii, wyciska obecnie jakies 900 uncji troy na miesiac
czywstego zlota. Mniam mniam

Data: 2010-03-16 09:44:19
Autor: totus
"Solidarność europejska".
Endriu wrote:

[...]

Tak jak myślałem. Okrągłe frazesy. Wyrażasz opinie nie oparte na niczym. Zapiekła złość. To, że wszystko zawdzięczamy sobie to akurat jasna sprawa. To że Polski nie było przez 300 lat w Europie i to że wymyśliliśmy liberum veto, i to że się wyrwaliśmy na 20 lat. I sojusze jakie mieliśmy przed 39 i jakie mieliśmy po 45 i jakich przywódców mieliśmy przez ten cały czas. To również, że veto tak nam się dobrze kojarzy, że mamy je nadal. Wszystko zawdzięczamy sobie. To, ze drobniaki dla Niemców nas wyciągają z lasu też zawdzięczamy sobie. Tacy jesteśmy, to wiem. Ale gdzie te zezwolenia od Anieli na budowę autostrad. Masz pretensje do polityków, że pieprzą bez sensu ale jak widać to sól tej ziemi. Są tacy jak my. Koledzy z sąsiedztwa.

Data: 2010-03-16 09:59:34
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
Masz pretensje do polityków, że pieprzą bez sensu ale jak widać to sól tej ziemi.

Oni pieprzą bez sensu nieprzypadkowo ......
Hierarchia kto jak ma pieprzyć, i komu pieprzyć nie wolno jest ustalona przez "starszych i mądrzejszych".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-16 10:00:01
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

Oni pieprzą bez sensu nieprzypadkowo ......
Hierarchia kto jak ma pieprzyć, i komu pieprzyć nie wolno jest ustalona przez "starszych i mądrzejszych".

Przekonaliśmy się o tym w 1993 roku .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-16 10:44:14
Autor: totus
"Solidarność europejska".
Endriu wrote:

[...]

Trochę się zatoczyłeś. Interesują mnie autostrady.

Data: 2010-03-16 20:23:34
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
Trochę się zatoczyłeś. Interesują mnie autostrady.

Wiesz dobrze o czym mówię. Nie będę się powtarzał....

EOT

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-16 21:35:49
Autor: george
"Solidarność europejska".

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnndet$hdt$1news.interia.pl...
[...]

Narazie to pożyczamy od uni kasę i być może nie bedziemy musieli tego oddać bo sie to wszystko zawali.
Wiec nie opowiadaj mi tu bajek że mogliśmy sobie te EUR wydrukować SAMI pod zastaw naszych emerytur. W takie brednie pejsaci by nie uwierzyli. Pożyczą nam ale tylko pod niemieckie i austriackie emerytury. I dobrze o tym wiesz...

george

Data: 2010-03-16 22:05:51
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnoq82$maa$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Co do meritum, czyli pejsatych trzymających dolca i euro oraz szeklę plus pozostałe waluty, to jednak mam poważną wątpliwość.
Mianowicie, Endriu, czy im łatwiej robić z PLN burą sukę we dwie strony, czy też łatwiej im to robić z euro, może odrotnie nie wiem.
Poza tym ciekawe skąd niedopowiedziane wszędzie spostrzeżenie, iż jak ktoś wydyma całą EU z euro, to PLN nabierze mocy i jakim cudem mogłaby zaistnieć taka korelacja.

To bardzo ciekawe zagadnienie mnie intryguje od dawna i chciałbym, żebyś się odniósł.

Same takie uwagi sprawiają na mnie wrażenie, jakby komuś z ww. przyczyny bardzo zależało na pozostawieniu ogólnie nieskoordynowanej waluty w dużym jednak (niestety dla niektórych) kraju względem jeszcze większego obszaru, w którego imadłach ten kraj (niestety) jest..

Jazda 3 - 4 - 3 jak nie gorzej nie tak dawno, i niestety jak sie okazuje to nas wydymano a nie my kogokolwiek, a bajki o tym, ze Rostowski a nawet Kaczyński czy może Skrzypczyk robią co chcą z forexem, to za przeproszeniem wiesz sam co.

Data: 2010-03-16 22:39:26
Autor: george
"Solidarność europejska".

"skippy" <atu@nie.ma> wrote in message news:hnorrk$cht$1news.onet.pl...

[...]

Nie wiem w sumie do kogo pytanie. Do Endriu czy do mnie ( bo mnie cytujesz).
No i w sumie jak to pytanie dokładnie brzmi ?

george

Data: 2010-03-16 22:54:53
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "george"
Nie wiem w sumie do kogo pytanie. Do Endriu czy do mnie ( bo mnie cytujesz).
No i w sumie jak to pytanie dokładnie brzmi ?

Spoko, mozesz sie odnieść w dowolnym zakresie, to nie rozdzielnik:)
Coś tam cytowałem, sory że sie poplatało, wiesz co Twoje, pytanie ogólnie do Endriu, ale zero problemu.

Jak brzmi... no tak

"2-4-3":
http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=5y&t=c&a=ln&b=0

bądź
"5-3-4"
http://stooq.pl/q/?s=eurpln

I w sumie mi chodzi kto na tym zarobił.
Bardzo bym chciał usłyszeć wykładnię Endriu.

Tłumaczenia jakie się tu przewijały (tłumacząc na język powszechnie zrozumiały)

że to dobre jezdy żeby robić w balona własnych obywateli oraz juz znam i ciekaw jestem innych.

jeszcze że pejsaci zgolili wszystko, ale w takim przypadku nie mam pojęcia co ma do rzeczy fakt, czy mamy PLN czy EUR.

swój stosunek do #1 i 2 na razie przemilcze
prosze o #3, Endriu.

[...]

rozumiem, dzieki za wyjaśnienie :)
niestety nie znam odpowiedzi na pytanie kto i jak na tym zarobił i nie o tym chciałem :).

george

[...]

Odpowiedź jest prosta. Jak się jest w euro to się traci. Gdybyśmy byli w euro toby takich ruchów nie było. Czyli zarobiliśmy. Jeszcze jest kwestia definicji kto to "my". "My" to są banki przeliczające kursy, księgowi rozliczający transakcje oraz firmy zajmujące się zabezpieczaniem kontraktów handlowych od ryzyka kursowego. No i handlujący na parze pln/* czyli my wszyscy. To daje jakieś 2-3% PKB. Wniosek jest taki, gdybyśmy byli w euro nie bylibyśmy zieloną wyspą tylko czarną dziurą. Pozostałe 7-10% PKB zabiera nam przynależność do Unii.

Data: 2010-03-18 13:23:35
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
[...]

Możesz długo drymdolić, ale nie uciekniesz od zasadniczego pytania
KTO W STREFIE EURO OTRZYMUJE DODRUKOWANĄ KASĘ ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 14:32:58
Autor: totus
"Solidarność europejska".
Endriu wrote:

[...]

Jestem przerażony. Kto? Co pisze Michałkiewicz? Polska nie otrzymuje bo dopłaca do Unii. Jasne. Wszystko bierze Aniela i ziomkostwa.

Data: 2010-03-18 14:43:43
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

Jestem przerażony. Kto? Co pisze Michałkiewicz? Polska nie otrzymuje bo
dopłaca do Unii. Jasne. Wszystko bierze Aniela i ziomkostwa.

Widzę że dla ciebie nie ma to żadnego znaczenia.
Baju.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 17:46:14
Autor: george
"Solidarność europejska".

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnt90f$q6r$1news.interia.pl...

Jestem przerażony. Kto? Co pisze Michałkiewicz? Polska nie otrzymuje bo
dopłaca do Unii. Jasne. Wszystko bierze Aniela i ziomkostwa.

Widzę że dla ciebie nie ma to żadnego znaczenia.
Baju.

bo rzeczywiście nie ma to specjalnie znaczenia.
Podrąż nieco głębiej i pomyśl chwile. Co sie dzieje jeśli ty otrzymasz jako pierwszy kasę prosto z drukarni...
A jak juz dojdziesz do jakichś wniosków to przestaw sie na koniec kolejki i zrób ten sam eksperyment myślowy.

george

Data: 2010-03-18 21:14:04
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

bo rzeczywiście nie ma to specjalnie znaczenia.

No nie ma. A to ż Słowakom i Grekom  nagle z dnia na dzień  zaczeło brakowac szmalu, to też fatamorgana i miraż.....
Widzę że mamy tutaj doczynienia z całym zastępem "szpeców" od ekonomi, który twierdzi że brak  możliwośći wpływania na stopy procentowe swojej waluty jest dobrodziejstwem dla swojej macierzystej gospodarki.

Ręce opadają jak czytam te wasze wypociny ... Gdzie uczą takiej ekonomi ?. W sztabie wyborczym Donalda ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 21:24:30
Autor: george
"Solidarność europejska".

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hntvsc$l16$1news.interia.pl...

[...]

Zdaje sie ze mówilismy o Polsce.
Powiedz dlaczego skaczesz z tematu na temat wprowadzajac nowe wątki ?
Skąd u ciebie nagle wyskoczyła Grecja i Słowacja ?
Rozumiem że nie dostrzegasz podstawowych różnic takich jak przynależność do Uni walutowej.
Wiesz Endriu, chyba nie mozesz sie skupić na jednym i ciągle włączasz przyciski na swoim pulpicie jak popadnie mając nadzieje że może któryś zadziała.

george

Data: 2010-03-18 21:27:46
Autor: george
"Solidarność europejska".

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:hnu2rn$8o2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

i jeszcze jedno. żeby nie było. Jeśli przyjmiemy EURO to dopiero WTEDY bedę sie mógł z tobą zgodzić....
Do tego czasu  przynależność do strefy i bycie netto do przodu daje nam niższe koszty obsługi długu przy zachowaniu jednoczesnej możliwości drukowania własnego PLN'a.
Chyba przyznasz że taki układ jest optymalny ?

george

Data: 2010-03-18 21:35:12
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

Do tego czasu  przynależność do strefy i bycie netto do przodu daje nam
niższe koszty obsługi długu przy zachowaniu jednoczesnej możliwości drukowania własnego PLN'a.

Che kurwa, Georga oświeciło .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 21:42:38
Autor: george
"Solidarność europejska".

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnu140$mp3$1news.interia.pl...

Do tego czasu  przynależność do strefy i bycie netto do przodu daje nam
niższe koszty obsługi długu przy zachowaniu jednoczesnej możliwości drukowania własnego PLN'a.

Che kurwa, Georga oświeciło .....

nic mnie nie oświeciło, tylko ty nie czytasz ze zrozumieniem i zakladasz z góry że ktoś jest głupszy o ciebie mimo że nie dał ku temu powodów. Wiec może zacznij mówić o faktach a nie o swojej wersji wszechświata.

george

Data: 2010-03-18 21:55:52
Autor: george
"Solidarność europejska".

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:hnu3tn$9ig$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

mam wrażenie że zakładasz "złą wole" Tuska/ Millera/ Kaczyńskiego w pchaniu nas do EURO.
Widzisz już oczami wyobraźni jak jutro wydajesz EUR w warzywniaku i myślisz o utraconej wolności.
Zauważ ze w Traktacie w najważniejszym punkcie (przyjecie waluty) nie ma wpisanej DATY (Miller geniuszem ?)

Jesli sie nad tym głębiej zastanowić to taka stratego pchania do EURO ale niekoniecznie dopochania jest nam zdecydowanie na rękę -> patrz niższe koszty odsetek.
Medialnie musza nas tam pchać, czyż nie ? Po cichu mogą odkładać na świete nigdy pod pozorem czegokolwiek. Wyobrazasz sobie co by było gdyby jutro wyszedł Tusk i powiedział że do EURO nie wchodzimy wogóle ??

Ta strategia (medialnego szumu w kierunku EUR, pod której jestes widać głebokim wrażeniem)  bedzie działac dopóki pejsaci sie nie zorientują że goje coś za bardzo zwlekają i grają na czas / w chuja. Wtedy zobaczymy. Narazie odpukać działa.

george

Data: 2010-03-18 22:00:19
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "george"

Ta strategia (medialnego szumu w kierunku EUR, pod której jestes widać głebokim wrażeniem)  bedzie działac dopóki pejsaci sie nie zorientują że goje coś za bardzo zwlekają i grają na czas / w chuja. Wtedy zobaczymy.

Ta uważaj bo im to przeszkadza.
Wg mnie jest dokładnie odwrotnie.

Data: 2010-03-18 22:13:13
Autor: george
"Solidarność europejska".

"skippy" <atu@nie.ma> wrote in message news:hnu494$l5v$1news.onet.pl...

Użytkownik "george"

[...]

moja wersja nie jest jedyna na świecie. Akceptuje możliwość istnienia innej wersji.
Rozumiem że widzisz jakieś fakty które potwierdzają że jest odwrotnie.
Podaj jakiś, chętnie rozważe (bez złośliwości). Nie lubie sie przyzwyczajac do jednej / własnej koncepcji.
Chcialbym to przemyśleć.

george

Data: 2010-03-18 23:07:43
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnu5n2$avv$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Fakty... jakie tam fakty, takie same spekulacje jak:

Ta strategia (medialnego szumu w kierunku EUR, pod której jestes widać głebokim wrażeniem)  bedzie działac dopóki pejsaci sie nie zorientują że goje coś za bardzo zwlekają i grają na czas / w chuja. Wtedy zobaczymy.

Po prostu uważam, że w otoczeniu w jakim jesteśmy, to nie my mozemy robić z naszą walutą co chcemy, tylko "kto inny".

Jedyne, co teoretycznie możemy zrobic sami z siebie to porządna inflacja poprzez drukowanie tego dobra w cholere.
Reszta nie zależy od nas i wcale nie jest nam na rękę.

Tu pojęcie "nam" się rozjeżdża, bo zauwazyłem iż główni oponenci euro mówia jakieś teksty o dymaniu narodu.
Rozumiem, ze chodzi o drenowanie kieszeni podatnika.
W sumie mnie to wali kto mnie zdrenuje, jednak mam wrazenie że jeśli mnie zdrenuje Europa, to w tym samym czasie Polska też by mnie zdrenowała. Natomiast zależności odwrotnej nie widzę jako pewnej; więc dla siebie wolę pewniejszą.
Kwestia jest kto promuje odpowiednie rozwiazania, także tu, i z jakich pobudek - ale tego nie wiemy. Trzeba zgadywać.

No i  skoro staramy się na szczęście ('my' mówie ogólnie strasznie, nie wyjeżdżajcie zaraz, że po czy pis, Skrzypek albo LSD)  żeby nie było inflacji, tak więc kurs złotego nie zalezy od nas.
Czytaj: nie my na tym kosimy główne żniwa.
To takie moje teoretyzowanie, nic na ten temat nie wiem z jakichś źródeł, po prostu byłbym mocno zaskoczony, że jest inaczej.

Co do wstępu (Jedyne... kto inny) to ew moge rozwinąć nt moich piaskownicowych mysli o zabezpieczaniu się, ale jak nikt normalny sie nie przyczepi, to na razie nie chce mi sie pisac.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-19 09:23:19
Autor: totus
"Solidarność europejska".
george wrote:

[...]

Największy przywilej jaki mamy to dowolne psucie własnej waluty poprzez jej drukowanie oraz dowolne manipulowanie kursem poprzez zmiany stóp procentowych. Grecja została pozbawiona tego przywileju dlatego jej obywatele stracili dobrodziejstwo inflacji i upadku własnej waluty. Grecy zostali pozbawieni bandyckiego podatku jakim jest inflacja. Oczywiście Grecy stracili jeszcze tą możliwość, że ich politycy wyłgali by się od głupot, które wcześniej narobili. Cały scenariusz w zwolnionym tempie można było zaobserwować na Węgrzech. Nie ma się co przejmować. Nie wejdziemy do euro. Jeżeli tylko odpowiednio mocno będziemy psuli złotego i zapożyczali się po dziurki w nosie nikt nas tam nie przyjmie. W tej sprawie dobrze jest głosować na PiS. Aniela zapewne przepchnie porozumienie, które będzie umożliwiało wywalenie z euro takich mądrusiów jak Grecy. I dalej będziemy się bujać na kursie 5->4 w rok i z powrotem. To gospodarce robi znakomicie. Mamy przy tym wybitnego prezesa NBP, który dba o inflacje i stopy. Ma dużą wiedzę i doświadczenie. Rada przy nim też jest wybierana ze względu na kompetencje. Będzie, jak 2 lata temu, znów złoty będzie najmocniejszą waluta na świecie. Co jest zrozumiałe bo mamy najmocniejsza gospodarkę na świecie. Narody wybrane już tak mają.

Data: 2010-03-19 19:56:56
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
[...]

O widze kolega TOTUS z Balcerowiczowskiej szkoły zazrynania gospodarki wysokimi stopami procentowymi w czasach kryzysu.
Pamiętam lata 2000-2005 i te kilometrowe kolejki bezrobotnych w urzędach pracy, efektem czego połowa moich kolegów mojego rocznika mysiała wypierdolić do Irlandii. Jaka była ZAWSZE recepta Balcerowicza i RPP - PODWYŻSZYĆ STOPY PROCENTOWE (cały świat robił odwrotnie). Efektem czego w moim mieście zarżnięto właściwie wszytsko.....

Jak cię czytam to scyzoryk mi się w kieszeniach otwiera ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-18 21:33:23
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
Rozumiem że nie dostrzegasz podstawowych różnic takich jak przynależność do Uni walutowej.

Nie no coś tam się orientuję.  Aby wejść do ERM-2 trzeba było bronić kursu waluty. Jako że Donek (wbrew swoim obietnicom wyborczym) tego nie zrobił i puśćił złotówke w samopas, osłabił złotówkę dzięki czemu Słowacy zaczęli przyjeżdżać do nas na na zakupy.....

Dlatego w na Słowacji ( i w Grecji) jest bida a u nas jest względnie ......
Chińczycy od 40 lat osłabiają swoją walutę i dzięki temu zalali całą Amerykę, to żadna tajemnica....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 01:10:03
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "Endriu"

...Donek (wbrew swoim obietnicom wyborczym) ... puśćił złotówke w samopas, osłabił złotówkę...

Endriu, ta grupa to złe miejsce dla takich bredni.
Weż to walnij w RM czy Golden Line.
A tu ludzie zazwyczaj umieja luknąć na wykresy.

Jak po tym nie widzisz na czym te brednie polegaja, to szkoda po prostu słów i innego traktowania, niz zacietrzewionego facia walącego komunały oparte o punkt widzenia małego Kazia ew. spodziewajacego się tu stada małych Kaziów dla których jedyną wykładnią jest bezkrytycznie przyjeta brednia zapodana przez pseudo-anala w RM, TVN bądź Czarno -Czerwonej Telewizji.

http://www.fotka.pl/3952adee10/plgbp.html

Nie będę wklejał więcej ani nawet tego tłumaczył, bo raczej dla myslących tu już konretnie dałeś znać o co tak naprawdę chodzi, i nie jest to dyskusja oparta o fakty, tylko walka o koryto dla kogoś tam, nie wiem dokładnie kogo bo mam ich wszystkich w dupie, niewiele się różnią od siebie.

Śmieszy mnie Twoja wiara w jakiś wpływ Donka na Złotego, w takiej skali, ta naiwność poraża:)))
Albo ostro manipulujesz, a to irytujące dla ww grupy ludzi.

Ad. 2:)

Gdzieś mi tu umkła dyskusja o rajdzie do Mariotta.
Ja nic nie chcę komentować ani interpretować.

http://tinyurl.com/yfrolul

Ja przeczytałem i się dziwię, że w całym pokazie medialnym powstała taka dziura tam, gdzie się zbiegały kiedyś wszystkie nitki. W każdym razie nie rozumiem, widocznie to oczywista oczywistość że oni się wszyscy nie znali i to tak jakoś wszystko przypadkowo sie poukładało.

Data: 2010-03-20 08:40:24
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

Gdzieś mi tu umkła dyskusja o rajdzie do Mariotta.
Ja nic nie chcę komentować ani interpretować.

http://tinyurl.com/yfrolul

Z całym szacunkiem drogi Skippy, ale cytować w Kaczmarka w proniemieckim Dzienniku...
Nie popisałeś mocno, oj mocno....

Co do wykresu nie wiem o co ci chodzi ale widac że funt był mocno przewartościowany. Dlaczego niby praca w GB miała by być pięć czy sześć razy więcej warta od pracy w Polsce.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 09:31:53
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho1sf7$sne$1news.interia.pl...

[...]

To nie ma znaczenia.
Znaczenie ma czy to jest prawda.
Sposób w jaki ją negujesz, dyskwalifikuje z normalnej dyskusji więc dziękuje bardzo:)

Data: 2010-03-20 10:19:32
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
To nie ma znaczenia.
Znaczenie ma czy to jest prawda.
Sposób w jaki ją negujesz, dyskwalifikuje z normalnej dyskusji więc dziękuje bardzo:)

Prawda jest taka że Kaczmnarek u Kaczorów był ministrem MSW. Obsadzać ministra MSW jakimś zewnętrznym szpiclem  - jakoś to do mnie nie przemawia. Chociaż może to u nas jest prawidłowość - przeciez co jak co ale Klich wisi teraz na garnuszku Anieli, Premier Polski - Oleksy - szpiclem ruskim, minister MSZ Skubiszeski szantażowany przez Niemców ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-20 13:28:32
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho2293$444$1news.interia.pl...
[...]

Ale co to ma do treści z linku?
Neguje ją, czy o co chodzi?
A może wzmacnia?
Tak odpowiadasz, żeby nie odpowiedzieć.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-20 20:10:11
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

Ale co to ma do treści z linku?
Neguje ją, czy o co chodzi?
A może wzmacnia?
Tak odpowiadasz, żeby nie odpowiedzieć.

A jak brzmiało pytanie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 16:17:01
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho34si$c1u$1news.interia.pl...

Ale co to ma do treści z linku?
Neguje ją, czy o co chodzi?
A może wzmacnia?
Tak odpowiadasz, żeby nie odpowiedzieć.

A jak brzmiało pytanie ?.

odpowiadałeś NA POSTA, to nie musi być pytanie

Data: 2010-03-16 13:20:00
Autor: fatso
"Solidarność europejska".
totus wrote:
Endriu wrote:

A dlaczego niby Anielka by miala zabraniac budowy autostrad w Polsce?
Wszak tradycyjnie zle polskie drogi to bylo wielkie utrapienie dla Wehrmachtu.
Kiedys, jakies 20 lat temu niecale policja spedzila caly traffic do Polski na boczne drogi.
Bladzilem gdzies po wioskach okolo Frankfurtu nad Odra. Wjezdzam do wioski a tam
droga jak marzenia, swiezo wylana asfaltem. Nazywa sie Oderstrasse i biegnie rownolegle
do rzeki. O wy kurwy  szwabskie- pomyslalem sobie- to wy nam taki numerek szykujecie?
Bylo  rzecza oczywista, ze to nie zadna ulica nadodrzanska ale droga strategiczna, majaca
sluzyc  do szybkiego przerzutu wojsk wzdluz granicy. Na wypadek gdyby sie Polacy kupa
do Europy pchac zaczeli.

Data: 2010-03-15 22:20:34
Autor: kc
[...]

Nie popełnij błędu Jana Olszewskiego i nie poddaj się głosowaniu, bo jako podający fakty i przykłady fanatyk i oszołom zostaniesz z grupy wygłosowany. (Cztery głosy już wyliczyłeś)

pozdrawiam

kc

Data: 2010-03-18 14:12:36
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".

W polsce nie głosuje się NA tylko głosuje się PRZECIW, wbij to sobie do głowy
doktorze.

A ten dr. to na żarty. Kolega mnie kiedyś tak obmianował i tak już zostało.
Tym bardziej że się dobrze "spozycjonowało".

Endiu-ów w google jest wiele, drendriu jest na razie tykko jeden - co czasami bardzo ułatwia mi życie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 21:56:48
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

[...]

Musze przyznać Ci w końcu racje.
Kwaśniewski Miller Oleksy Buzek Krzaklewski Wałęsa Kaczyńscy zrobili co mogli, a Tusk ich wykolegował i tak wpakował w UE. Tera patrzą bezsilnie i liczą emerytury poselskie z Brukseli.

Szczwana bestia, podstępny chytry lis, na pomniki koalicje LSD z PIS za wywracanie kota ogonem i zabicie dwóch polskich partii oraz wygonienie trzeciej do usenetu.

Data: 2010-03-15 22:02:13
Autor: skippy
"Solidarność europejska".
i kupili trąbę żeby wszystkim wmówiła ze to Tusk
powiem co myślą szczerze, mianowicie nawet jak w zamian dadzą kawałek tortu po nastęnych wyborach za te ścieme, to zdepczą dokładnie tak samo jak zdeptali SO i LPR
spoko czacha pewne
w tym momencie straciłem orientacje o co chodzi wieszczowi tak dokładnie

Data: 2010-03-16 06:05:21
Autor: fatso
"Solidarność europejska".
Endriu wrote:

Grecy to kraj pastuchow wyspecjalizowanych w wyrywaniu szmalu Europie.
Przy tym bezczelni sa bo w waznych sprawach jak np Jugoslawia to oni nam
rzucali klody pod nogi, flirtowali z Rosja itp. Niemcy pytali juz kiedys glosno czy jest rzecza dla UE
korzystna utrzymywac ten kraik. Odpowiedz byla na TAK dopoki istnial tu cel strategiczny.
Dzisiaj juz Grecja nie taka dla nas wazna,  moze sobie pojsc w chuja i zawiazac sojusz z Gadaffim.
NB zyje juz dosyc dlugo i nie pamietam bym kiedys kupil jakis produkt grecki poza serem fetta
i brandy Metaxa.  To jedna z czterech tzw PIGS( Portugal, Italy, Greece, Spain).
jest jedank jedna dzialalnosc uslugowa, ktora uprawiaja Grecy z powodzeniem: kopulacja z chetnymi
Niemkami. Sam obserwowalem  w porcie rybackim w Leros jak mnlody Grek zabral na kuter jebliwa
Niemke, zostawiajac na brzegu jej boyfrienda, ze wzgl na rzekomy brak miejsc. Chlopak, jakis uniwersytecki
wymoczek, bardzo sie na nia boczyl po powrocie, chyba czul zapach greckiej spermy.
Wiec tak sobie mysle , ze niechaj Grecy sie dzis odwolaja do kobiet niemieckich- to moze one pomoga
  ze wzgl na dawne  wakacyjne sentymenty.

fatso

Data: 2010-03-16 12:57:57
Autor: eost
"SolidarnoœÌ europejska".
To jedna z czterech tzw PIGS( Portugal, Italy, Greece, Spain).

W kwestii formalnej - znowu zjadłeś Irlandię.

--
eost.

Data: 2010-03-16 15:27:59
Autor: Druch
"Solidarność europejska".
"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnlsij$ne9$1news.interia.pl...

Plan byl taki zeby oglupic tutejszych tubylcow,
tak zeby dzialajac przeciw sobie,
a mysleli ze dzialaja dla swojego dobra :)

Tak mialo byc np. z wprowadzeniem euro,
a kto byl przeciw to byl "glupi" i "mial sie wstydzic,
ze zapozniony".
Jednak pusta kasa przywrocila rozum
rudemu politykowi.

A wkurznie w narodzie narasta z tych "sukcesow",
mimo zaklinania rzeczywistosci w mediach.
Ciekawie gdzie "starsi i madrzejsi" skanalizuja ta agresje?
Na razie rudy wywinal sie od prezydentury. Szkoda.

Druch

Data: 2010-03-16 16:04:19
Autor: viper
"Solidarność europejska".
[...]

słusznie prawisz, ale mam jedną małą uwagę... słowo "druh" pisze się rzez "h"... trochę to głupio walic ortografa w ksywce... nawet gdy to było zamierzone to wielkiego sensu taki zabieg nie ma... sądząc z poetyki wypowiedzi wcześniej podpisywałęś się  Duch, więc jesteś to tego "ch" przywiązany, ale ortografia ma swoje prawa he he... ja się ortografów nie czepiam bo sam je robię , ale ten mnie trochę razi... masz rację, w narodzie narasta wkurzenie... zaniedługo ludzie wezmą szturmówki w dłoń i wyjdą na ulice z okrzykiem "Wodżu Jarosławie ty nasz prowadż"... i wszystko znowu się stanie proste i piękne...lepiej się tak nie nastawiaj, bo jak twoi idole w następnych wyborach zbiorą znowu łomot to ciężko będzie sobie z taką traumą poradzic...

Data: 2010-03-17 11:08:32
Autor: Druch
"Solidarność europejska".
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:3461.00000974.4b9f9df3newsgate.onet.pl...

[...]

zachecam kolege do poszerzenia swojej wiedzy:
http://pl.wikisource.org/wiki/Encyklopedia_staropolska/Druch

masz rację, w narodzie narasta wkurzenie...

Zacznie sie od przetrzepania skory bandzie ryzego,
ktory wyrolowal swoich wyborcow ("cudami").
Wcale mnie to nie cieszy.
Po takich zlodziejach i nieudacznikach,
do wladzy przychodza ruchy ekstremalne.

Ta wydmuszka trzyma sie jeszcze tylko dlatego
ze ludzie desperacko chca sie z kims utozsamiac,
potrzebuja kogos kto im bedzie mowil co maja myslec.

Jesli jednak z powodu narastajacego kryzysu panstwa,
zorientuja sie wreszcie jak zostali wydymani,
nie bedzie zmiluj.

Pozdrawiam,
Druch

Data: 2010-03-17 03:31:31
Autor: Charlie delta
"Solidarność europejska".
On 17 Mar, 11:08, "Druch" <em...@net.com> wrote:
"viper" <viper2WYTNI...@op.pl> wrote in message

> [...]

Jesli jednak z powodu narastajacego kryzysu panstwa,
zorientuja sie wreszcie jak zostali wydymani,

panienki

nie zajmujcie się bzdetami i greckimi pastuchami

kupujcie akcje , kontrakty

cena?

a co to jest cena?

TRZEBA kupować

buhahahahahahaha

Data: 2010-03-17 13:16:26
Autor: viper
"Solidarność europejska".
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message zachecam kolege do poszerzenia swojej wiedzy:
[...]

szczerze ci powiem, że wiedzy raczej nie będę poszerzał z wiki, bo mam do tego źródła troszkę ograniczone zaufanie...

http://www.poradniajezykowa.us.edu.pl/baza_archiwum.php?
POZYCJA=1700&AKCJA=&TEMAT=Wszystkie&NZP=&WYRAZ=

"Słowniki nie notują wyrazu druch, zatem jedyną i jedyną poprawną formą zapisu jest druh. [Katarzyna Wyrwas]"

ale oczywiście może byc coś na rzeczy więc się spierał nie będę... chociaż zadzwoniłęm z ciekawości do kolegi który kolekcjonuje stare papierzyska i ponad 200 lat temu pisali "druhowie" przez "h"... ale mniejsza... a co do twoich idoli to się nie łudź... oni już nie wrócą... prezio Jarosław skutecznie ludziom zohydził skądinąd piękne idee... chłopina żali się że to media przedstawiają jego nieprawdziwy wizerunek... a tymczasem to sami ludzie zobaczyli że to jest mały zawistny i zawzięty człowieczek, dla którego liczą się tylko jego własne pokrętne ambicje...dlatego otoczył się tylko miernotami, wazeliniarzami i klakierami, a wszystkich którzy potencjalnie mogliby mu zagrozic natychmiast udupiał... swojego towarzysza broni który w stanie wojennym wiele razy nadstawiał za niego tyłka potraktował jak psa...ja nie twierdzę że platformersi są lepsi, to jest jedna banda... politycy to straszna rasa... gdyby nie pis to ludzie dawno by rudego i pltformę olali... ale PO ma tło i straszak w postaci pisu, co im zapewni długi pobyt przy korycie... i nie łudź się że coś się zmieni...

Data: 2010-03-17 15:44:54
Autor: fatso
"Solidarność europejska".
viper wrote:
[...]

wazeliniarzami i klakierami, a wszystkich ktĂłrzy potencjalnie mogliby mu
[...]

Dobre! Dodac tu tylko nalezy, ze Pan Prezes jaroslaw kaczynski sam cierpiac na powszechna w przywislanskim kraju
chorobe psychiczna, naukowo zwana Paranoia polonensis, wykul z niej orez polityczny. No ale tak sie sklada, ze
piekny poczatkowo odzew paranoikow polskich jakos sie juz wyczerpal.  Ludzi zdrowych jednak jest w Polsce
wiecej.

fatso

Data: 2010-03-16 21:16:34
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

================
Monika Olejnik: Czy zostal pan skarcony panie posle za pomysl sojuszu z Sojuszem Lewicy Demokratycznej - Prawa i Sprawiedliwosci.

Adam Hofman: Nie, nie zostalem...

================

cala reszta rozmowy moze zostac streszczona:

"czerwono-czarna koalicja zbawi Polske"

Data: 2010-03-16 21:28:34
Autor: george
"Solidarność europejska".

[...]

ale o co ci chodzi ? narazie to mamy PLN ... i dostajemy od nich w EUR co jes rostowski chętnie wymienia ma foreksie. W czym masz problem ?

george

Data: 2010-03-16 21:54:21
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "george"

ale o co ci chodzi ? narazie to mamy PLN ... i dostajemy od nich w EUR co jes rostowski chętnie wymienia ma foreksie. W czym masz problem ?

za duzo wymienia ich wymienia, złotek silny a to podobno niedobrze (spoko czacha, słaby to tez niedobrze) i wczasy sie zrobiły za tanie, zara wszyscy pojado do egpita a co gorsza na pattaye

Data: 2010-03-17 08:12:44
Autor: fatso
"Solidarność europejska".
skippy wrote:

UĹźytkownik "george"

[...]

No wlasnie. Prosze nie zapominac, ze slowacy placza za polskimi turystami i narciarzami bo im w tym eurolandzie za drogo.
Podobno mozna tam u nich dostac darmo zetony do burdelu, tak na zachete. Zlapiesz mendy od kobiety radzieckiej co tam
swiadczy uslugi i wydasz pozniej w euro w aptece na lekarstwo: szara masc na jaja.
Goldek i Saks, z pomoca Kazia Marcinkiewicza ktory tam u nich biega za fagasa, probowali wywolac kryzys w zlotowce, zanizali
jej wartosc wbrew prawom rynku. Zlotowka mocno musiala  ich ugryzc w dupe skoro teraz jest inna spiewka:  podbijac ten bembenek.
No i czemu by nie? - ja sie zapytowywuje. Lepsza zlotowka mocna niz slaba. Slaba waluta to dno, mozna ja tylko w szambo spuscic.
Mocna zlotowka zas to ocean wielkich mozliwosci. Na poczatek pojechac sobie na Karaiby na wycieczke, cos o czym kiedys czlowiek
normalny w Polsce nawet i nie marzyl. Dalej- ministrowi finansow mocny pieniadz zawadza? Nic prostszego, wystarczy tylko splacic extra
pare miliardow dlugow ta mocno waluta to i pieniadz  sie nam sam ustatkuje. Gorzej by bylo, gdyby sie wtedy zaczal tzw vicious virtuous circle.
Tzn my Zydom dlugi splacamy w podwojnym wymiarze mocno waluta, oni ja dalej podbijaja bo mysla zesmy w tej Polsce wynalezli sposob na hodowanie
euro na drzewach, nakreca sie kolo aprecjacji zlotowki. Wtedy jedyna rada: wreczac przed burdelami niemieckim klientom po sto zlotych  jako tzw inducement.
Albo po prostu rozrzucac polskie banknoty z ciezarowki  na ulicy w Berlinie.

fatso

"Solidarność europejska".