"Solidarność europejska".

Data: 2010-03-15 19:36:18
Autor: marfi
"Solidarność europejska".
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnlsij$ne9$1news.interia.pl...

Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi - unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".

   Endriu... widzę, że jesteś "solidarny" - pożycz mi 100 000 PLN :)

--
marfi

Data: 2010-03-15 19:47:31
Autor: Endriu
"Solidarność europejska".
  Endriu... widzę, że jesteś "solidarny" - pożycz mi 100 000 PLN :)

W tej całej grze chodzi o to kto będzie dodrukowywał pieniądze.

Jeżeli dodrykowywują w Warszawie = suwerenność.
Jeżeli dodrykowywują w Brukseli = utrata suwerennosci.

To samo dotyczy prawa i sądów.
Grecy się nie pokapowali, utracili suwerenność i teraz cienko kwiczą .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-15 20:05:29
Autor: Endriu
[...]