"Solidarność europejska".

Data: 2010-03-16 15:27:59
Autor: Druch
"Solidarność europejska".
"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnlsij$ne9$1news.interia.pl...

Plan byl taki zeby oglupic tutejszych tubylcow,
tak zeby dzialajac przeciw sobie,
a mysleli ze dzialaja dla swojego dobra :)

Tak mialo byc np. z wprowadzeniem euro,
a kto byl przeciw to byl "glupi" i "mial sie wstydzic,
ze zapozniony".
Jednak pusta kasa przywrocila rozum
rudemu politykowi.

A wkurznie w narodzie narasta z tych "sukcesow",
mimo zaklinania rzeczywistosci w mediach.
Ciekawie gdzie "starsi i madrzejsi" skanalizuja ta agresje?
Na razie rudy wywinal sie od prezydentury. Szkoda.

Druch

Data: 2010-03-16 16:04:19
Autor: viper
"Solidarność europejska".
[...]

słusznie prawisz, ale mam jedną małą uwagę... słowo "druh" pisze się rzez "h"... trochę to głupio walic ortografa w ksywce... nawet gdy to było zamierzone to wielkiego sensu taki zabieg nie ma... sądząc z poetyki wypowiedzi wcześniej podpisywałęś się  Duch, więc jesteś to tego "ch" przywiązany, ale ortografia ma swoje prawa he he... ja się ortografów nie czepiam bo sam je robię , ale ten mnie trochę razi... masz rację, w narodzie narasta wkurzenie... zaniedługo ludzie wezmą szturmówki w dłoń i wyjdą na ulice z okrzykiem "Wodżu Jarosławie ty nasz prowadż"... i wszystko znowu się stanie proste i piękne...lepiej się tak nie nastawiaj, bo jak twoi idole w następnych wyborach zbiorą znowu łomot to ciężko będzie sobie z taką traumą poradzic...

Data: 2010-03-17 11:08:32
Autor: Druch
"Solidarność europejska".
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:3461.00000974.4b9f9df3newsgate.onet.pl...

[...]

zachecam kolege do poszerzenia swojej wiedzy:
http://pl.wikisource.org/wiki/Encyklopedia_staropolska/Druch

masz rację, w narodzie narasta wkurzenie...

Zacznie sie od przetrzepania skory bandzie ryzego,
ktory wyrolowal swoich wyborcow ("cudami").
Wcale mnie to nie cieszy.
Po takich zlodziejach i nieudacznikach,
do wladzy przychodza ruchy ekstremalne.

Ta wydmuszka trzyma sie jeszcze tylko dlatego
ze ludzie desperacko chca sie z kims utozsamiac,
potrzebuja kogos kto im bedzie mowil co maja myslec.

Jesli jednak z powodu narastajacego kryzysu panstwa,
zorientuja sie wreszcie jak zostali wydymani,
nie bedzie zmiluj.

Pozdrawiam,
Druch

Data: 2010-03-17 03:31:31
Autor: Charlie delta
"Solidarność europejska".
On 17 Mar, 11:08, "Druch" <em...@net.com> wrote:
"viper" <viper2WYTNI...@op.pl> wrote in message

> [...]

Jesli jednak z powodu narastajacego kryzysu panstwa,
zorientuja sie wreszcie jak zostali wydymani,

panienki

nie zajmujcie się bzdetami i greckimi pastuchami

kupujcie akcje , kontrakty

cena?

a co to jest cena?

TRZEBA kupować

buhahahahahahaha

Data: 2010-03-17 13:16:26
Autor: viper
"Solidarność europejska".
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message zachecam kolege do poszerzenia swojej wiedzy:
[...]

szczerze ci powiem, że wiedzy raczej nie będę poszerzał z wiki, bo mam do tego źródła troszkę ograniczone zaufanie...

http://www.poradniajezykowa.us.edu.pl/baza_archiwum.php?
POZYCJA=1700&AKCJA=&TEMAT=Wszystkie&NZP=&WYRAZ=

"Słowniki nie notują wyrazu druch, zatem jedyną i jedyną poprawną formą zapisu jest druh. [Katarzyna Wyrwas]"

ale oczywiście może byc coś na rzeczy więc się spierał nie będę... chociaż zadzwoniłęm z ciekawości do kolegi który kolekcjonuje stare papierzyska i ponad 200 lat temu pisali "druhowie" przez "h"... ale mniejsza... a co do twoich idoli to się nie łudź... oni już nie wrócą... prezio Jarosław skutecznie ludziom zohydził skądinąd piękne idee... chłopina żali się że to media przedstawiają jego nieprawdziwy wizerunek... a tymczasem to sami ludzie zobaczyli że to jest mały zawistny i zawzięty człowieczek, dla którego liczą się tylko jego własne pokrętne ambicje...dlatego otoczył się tylko miernotami, wazeliniarzami i klakierami, a wszystkich którzy potencjalnie mogliby mu zagrozic natychmiast udupiał... swojego towarzysza broni który w stanie wojennym wiele razy nadstawiał za niego tyłka potraktował jak psa...ja nie twierdzę że platformersi są lepsi, to jest jedna banda... politycy to straszna rasa... gdyby nie pis to ludzie dawno by rudego i pltformę olali... ale PO ma tło i straszak w postaci pisu, co im zapewni długi pobyt przy korycie... i nie łudź się że coś się zmieni...

Data: 2010-03-17 15:44:54
Autor: fatso
"Solidarność europejska".
viper wrote:
[...]

wazeliniarzami i klakierami, a wszystkich ktĂłrzy potencjalnie mogliby mu
[...]

Dobre! Dodac tu tylko nalezy, ze Pan Prezes jaroslaw kaczynski sam cierpiac na powszechna w przywislanskim kraju
chorobe psychiczna, naukowo zwana Paranoia polonensis, wykul z niej orez polityczny. No ale tak sie sklada, ze
piekny poczatkowo odzew paranoikow polskich jakos sie juz wyczerpal.  Ludzi zdrowych jednak jest w Polsce
wiecej.

fatso

Data: 2010-03-16 21:16:34
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Monika Olejnik: Czy zostal pan skarcony panie posle za pomysl sojuszu z Sojuszem Lewicy Demokratycznej - Prawa i Sprawiedliwosci.

Adam Hofman: Nie, nie zostalem...

cala reszta rozmowy moze zostac streszczona:

"czerwono-czarna koalicja zbawi Polske"

"Solidarność europejska".