"Solidarność europejska".

Data: 2010-03-16 21:28:34
Autor: george
"Solidarność europejska".

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:hnlsij$ne9$1news.interia.pl...
I Rozbiór Grecji
http://prawica.net/blog/magdaf/14-03-2010

"[...] Podobną opinię wygłosił szef działającego w ramach CDU/CSU Stowarzyszenia Średniej Przedsiębiorczości (MIT): "Bankrut musi zamienić na pieniądze wszystko, co ma - by zaspokoić swych wierzycieli. Grecja posiada budynki, firmy i niezamieszkane wyspy, które można wykorzystać na spłatę długów[...]".

Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi - unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".

Tych Platformianych euronaganiaczy powinni odać pod trybunał. Gdyby Tusk spełnił swoje obietnice, wprowadzniea Euro to pewnie mósielibyśmy oddać szwabom .... Zakopane.

Jak ja się kurwa dziwię że Tusk ma 40% procent poparcia.... Jak ja się kurwa temu krajowi dziwię.....
O co tu kurwa chodzi, jakaś zbiorowa hipnoza czy co? .. Wytłumaczcie mi bo kurwa nie rozumię....

ale o co ci chodzi ? narazie to mamy PLN ... i dostajemy od nich w EUR co jes rostowski chętnie wymienia ma foreksie. W czym masz problem ?

george

Data: 2010-03-16 21:54:21
Autor: skippy
"Solidarność europejska".

Użytkownik "george"

ale o co ci chodzi ? narazie to mamy PLN ... i dostajemy od nich w EUR co jes rostowski chętnie wymienia ma foreksie. W czym masz problem ?

za duzo wymienia ich wymienia, złotek silny a to podobno niedobrze (spoko czacha, słaby to tez niedobrze) i wczasy sie zrobiły za tanie, zara wszyscy pojado do egpita a co gorsza na pattaye

Data: 2010-03-17 08:12:44
Autor: fatso
"Solidarność europejska".
skippy wrote:

UĹźytkownik "george"

[...]

No wlasnie. Prosze nie zapominac, ze slowacy placza za polskimi turystami i narciarzami bo im w tym eurolandzie za drogo.
Podobno mozna tam u nich dostac darmo zetony do burdelu, tak na zachete. Zlapiesz mendy od kobiety radzieckiej co tam
swiadczy uslugi i wydasz pozniej w euro w aptece na lekarstwo: szara masc na jaja.
Goldek i Saks, z pomoca Kazia Marcinkiewicza ktory tam u nich biega za fagasa, probowali wywolac kryzys w zlotowce, zanizali
jej wartosc wbrew prawom rynku. Zlotowka mocno musiala  ich ugryzc w dupe skoro teraz jest inna spiewka:  podbijac ten bembenek.
No i czemu by nie? - ja sie zapytowywuje. Lepsza zlotowka mocna niz slaba. Slaba waluta to dno, mozna ja tylko w szambo spuscic.
Mocna zlotowka zas to ocean wielkich mozliwosci. Na poczatek pojechac sobie na Karaiby na wycieczke, cos o czym kiedys czlowiek
normalny w Polsce nawet i nie marzyl. Dalej- ministrowi finansow mocny pieniadz zawadza? Nic prostszego, wystarczy tylko splacic extra
pare miliardow dlugow ta mocno waluta to i pieniadz  sie nam sam ustatkuje. Gorzej by bylo, gdyby sie wtedy zaczal tzw vicious virtuous circle.
Tzn my Zydom dlugi splacamy w podwojnym wymiarze mocno waluta, oni ja dalej podbijaja bo mysla zesmy w tej Polsce wynalezli sposob na hodowanie
euro na drzewach, nakreca sie kolo aprecjacji zlotowki. Wtedy jedyna rada: wreczac przed burdelami niemieckim klientom po sto zlotych  jako tzw inducement.
Albo po prostu rozrzucac polskie banknoty z ciezarowki  na ulicy w Berlinie.

fatso

"Solidarność europejska".