"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość".

Data: 2010-04-29 08:32:58
Autor: karwanjestkretynem
"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość".
Kontrowersyjny dokument Jana Pospieszalskiego "Solidarni 2010" nadany w poniedziałek w TVP 1 o godz. 20.27 obejrzało ok. 10 proc. osób, które siedziały wtedy przed telewizorem. Większość oglądała "Dwójkę" - Tam były "Barwy szczęścia" i "M jak miłość". Może wynik osłabiło to, że emisja filmu nie była wcześniej planowana - nie uwzględniono go w magazynach z programem na ten tydzień. Sprawę opisują Wirtualnemedia.pl.

Dokument został wyemitowany w poniedziałek o godz. 20.27. Udział TVP 1 w czasie jego nadawania wyniósł 10,28 proc. - wynika z danych AGB NMR dla portalu Wirtualnemedia.pl. Film najchętniej oglądały kobiety, osoby w wieku 40-44 lata i po pięćdziesiątce oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

"Wirtualne media" piszą, że w paśmie emisji filmu TVP 1 przegrała z konkurencyjnymi kanałami. Liderem wtedy była TVP 2, nadająca "Barwy szczęścia", "M jak miłość" i program "Tomasz Lis na żywo", która osiągnęła 39,55 proc. udziału. Dalej ze znaczenie niższym wynikiem uplasował się Polsat ("Armageddon", 14,54 proc.), a trzeci był TVN ("Na Wspólnej", "W11" i "Szymon Majewski Show", 12,96 proc.). Więcej tutaj

Półtoragodzinny dokument był zapisem rozmów z osobami, która zgromadziły się pod Pałacem Prezydenckim po katastrofie samolotu prezydenta pod Smoleńskiem. Znalazły się w nim kontrowersyjne opinie wygłaszane przez ludzi, mówili oni m.in., że katastrofa była tak naprawdę zamachem wymierzonym w elitę kraju, a media wyśmiewały Lecha Kaczyńskiego. Więcej>>

Jak się potem okazało część bohaterów to aktorzy serialowi związani m.in. z TVP

Dokumet wywołał liczne komentarze i kontrowersje. Klub Lewicy zgłosił wniosek, by Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zajęła się sprawą. W piśmie skierowanym przez Klub Lewicy do Krajowej Rady czytamy, że "film bezpodstawnie wykorzystuje śmierć Prezydenta do partyjnej kampanii". Według posłów SLD, film pokazuje "przekoloryzowaną rzeczywistość, wygodną dla prawicy". Co jeszcze było we wniosku. Czytaj tutaj

Wenderlich: Złożymy wniosek do KRRiTV

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7827291,_Solidarnych_2010__obejrzalo_1_6_mln_widzow__Mniej.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-04-29 09:03:37
Autor: boukun
"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość".

Ja też tego badziewia nie oglądałem, choć takie nagłośnienie tu było i w TV zapowiedzi na okragło.
Nie wiem,o co chodzi?

boukun

Data: 2010-04-29 09:11:28
Autor: zenek
"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość" .
Lezy na youtube, elita kraju ktora walczyla o wolne soboty a wywalczyla dla narodu pracujace niedziele poszla w pizdu.

Data: 2010-04-29 09:13:34
Autor: boukun

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hrbbet$cgk$1news.onet.pl...
Lezy na youtube, elita kraju ktora walczyla o wolne soboty a wywalczyla dla narodu pracujace niedziele poszla w pizdu.

"Elita", która walczyła o wolne soboty zginęła w Gdańsku '70 i kopalni Wujek w 1981 roku, resztę Polaków z opozycji solidarnościowej wytrzebiono przez osiem lat represji, a potem isra-elity wyjebały Polaków przy okrągłym stole i przyszła częściowo kara boska w Smoleńsku, będą najprawdopodobniej następne gromy z nieba...

boukun

Data: 2010-04-29 09:22:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

przyszła
częściowo kara boska w Smoleńsku, będą najprawdopodobniej następne gromy z

  Zgadzam sie ze wszystkim z wyjatkiem Smolenska.

  AR

Data: 2010-04-29 09:25:40
Autor: boukun

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6be8b$4bd933cb$54702a04$14932news.chello.at...

> [...]

nieba...

boukun

 Zgadzam sie ze wszystkim z wyjatkiem Smolenska.

Coś nie pasuje do ideologii?
A przecież układa się w logiczną całość...

boukun

Data: 2010-04-29 09:34:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]
>
>  AR

Coś nie pasuje do ideologii?
A przecież układa się w logiczną całość...

   S.p. Lech Kaczynski zachowywal sie czasami jak filosemita.
   Pytanie jednak, czy byl nim naprawde.  Mam tu pewne
   watpliwosci.  Inteligentny, samodzielnie myslacy lub moze
   w ogole myslacy czlowiek nie moze stoczyc sie az tak nisko.

   AR

Data: 2010-04-29 11:40:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e188e$4bd9368b$54702a04$15148news.chello.at...

> [...]
>   watpliwosci.  Inteligentny, samodzielnie myslacy lub moze
>   w ogole myslacy czlowiek nie moze stoczyc sie az tak nisko.

No pewno nie są dobrą metodą pomiaru filosemityzmu, zastosowaną przez
to wałkuńskie cielę, jakieś durnowate fotki z celebry.
Bo taki "filosemityzm" w niczym nie szkodzi, no, może trochę na żołądek
co poniektórym.
Już bardziej chciałbym poznać zdanie nieboszczyka w kwestii uznania Kosowa
(dlaczego tak szybciutko podpisał),
lub podobnych sprawach.
Piotr

   Z tym Kosowem to jest stworzenie niebezpiecznego precedensu.
   A gdyby chodzilo o Slask, Pomorze czy Mazury?

   AR

Data: 2010-04-29 13:00:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-29 10:47, Piotr pisze:

Już bardziej chciałbym poznać zdanie nieboszczyka w kwestii uznania Kosowa (dlaczego tak szybciutko podpisał),
lub podobnych sprawach.
Piotr

Wydaje to się mieć wytłumaczenie - w sprawach które dotyczyły USA, nasz  Prezydent był wyjątkowo pokorny i zgodny z oczekiwaniem jankesów.  Teoria o służalczości wobec USA jest jak najbardziej prawidłowa. Myślę że jednak nie warto wnikać w to czy robił to z przekonania czy z jakichś korzyści osobistych.. -  Teraz to już nie ma żadnego znaczenia.

Data: 2010-04-29 14:07:56
Autor: Piotr
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrbotl$t3m$1news.onet.pl...

[...]

Boże, to i nawet pseudokomuniści zaczęli czarną kampanię? Co to za sugestie z tymi korzyściami osobistymi?
Kupili by mu nowego kota?
Wstydź się, Jadrysiu.
Piotr

Data: 2010-04-29 14:57:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-29 14:07, Piotr pisze:
[...]

Żeby zdradzić swoich Słowiańskich braci to trzeba mieć jakąś poważną motywację.  Przykłady poprzedników L. Kaczyńskiego mogą być wskazówką na to że chodziło o przyszłe wykłady na uczelniach USA (100 000 $ sztuka)..

I owszem, wstydzę się, jednak taki wstyd to nic w porównaniu z tym wstydem gdy muszę spojrzeć w oczy jakiegoś mieszkańca Serbii.

Data: 2010-04-29 15:54:31
Autor: Piotr
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrbvos$l8n$1news.onet.pl...

[...]

O, to poprzedni prezydent miał słowiańskich braci? ;-)
Trzeba dużo złej woli aby posądzić zmarłego prezydenta o materialne ciągotki. On nie robił tego, co robił dla kasy.
Co jak co, ale to na pewno nie.
Tak sobie myślę, że część niechęci do bracioli środowisk dziennikarsko-twórczych stąd się własnie brała.
Może jestem naiwny, ale myślę, że dla prostytutki normalna kobieta zawsze będzie źródłem poczucia winy.
Piotr

Data: 2010-04-29 22:32:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-29 15:54, Piotr pisze:
[...]

Wątpliwe żeby Kwaśniewskiego interesowało coś innego niż własne interesy.

Natomiast nie ma żadnej złej woli w ocenie działań p. Kaczyńskiego. Jest tylko próba oceny jego uległej (wręcz służalczej) postawy  w stosunku do USA..

Co tam prostytutka, prostytuująca się sama dla siebie .. Co czuja ci alfonsi przy korytach  co usiłują sprostytuować cały naród? Zrobić z niego tanie dziwki służące imperializmowi ?

Data: 2010-04-30 15:26:27
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrcqds$edf$3news.onet.pl...
[...]

A skąd wiesz co czuje alfons?

--
stevep

Data: 2010-04-29 20:41:28
Autor: raff
[...]

O ile wiem, byl przeciw. To Tusek nalegal na szybka ratyfikacje.

R.

Data: 2010-04-29 10:11:42
Autor: zenek
"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość" .
I co obejrzales ten film ?
Jakies wnioski ?

Tragedia narodowa to jest to co ci debile na tym filmie mowia, skad ten redaktorek tyle odmozdzonych debili znalazl.

Data: 2010-04-29 09:34:03
Autor: Farfocel
"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość".
Myśmy nie oglądali chociaż mieliśmy taki nakaz.Skąd te palanty wzięli te 1.6 mln?Jak oni policzyli?My jak sobie chcemy zabawić się w statystykę to liczymy butelki.Kiedyś wyszło 23,a piło nas trzech.Co prawda 7 było po piwie i tu rodzi się pytanie skąd ta nieparzysta liczba butelek?Później okazało się,że Bi schował trzy na kaca.Przywidujący men!Ale do rzeczy czyli do filmu o kwiatkach i zniczach.Szkoda,że nas nie poprosili o wywiad.Dżej potrafi płakać na zawołanie,a Boro jak się rozczuli to ryczy jak zawodowa płaczka na pogrzebach.Ja też tam potrafię ronić łzy.Jak Jolka poszła w długą z tym śniadym to płakałem jak dzieciak.Ze złości!Tak więc gdyby ten John Pospieshalsky,co on kuźwa za nazwisko ma,nas poprosił to byśmy taką żałobę odstawili,że te cwaniaczki za kamerami by ryczeli jak bobry,a z nimi cała Rzeczpospolita!Nie wiem czego się czepiają do tego Johna.Dostał zlecenie na żałobny reportaż to i zrobił zgodnie z zamówieniem.Nie wiemy ile za to dostał ale na pewno na chleb mu starczy przez kilka miesięcy chyba,że niepijący jest to i na rok.Aha!Wczoraj poszło nam nieźle ze zbieraniem podpisów.Czekamy teraz na kasę.Obiecałi zapłacić jak zdamy wszystkie listy.Bora się uparł żeby zapłacili teraz bo w łikend chcemy skoczyć na jakąś łąkę ale pani ze sztabu powiedziała,że w 1 do 3 maja pracujemy ostro.A za kwiecień nam zapłać! rozdarł się Bi.Pani ze sztabu powiedziała,że zapłaci do 7 maja.Niech się w odbyt pocałują!Cwaniaczki jedne.Na pewno w święto pracować nie będzimy.Proboszcz nakazał dzień święty szanować i nie hańbić go pracą!Jutro idziemy do tej pruchwy jeszcze raz.Jak nie zapłaci to listy pójdą na podpałkę tego całego komitetu.Oszukańce jedne!A mówili,że PiS to dobra partia.Tylko wykorzystują!My ciężko pracujemy,a oni nie chcą nam zapłacić!Bora mówi,że przekreśli sie nazwisko Kaczyńskiego,wpisze Leppera i też będzie git.Może dadzą nam chociaż po 50 groszy za nazwisko?Podpisy są prawdziwe,nie sfałszowane.Jak myślicie dadzą?

Jolka

Data: 2010-04-29 00:39:25
Autor: zbig
"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. M niej niż "M jak miłość".
On 29 Kwi, 09:34, "Farfocel" <farfo...@02.pl> wrote:

Daj sobie spokój kolego Jolu Kozłowski. Byc może twoje intencje aby
ośmieszyć PiS trafiają tu na podatny grunt, ale jak na razie to
kompromitujesz sam siebie i formację która wspierasz tymi niezbornymi
wypocinami,  w których mylą ci się osoby, płcie i ogólna ocena twojej
"twórczości" jest niefajna.

Data: 2010-04-29 13:34:05
Autor: kefirh
W dniu 2010-04-29 08:32, karwanjestkretynem pisze:
Wenderlich: Złożymy wniosek do KRRiTV

Cholera. Dziel i rzadz.
Kawecki spokojnie moglby stanac po wlaciwej stronie barykady, gdzie slychac okrzyki DO BOJU.
Ale chyba nie po to sie rodzil. ;)
On wybral dominujaca strone mocy.
Dla niego glownym haslem na codzien jest motyw "DO KORYTA" albo do chlewa jak kto woli. A walka z przeciwnikiem opiera sie na medialnym znecaniu psychicznym i skrytobojstwie.

kefirh

Data: 2010-04-29 15:08:18
Autor: cyc
[...]

.........................<

Wenderlich: Złożymy wniosek do KRRiTV

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7827291,_Solidarnych_2010__obejrzalo_1_6_mln_widzow__Mniej.html

Przemysław Warzywny

Pospieszalkiego powinni juz dawno wywalic na zbity pysk tam gdzie jego miejsce !. Do zarobkowego spiewania na podworkach  . Tylko do tego sie nadaje . Tak to jest jak pisowcy lansuja miernoty nie nadajace sie do niczego .

cyc

Data: 2010-04-29 17:41:23
Autor: karwanjestkretynem
"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość".
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Nie wywalą, bo im, znaczy pisuarowcom robi dobrą robotę. Szkaluje, opluwa, pomawia. Do picu i Kaczyńskiego pasuje jak w mordę strzelił!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-29 19:15:03
Autor: cyc

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hrc9b7$h07$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jezu !! , jak on do nich pasuje !

cyc

"Solidarnych 2010" obejrzało 1,6 mln widzów. Mniej niż "M jak miłość".