Solidna polska robota

Data: 2009-05-17 09:43:57
Autor: boukun
Solidna polska robota
Ponieważ były pytania, jak osadziłem kamień na murkach i zabezpieczyłem przed spływającą wodą, spieszę ze wskazówkami "Zrób to sam". http://www.youtube.com/watch?v=vjEeaRv98P8

Zwróćcie uwagę, jak są wykończone kafle prz wjeździe do garażu. Żadnych pęknięć, zakończone kafle mosiężną listwą w jednym długim kawałku, podklejoną dokładnie na atlas plus. To była niesamowita jazda jak zbroiłem i nadlewałem ten cały próg, z wyciąganiem kostki itp.

W Polsce powinno się utrzec powiedzenie, "Solidny jak boukun".
--
boukun

"Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się
nie podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone