Solidna pompka

Data: 2012-01-14 20:49:18
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Solidna pompka
Witam,

czy ktoś może polecić jakąś solidną pompkę do domowego warsztatu?

Ostatnio próbowałem napompować 5bar ręczną SKS i się nie dało, musiałem dokończyć pompką do amortyzatora, ale to też do przyjemności nie należało ;).

Potrzebowałbym coś stacjonarnego, metalowego z dokładnym manometrem. Takie rzeczy ponoć nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym że modeli jest sporo i nie ciężko stwierdzić co który jest wart.

pozdr.
w.

Data: 2012-01-14 21:21:47
Autor: Wojtas
Solidna pompka
W dniu 2012-01-14 20:49, Wojciech Waga aka wojek pisze:

Potrzebowałbym coś stacjonarnego, metalowego z dokładnym manometrem.
Takie rzeczy ponoć nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym że modeli
jest sporo i nie ciężko stwierdzić co który jest wart.

Takie rzeczy tylko w Lidlu za jedyne 25 PLN ;)

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-01-14 21:27:22
Autor: ToMasz
Solidna pompka
W dniu 14.01.2012 20:49, Wojciech Waga aka wojek pisze:
[...]

jakikolwiek dwuręczny aim. nawet te plastikowe bez manometra dają radę. Kupisz tam gdzie sprzedają shimano
ToMasz

Data: 2012-01-14 21:51:36
Autor: szaman (Baker)
Solidna pompka
On 01/14/2012 08:49 PM, Wojciech Waga aka wojek wrote::
[...]

Masz 150+ PLN - bierz speca jakiegokolwiek metalowego,
nie masz - bierz lidla za 30 PLN.

Nie bierz żadnych plastików, żadnych no-nameów - miałem takie cudo za jakieś 7 dyszek, przy 9 atm nie wytrzymało, podtawa oderwała się od tulei głównej. Szkoda kasy. Z tanich to IMHO jeno Lydl.

sz

Data: 2012-01-14 23:37:58
Autor: piecia aka dracorp
Solidna pompka
Dnia Sat, 14 Jan 2012 21:51:36 +0100, szaman (Baker) napisa³(a):

Masz 150+ PLN - bierz speca jakiegokolwiek metalowego,
nie masz - bierz lidla za 30 PLN.

Nie bierz ¿adnych plastików, ¿adnych no-nameów - mia³em takie cudo za
jakie¶ 7 dyszek, przy 9 atm nie wytrzyma³o, podtawa oderwa³a siê od
tulei g³ównej. Szkoda kasy. Z tanich to IMHO jeno Lydl.

sz
Lidlowa dobra ale na 2 pompki stacjonarne w jednej uszkodzi³a siê koñcówka w któr± siê wk³ada³o wentyle a w drugiej podczas pompowania odpad³ t³ok. Dlatego wyda³em troszkê wiêcej i kupi³em stacjonarn± accenta. Jak na razie dzia³a dobrze.
Aha pompka plastikowa.

Z rêcznych to najlepsza na du¿e ci¶nienia to by³a sigma chyba sport. Z wê¿ykiem gumowym.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-14 22:47:41
Autor: kamil/Endurorider.pl
Solidna pompka
Użytkownik "Wojciech Waga aka wojek" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości news:jesm7v$2ho$1news.vectranet.pl...

Potrzebowałbym coś stacjonarnego, metalowego z dokładnym manometrem. Takie rzeczy ponoć nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym że modeli jest sporo i nie ciężko stwierdzić co który jest wart.

Beto. Mam wersję z manometrem, który wywaliłem bo był denny, więc proponuję gołą pompkę plus manometr samochodowy Kufieta do 6/12 atmosfer w zależności od wersji.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-01-15 20:08:29
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Solidna pompka
On 01/14/2012 10:47 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

Manometr samochodowy mi nie spasuje bo mam presty w większości kółek.

A może ktoś ma/miał coś z tego:

http://allegro.pl/nowa-pompka-bbb-airstrike-2011-najlepsza-w-kosmos-i2050835523.html

http://allegro.pl/pompka-rowerowa-cannondale-8fp01-wyprzedaz-i2016304582.html

http://allegro.pl/pompka-serwisowa-stacjonarna-author-air-turbo-nowa-i2037612589.html

http://allegro.pl/nowa-pompka-serwisowa-pfp-4-park-tool-wyprzedaz-i2036600489.html

i poleca lub nie?

pozdr.
w.

Data: 2012-01-15 20:14:59
Autor: kamil/Endurorider.pl
Solidna pompka
Użytkownik "Wojciech Waga aka wojek" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości news:jev87d$ssa$1news.vectranet.pl...

A może ktoś ma/miał coś z tego:

i poleca lub nie?

Z tego co widać to większość pompek, w ogóle, to klony. Wziąłem beto za ~45 PLN OIDPi jest jak trzeba. Co prawda manometr denny, ale droższe modele powinny mieć lepszy. Najlepiej jest iść i wymacać daną pompkę w sklepie bo widać gołymi ręcami czy jest gówniana czy nie.

Rzecz jasna pompki po 130 PLN są ewidentnie lepszej jakości tylko, że ja wolę mieć taką za 40 i zbierać na kompresor :)

Data: 2012-01-15 22:18:33
Autor: ToMasz
Solidna pompka

A może ktoś ma/miał coś z tego:

(...)
miałem keidyś dziadka. CZęsto prosił mnie o poradę i pomoc. Wiekszość rad odrzucał, tak długo aż poradziłem mu takei rozwiązanie jakie on sobie sam wcześniej wymyślił. Może miedzy Tobą a nim było jakieś pokrewieństwo?

tańsza pompka, powinna kosztować ok 40zł i naprawdę daje radę:
http://www.cyklotur.com/x_C_I__P_53173879-53010001__skad_ceneo.html

a jak musisz mieć z manometrem to też są: Ok 65zł
http://www.girosport.pl/pompki/212-pompka-podlogowa-aim-airhorse-expert-plus-ai02010-stalowa-z-manometrem-.html
zamów bez w sklepie w którym handlują sprzętem shimano, bez opłat za przesyłkę. jak Ci się nie spodoba to nie kupisz!!!!!!!!1111 JEden JEden

ToMasz

Data: 2012-01-15 09:43:38
Autor: ...::QRT::...
Solidna pompka
Dnia Sat, 14 Jan 2012 20:49:18 +0100, Wojciech Waga aka wojek napisa³(a):

Witam,

czy kto¶ mo¿e poleciæ jak±¶ solidn± pompkê do domowego warsztatu?

Ostatnio próbowa³em napompowaæ 5bar rêczn± SKS i siê nie da³o, musia³em dokoñczyæ pompk± do amortyzatora, ale to te¿ do przyjemno¶ci nie nale¿a³o ;).

Potrzebowa³bym co¶ stacjonarnego, metalowego z dok³adnym manometrem. Takie rzeczy ponoæ nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym ¿e modeli jest sporo i nie ciê¿ko stwierdziæ co który jest wart.

pozdr.
w.

ja mam jakie¶ tanie beto z nanometrem. Do 6 atm spokojnie daje rade - czy
wiêcej to nie wiem bo nie potrzebuje :)

Data: 2012-01-16 07:27:21
Autor: rmikke
Solidna pompka
Dnia Sat, 14 Jan 2012 20:49:18 +0100, Wojciech Waga aka wojek naskroba�/a:

http://przypadkidwuleworecznego.blogspot.com/2011/08/test-porownawczy-tanich-pompek.html

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-16 10:46:51
Autor: Wojtas
Solidna pompka
W dniu 2012-01-16 08:27, rmikke pisze:

http://przypadkidwuleworecznego.blogspot.com/2011/08/test-porownawczy-tanich-pompek.html

Uzupełniając tekst: ta lidlowa na luzie daje 8 BAR. Więcej nie sprawdzałem bo nie miałem potrzeby :) Acha, wskazania manometru są raczej ok, porównywałem na podstawie wskazań pompki do amora.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-01-16 13:23:06
Autor: Fabian
Solidna pompka
On 16.01.2012 10:46, Wojtas wrote:
[...]

Nie na luzie do 10 też daje radę ;)

Fabian.

Data: 2012-04-02 19:30:15
Autor: Ryszard Mikke
Solidna pompka
rmikke <rmikke@mailinator.com> napisa³(a):
> [...]
>
>Potrzebowałbym coś stacjonarnego, metalowego z dokładnym manometrem. >Takie rzeczy ponoć nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym że modeli >jest sporo i nie ciężko stwierdzić co który jest wart.

Aneks do testu: Pompka z Lidla w³a¶nie podro¿a³a o dychê. tyle bowiem kosztowa³a mnie nowa koñcówka na wê¿yk. Oryginalna zrobi³a bowiem tak:

http://static0.blip.pl/user_generated/update_pictures/2523707.jpg

I, co gorsza, nie wiem, od czego tak siê porobi³o. Nie strzeli³a mi w rêku, w ogóle nie wiem, kiedy siê ten kawa³ek u³ama³. Ale zacizn±æ koñcówki na zaworze ju¿ siê nie da³o...

A tak zupe³nie nie a propos, co siê Google Groups robi, ¿eby odpowiedzieæ na posta na grupie? Bo jak próbowa³em, to oferowa³o mi tylko "odpowiedz autorowi"...

--
rmikke

Data: 2012-04-02 21:38:09
Autor: Jacek Maciejewski
Solidna pompka
Dnia Mon, 2 Apr 2012 19:30:15 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisa³(a):

Bo jak próbowa³em, to oferowa³o mi tylko "odpowiedz autorowi"...

I o to chodzi :)
--
Jacek

Data: 2012-01-16 07:32:21
Autor: Jane
Solidna pompka
Dnia Sat, 14 Jan 2012 20:49:18 +0100, Wojciech Waga aka wojek
napisa³(a):

czy kto¶ mo¿e poleciæ jak±¶ solidn± pompkê do domowego warsztatu?

Wszystkie stacjonartne pompki Lezyne (Steel Floor Drive; Alloy
Floor Drive albo CNC Floor Drive - ta ostatnia pompuje a¿ do 15
barów/220psi), albo u¿ywany ju¿ przeze mnie bez problemów od 4
lat Park Tool (nie pamiêtam modelu, ale te¿ ca³y metalowy).
Pozdrowienia

K.

Data: 2012-01-24 22:59:29
Autor: __Maciek
Solidna pompka
Sat, 14 Jan 2012 20:49:18 +0100 Wojciech Waga aka wojek <na@drzewo.pl>
napisa³:

Potrzebowa³bym co¶ stacjonarnego, metalowego z dok³adnym manometrem. Takie rzeczy ponoæ nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym ¿e modeli jest sporo i nie ciê¿ko stwierdziæ co który jest wart.

Ja sobie do ró¿nych zastosowañ kupi³em w Castoramie kompresor
bezolejowy za ok 300z³. Przydaje siê te¿ do przedmuchwania, malowania
(mo¿na zwyk³± olejn± rozpylaæ, bez bulenia za farbê w sprayu). Ko³a
pompujê pistoletem do pompowania. Nie pamiêtam ju¿ kiedy ostatnio
u¿ywa³em pompki, nie wiem nawet gdzie ona jest...

Solidna pompka