Solidna pompka

Data: 2012-01-16 07:27:21
Autor: rmikke
Solidna pompka
Dnia Sat, 14 Jan 2012 20:49:18 +0100, Wojciech Waga aka wojek naskrobaďż˝/a:

Witam,

czy ktoś może polecić jakąś solidną pompkę do domowego warsztatu?

Ostatnio próbowałem napompować 5bar ręczną SKS i się nie dało, musiałem
dokończyć pompką do amortyzatora, ale to też do przyjemności nie należało ;).

Potrzebowałbym coś stacjonarnego, metalowego z dokładnym manometrem. Takie rzeczy ponoć nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym że modeli jest sporo i nie ciężko stwierdzić co który jest wart.

http://przypadkidwuleworecznego.blogspot.com/2011/08/test-porownawczy-tanich-pompek.html

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-16 10:46:51
Autor: Wojtas
Solidna pompka
W dniu 2012-01-16 08:27, rmikke pisze:

http://przypadkidwuleworecznego.blogspot.com/2011/08/test-porownawczy-tanich-pompek.html

Uzupełniając tekst: ta lidlowa na luzie daje 8 BAR. Więcej nie sprawdzałem bo nie miałem potrzeby :) Acha, wskazania manometru są raczej ok, porównywałem na podstawie wskazań pompki do amora.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-01-16 13:23:06
Autor: Fabian
Solidna pompka
On 16.01.2012 10:46, Wojtas wrote:
[...]

Nie na luzie do 10 teĹĽ daje radÄ™ ;)

Fabian.

Data: 2012-04-02 19:30:15
Autor: Ryszard Mikke
Solidna pompka
rmikke <rmikke@mailinator.com> napisał(a):
> [...]
>
>Potrzebowałbym coś stacjonarnego, metalowego z dokładnym manometrem. >Takie rzeczy ponoć nie tylko w Erze ale i na Allegro, z tym że modeli >jest sporo i nie ciężko stwierdzić co który jest wart.

Aneks do testu: Pompka z Lidla wła¶nie podrożała o dychę. tyle bowiem kosztowała mnie nowa końcówka na wężyk. Oryginalna zrobiła bowiem tak:

http://static0.blip.pl/user_generated/update_pictures/2523707.jpg

I, co gorsza, nie wiem, od czego tak się porobiło. Nie strzeliła mi w ręku, w ogóle nie wiem, kiedy się ten kawałek ułamał. Ale zacizn±ć końcówki na zaworze już się nie dało...

A tak zupełnie nie a propos, co się Google Groups robi, żeby odpowiedzieć na posta na grupie? Bo jak próbowałem, to oferowało mi tylko "odpowiedz autorowi"...

--
rmikke

Data: 2012-04-02 21:38:09
Autor: Jacek Maciejewski
Solidna pompka
Dnia Mon, 2 Apr 2012 19:30:15 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Bo jak próbowałem, to oferowało mi tylko "odpowiedz autorowi"...

I o to chodzi :)
--
Jacek

Solidna pompka