Solidny uchwyt rowerowy na smartfon

Data: 2015-02-16 15:54:43
Autor: Wojtas
Solidny uchwyt rowerowy na smartfon
W dniu 2015-02-16 o 01:13, atm pisze:

Nie moge jednak znalezc prostego, solidnego uchwytu rowerowego.
Oczywiscie jest ich multum jednak wygladaja jakby mialy sluzyc do
uzytkowania podczas spokojnej jazdy w niedzielne popoludnie,
inne zas maja pod drodze od kierownicy tyle przegubow, ze gdyby dolozyc
jeszcze moze dwa to ekran telefonu mozna byloby obslugiwac nosem ;\
Ten Evolveo wazy ponad 250g, do tego dochodzi jazda MTB, to musi byc
solidny uchwyt. Mozecie cos polecic?

Ja obecnie testuję ten wynalazek:

http://wrower.pl/sprzet/test-uchwyt-na-smartfona-kellys-navigator,6099.html

Stosunkowo najmniejsza odległość od kierownicy w porównaniu do innych uchwytów, więc aparat nie wystaje. Element trzymający telefon i przegub są bardzo dobre, nie widzę tu ryzyka wypięcia podczas nawet mocnej jazdy (dodatkowo nic nie trzeszczy, nie lata, brak luzów).
Niestety trochę gorzej jest z uchwytem trzymającym kierownicę. Absolutnie odpadają kierownice o średnicy mniejszej niż 31,8. Na rzeczonej trzyma się dobrze, aczkolwiek w górach nie testowałem. Chińczyk dał ciała, gdyż końcówka obręczy - co widać na zdjęciach - jest rozdwojona i nie "zamknięta", przez co nie da się bardzo mocno zacisnąć całej obręczy.
Nie mniej raczej warto kupić - cena jest absolutne akceptowalna i raczej nieodczuwalna.

Z innych uchwytów znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/finn-uchwyt-rowerowy-na-telefon-smartfon-gratis-i4972763193.html

Na maksa proste, pytanie tylko jak sztywność tego i czy przypadkiem nie jest to typowy hipsterki badziew. Ktoś używał?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2015-02-16 17:02:29
Autor: atm
[...]

Dzieki za info, Kellys wyglada obiecujaco, tym bardziej ze przynajmniej markowany jest przez kogos kto sie zna na rowerach.
Zas ten hipsterski wynalazek.... hmmm, gdyby kosztowal 10zl przetestowalbym natomiast 50zl za ten kawalek tworzywa to troche za duzo. Moze uda mi sie znalezc jakis test.

Data: 2015-02-17 04:29:15
Autor: AL
On 2015-02-16 17:02, atm wrote:

[...]

ten 'hipsterski wynalazek' w rowerze sprawdzi sie IMHO lepiej niz ten uchwyt kellys  (zwlaszcza podczas jazdy na wybojach).

Data: 2015-02-17 09:07:09
Autor: atm
On 2015-02-17 04:29, AL wrote:
On 2015-02-16 17:02, atm wrote:

[...]

Na filmiku, ktory podlinkowalem wyzej wyglada to w miare ok choc widac ze z czasem telefon na kierownicy nieco sie przekrecil. Druga rzecz - normalny uchwyt po solidnym przykreceniu bedzie trzymal natomiast jak zachowa sie ten "hipsterski" po zlapaniu wody z malego deszczu?

Data: 2015-02-16 17:07:26
Autor: atm
[...]

Niby daje rade, w tescie nie ma jednak typowej lesnej sciezki z korzeniami czy klasycznego bruku:
https://www.youtube.com/watch?v=uVWHLMxXk1o

Data: 2015-02-16 18:11:06
Autor: JDX
On 2015-02-16 15:54, Wojtas wrote:
[...]
[...]

Po doświadczeniach z chińskim szajsem marki "no name" z Allegro ten IMO
wygląda bardzo solidnie i do tego cena jest atrakcyjna. IMO ważne jest
to, że uchwyt trzyma telefon z czerech stron oraz to, że te szerokie
"łapy" są łukowate i po zaciśnięciu obejmują telefon też trochę od góry.
A ten zatrzask to jak jest wykonany? Z metalu czy z plastiku?

[...]

Dla mnie wygląda to właśnie na hipsterski badziew. Na asfalcie pewnie
się sprawdzi (chociaż ciekawe jak zachowa się na przejeździe kolejowym
:-) ), ale nie widzę możliwości aby wytrzymał całodzienne pedałowanie po
żwirówkach.

Data: 2015-02-16 20:18:54
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Ja uzywalem tego typu gumek ale za czasow solida B2710:
http://www.dx.com/s/bicycle%2bholder?PageSize=100&PriceSort=up&PageIndex=1#sortBar

Tylko litosci nie za 50 zeta ! Kilka peklo przy zakladaniu :) Ale dziala i mocownaie bylo sztywne, tylko przy mniejszym i lzejszym telefonie.

Data: 2015-02-16 22:13:24
Autor: Wojtas
W dniu 2015-02-16 o 18:11, JDX pisze:

A ten zatrzask to jak jest wykonany? Z metalu czy z plastiku?

Plastik. Wewnątrz są dwa grube, płaskie bolce wchodzące w podstawkę.
Wygląda raczej solidnie, bez wskazań na wyrabianie się podczas jazdy.

[...]

No właśnie też myślę, że w terenie będzie za bardzo latał :)