Solorz/Ć»ak w opaƂach

Data: 2014-05-14 11:44:05
Autor: Poldek
Solorz/Ć»ak w opaƂach
Trybun wrote:

Jeszcze mu ten bezwstydny, ordynarny kapitalizm odbije się czkawką.

Czy moĆŒesz objaƛnić?

Czy chodzi o to, ĆŒe dziƛ szybki internet mobilny jest w prawie caƂej Polsce i korzystanie z tego kosztuje grosze, a kilka lat temu byƂ gdzieniegdzie i kosztowaƂo to drogo?

Data: 2014-05-14 09:55:54
Autor: masti
Solorz/Żak w opałach
Dnia pięknego Wed, 14 May 2014 11:44:05 +0200 osobnik zwany Poldek
napisaƂ:

Trybun wrote:

[...]

nie. tow. Trybun wprowadza walkę klas do dsykusji

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokoƛci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Solorz/Ć»ak w opaƂach