Soltek

Data: 2010-01-04 19:54:33
Autor: Marek Kozlowski
Soltek
:-)
Naprawiałem coś rodzicom w komputerze. W środku płyta Soltek 75FRN2-L Gold -- jedna z lepszych płyt roku 2003. Nie chciało mi się szukać w szafie User's Manuala więc chciałem ściągnąć z Sieci. I tu małe zdziwienie -- strony Soltek nie ma, manuali nie ma, Wikipedia (EN jak i PL) nie znajduje takiego słowa "Soltek". Była firma i nie ma po niej śladu... Ktoś to wchłonął, zmieniła nazwę, czy po prostu zbankrutowała?
Pozdrawiam,
/M

Data: 2010-01-04 18:59:09
Autor: G Nowak
Soltek
PL) nie znajduje takiego słowa "Soltek". Była firma i nie ma po niej
śladu... Ktoś to wchłonął, zmieniła nazwę, czy po prostu zbankrutowała?

AFAIR padla pare lat temu.

--
pozdr

Data: 2010-01-04 20:01:18
Autor: budda
Soltek
W dniu 2010-01-04 19:54, Marek Kozlowski pisze:

zdziwienie -- strony Soltek nie ma, manuali nie ma, Wikipedia (EN jak i
PL) nie znajduje takiego słowa "Soltek". Była firma i nie ma po niej
śladu... Ktoś to wchłonął, zmieniła nazwę, czy po prostu zbankrutowała?

September 2005 - In September of 2005 the company announced that they were no longer making motherboards and only dealing with computer peripherals.

2007 - Soltek website goes offline. With no information available online assume company has gone out of business.

http://www.computerhope.com/comp/soltek.htm

--
pozdrawiam,
Grzegorz Olszewski