Sonda.

Data: 2011-10-17 08:11:53
Autor: Przemysław W
Sonda.
Episkopat proponuje, by zamiast Funduszu Kościelnego (90 mln zł z budżetu) Polacy mogli przekazywać 1 proc. swoich podatków na Kościół (do 500 mln zł rocznie z budżetu).

79%
Jestem "przeciw" (1498)

15%
Jestem "za" (291)

  5%
Nie mam zdania (101)

Liczba oddanych głosów: 1890

Więcej... http://wyborcza.pl/0,0.html#ixzz1b16RnoQc

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata za
odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-17 16:52:59
Autor: Leprechaun
Sonda.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7ggva$a3s$1news.onet.pl...
Episkopat proponuje, by zamiast Funduszu Kościelnego (90 mln zł z budżetu)
Polacy mogli przekazywać 1 proc. swoich podatków na Kościół (do 500 mln zł
rocznie z budżetu).

Moim zdaniem to kolejna manipulacja. Ten 1% ma być dobrowolny. Nie sądzę, by społeczeństwo zechciało wyłożyć te >500 mln skoro utrzymanie Funduszu w obecnej formie jest tańsze! Wyjście jest jedno: niech się Episkopat odpieprzy od naszych pieniędzy. Nie mam zamiaru płacić na fury Rydzyka czy innego purpurata. Mohery chcą utrzymywać spasioną jego wielebność? No to niech płacą na nich podatek. Od nas wara!

BomBel

Data: 2011-10-17 18:12:00
Autor: Przemysław W
Sonda.
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał

[...]

Chyba nie rozumiesz o co chodzi. Przeczytaj mojego siga to może dojdziesz do wniosku, że żaden Fundusz nie powinien istnieć, ani nic innego w zamian.

Przemek

Data: 2011-10-17 18:16:50
Autor: Leprechaun
Sonda.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7hk4i$hbs$1news.onet.pl...
[...]

Chyba ty czegoś nie rozumiesz. Przeczytaj ze zrozumieniem to co wyżej napisałem. Założymy się, że czarni przepchną swój wariant?

BomBel

Sonda.