Sonda: Czy mkarwan jest Żydem?...

Data: 2009-05-12 21:06:40
Autor: Oppelen
Sonda: Czy mkarwan jest Żydem?...
TO MAREK ZIEMBA (ZIĘBA) ZE STALOWEJ WOLI - W LUBLINIE SIE DOKSZTAŁCAŁ. WIEM KTO TO. W LOKALNEJ GAZECIE PISZE. W ROZWADOWIE MIESZKA -POŻYDOWSKIE OSIEDLE.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-05-12 22:00:30
Autor: mkarwan
Użytkownik "Oppelen" <veqt@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guchdn$i5f$1inews.gazeta.pl...
TO MAREK ZIEMBA (ZIĘBA) ZE STALOWEJ WOLI - W LUBLINIE SIE DOKSZTAŁCAŁ. WIEM KTO TO. W LOKALNEJ GAZECIE PISZE. W ROZWADOWIE MIESZKA -POŻYDOWSKIE OSIEDLE.

Gdyby głupota miała fruwać latałbys pod niebiosa.
Niec o mnie nie wiesz synek więc robosz z siebie idote powtarzjać za drugim idiota to co mu sie ubzdurało!
Czym różnisz się od tego antypolskiego śmiecia i spamera, skoro odpowiadając
na jego listy akceptujesz to co on robi?

Sonda: Czy mkarwan jest Żydem?...