Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Sonda:Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego?

Data: 2010-11-25 21:50:39
Autor: Azor jest pedałem
[...]

76%
Tak (3955)

19%
Nie (963)

  5%
Nie obchodzi mnie to (280)

Liczba oddanych głosów: 5198

http://wyborcza.pl/0,0.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."GIF89aŒ

Data: 2010-11-25 21:53:10
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 21:50, Azor jest pedałem pisze:
Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji
to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego?

76%
Tak (3955)

Oczywiście, Bronek ze spalonych WSI się nie myli tak jak Papież :)

Data: 2010-11-25 22:27:46
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceeccb9$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzecz jasna - Jaruzelski przekazał mu kilka sprawdzonych sposobów na ponowne uzależnienie RP od Rosji. Kto jak kto, ale on na ten temat wie wszystko.
AZ

Data: 2010-11-25 22:32:27
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:27, Kaczysta pisze:
[...]

Mimo wszystko mu współczuję. Stracił na Syberii wszystko. Stał się
ideowym komunistą. Syberia zmienia ludzi.

Nieodwracalnie.

Data: 2010-11-26 13:03:54
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceed5ee$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ale szmata to szmata i szmata pozostanie.

Data: 2010-11-25 22:37:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
ponowne
uzależnienie RP od Rosji. Kto jak kto, ale on na ten temat wie wszystko.

    Polackom to za jedno, kto sie w Polsce panoszy:
    jest znowu Szkop, to moze byc znowu takze Rusek.

    AR

Data: 2010-11-25 22:40:09
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:37, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
  Polackom to za jedno, kto sie w Polsce panoszy:
    jest znowu Szkop, to moze byc znowu takze Rusek.

Nie pierdol, wredny szkopie.

Data: 2010-11-25 22:39:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4ceed4d4$0$21002$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jakie to sposoby? Podziel się swą wiedzą.

Data: 2010-11-25 22:43:29
Autor: u2
[...]

Ato zwrócić się o pomoc do sowietów o bratnią pomoc, a to zaczynając
wojnę z Polakami zupełnie tak jak Tusk.

Data: 2010-11-25 21:57:57
Autor: jadrys
[...]

No i mamy jasność co Polacy w kraju o tym myślą.  Tak na marginesie - obecny Prezydent powinien zapraszać na narady Generała nie tylko w sprawach dotyczących Rosji.

Data: 2010-11-25 22:32:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

No i mamy jasność co Polacy w kraju o tym myślą.  Tak na marginesie -
obecny Prezydent powinien zapraszać na narady Generała nie tylko w

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Respondenci GWna to tacy ,,Polacy w kraju" jak
   jak nie przymierzajac z Jaruzelskiego polski patriota.

   AR

Data: 2010-11-25 22:38:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5e5fe$4ceed609$54702a04$12119news.chello.at...

> [...]

kierunku..

  Respondenci GWna to tacy ,,Polacy w kraju" jak
  jak nie przymierzajac z Jaruzelskiego polski patriota.

Liczą się tylko respondenci "Naszego dziennika"?

Data: 2010-11-25 23:09:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 22:32, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

A ci z NY czy z Austrii to niby się maja za coś lepszego od Generała?

Data: 2010-11-25 23:17:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   O cos lepszego od Jaruzelskiego doprawdy nietrudno
   nawet w kraju Michnikow, Geremkow czy Walesow:
   wystarczylo nie byc zdrajca i do tego w polskim mundurze.

   AR

Data: 2010-11-25 23:21:39
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:17, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
   O cos lepszego od Jaruzelskiego doprawdy nietrudno
   nawet w kraju Michnikow, Geremkow czy Walesow:
   wystarczylo nie byc zdrajca i do tego w polskim mundurze.

Ale czego chcesz od Bolka i Adasia ? Oni chcieli dobrze.

Data: 2010-11-26 16:55:00
Autor: jadrys
[...]

Pokaż choć jeden przykład na "zdradę" jakiej się dopuścił Generał?

Data: 2010-11-25 23:02:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Nie Polacy tylko ok. 4 tys osób - pewnie cała redakcja GW. :)

Polacy mówią Jaruzelskiemu NIE!
--
Pit

Data: 2010-11-25 23:06:59
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:02, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Nie Polacy tylko ok. 4 tys osób - pewnie cała redakcja GW. :)

Polacy mówią Jaruzelskiemu NIE!

W dzień wypowiedzenia stanu wojennego !

Data: 2010-11-25 23:11:50
Autor: Dirko
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:icmme2$hi1$1news.onet.pl...
jadrys wrote:
[...]

    Psy szczekają a karawana jedzie dalej.

Data: 2010-11-25 23:17:35
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

Data: 2010-11-25 23:29:02
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:17, jadrys pisze:
Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

.... czyli gieroja.

Data: 2010-11-25 23:38:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> Nie Polacy tylko ok. 4 tys osób - pewnie cała redakcja GW. :)
>
> Polacy mówią Jaruzelskiemu NIE!

Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

   ... Zwiazku Radzieckiego.

   AR

Data: 2010-11-25 23:41:28
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:38, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
iesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.
   ... Zwiazku Radzieckiego.

Sowieckowo.

Data: 2010-11-26 16:03:10
Autor: cirrus
jadrys wrote:
[...]

Jaruzelski gieroj
Za Stalinu, za Rodinu
na boj, na boj.

--
stevep

Data: 2010-11-26 16:54:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 16:03, cirrus pisze:
Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

Jaruzelski gieroj
Za Stalinu, za Rodinu
na boj, na boj.

A  p. Tuska, p. Wałęsę itp osobników mają za ludzi baaardzo małego formatu, delikatnie mówiąc.. Także i twojego pryncypała, Stefan.

Data: 2010-11-26 00:34:37
Autor: boukun
[...]

Tak, Kopalnia Wujek to pikuś...

Jebać powinni dalej tych ludzi...

boukun
boukun

Data: 2010-11-26 00:38:10
Autor: u2
W dniu 2010-11-26 00:34, boukun pisze:
Tak, Kopalnia Wujek to pikuś...

Jebać powinni dalej tych ludzi...

Z Jeruzelem na czele.

I bronkiem ze spalonych wsi.

Data: 2010-11-26 00:47:12
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceef365$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-26 00:34, boukun pisze:
Tak, Kopalnia Wujek to pikuś...

Jebać powinni dalej tych ludzi...

Z Jeruzelem na czele.

I bronkiem ze spalonych wsi.

To jest niepojęte. Jaruzelski przecież niczym nie różni się od Saddama Husejna i tak samo powinien skończyć. Ale to dobrze, że klika Jaruzelska się ujawnia...

boukun

Data: 2010-11-26 10:47:29
Autor: utrOne
[...]

co za dno.
:(

pozwoliłem sobie nawet maila do prezydenta wysłać. podpisałem się z imienia i nazwiska.
Jak dostanę jakąś odp to postaram się przytoczyć na grupie.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-11-26 18:12:31
Autor: .heÂŽsk
Sonda:Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego?
On Thu, 25 Nov 2010 21:50:39 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego? [...]

 moim zdaniem to faux pas. nie musial zapraszac wszystkich bylych.
 wystarczylo zaprosic cioska.

Data: 2010-11-26 20:30:04
Autor: Tomy M.
Sonda:Czy zaproszenie Wojciecha Jaruz elskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to by ł dobry ruch prezydenta Komorowskiego?
KURWA KURWIE ŁBA NIE URWIE

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-11-26 21:08:13
Autor: Azor jest pedałem
Sonda:Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to byĹ? dobry ruch prezydenta Komorowskiego?

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

KURWA KURWIE ŁBA NIE URWIE

To oznacza, że byłbyś bezpieczny w pisie.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-26 22:45:35
Autor: kefirh
[...]

Bardzo dobry ruch bobra.
Raz -- wiekszosc spoleczenstwa szanuje generala i jego stan wojenny.
Dwa -- Rosja znajet szto kakoj.
Dwa i pol -- kapitalisci z GW uwielbiaja moskiewskiego generala.
Reszta moze wypierdalac na wyspy...

k.