Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Sonda:Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego?

Data: 2010-11-25 21:53:10
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 21:50, Azor jest pedałem pisze:
Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji
to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego?

76%
Tak (3955)

Oczywiście, Bronek ze spalonych WSI się nie myli tak jak Papież :)

Data: 2010-11-25 22:27:46
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceeccb9$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzecz jasna - Jaruzelski przekazał mu kilka sprawdzonych sposobów na ponowne uzależnienie RP od Rosji. Kto jak kto, ale on na ten temat wie wszystko.
AZ

Data: 2010-11-25 22:32:27
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:27, Kaczysta pisze:
[...]

Mimo wszystko mu współczuję. Stracił na Syberii wszystko. Stał się
ideowym komunistą. Syberia zmienia ludzi.

Nieodwracalnie.

Data: 2010-11-26 13:03:54
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceed5ee$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ale szmata to szmata i szmata pozostanie.

Data: 2010-11-25 22:37:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
ponowne
uzależnienie RP od Rosji. Kto jak kto, ale on na ten temat wie wszystko.

    Polackom to za jedno, kto sie w Polsce panoszy:
    jest znowu Szkop, to moze byc znowu takze Rusek.

    AR

Data: 2010-11-25 22:40:09
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:37, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
  Polackom to za jedno, kto sie w Polsce panoszy:
    jest znowu Szkop, to moze byc znowu takze Rusek.

Nie pierdol, wredny szkopie.

Data: 2010-11-25 22:39:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4ceed4d4$0$21002$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jakie to sposoby? Podziel się swą wiedzą.

Data: 2010-11-25 22:43:29
Autor: u2
[...]

Ato zwrócić się o pomoc do sowietów o bratnią pomoc, a to zaczynając
wojnę z Polakami zupełnie tak jak Tusk.