Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Sonda:Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego?

Data: 2010-11-25 21:57:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 21:50, Azor jest pedałem pisze:
Czy zaproszenie Wojciecha Jaruzelskiego na spotkanie RBN w sprawie Rosji to był dobry ruch prezydenta Komorowskiego?

76%
Tak (3955)

Przemysław Warzywny

No i mamy jasność co Polacy w kraju o tym myślą.  Tak na marginesie - obecny Prezydent powinien zapraszać na narady Generała nie tylko w sprawach dotyczących Rosji.

Data: 2010-11-25 22:32:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

No i mamy jasność co Polacy w kraju o tym myślą.  Tak na marginesie -
obecny Prezydent powinien zapraszać na narady Generała nie tylko w

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Respondenci GWna to tacy ,,Polacy w kraju" jak
   jak nie przymierzajac z Jaruzelskiego polski patriota.

   AR

Data: 2010-11-25 22:38:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5e5fe$4ceed609$54702a04$12119news.chello.at...

> [...]

kierunku..

  Respondenci GWna to tacy ,,Polacy w kraju" jak
  jak nie przymierzajac z Jaruzelskiego polski patriota.

Liczą się tylko respondenci "Naszego dziennika"?

Data: 2010-11-25 23:09:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 22:32, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

A ci z NY czy z Austrii to niby się maja za coś lepszego od Generała?

Data: 2010-11-25 23:17:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   O cos lepszego od Jaruzelskiego doprawdy nietrudno
   nawet w kraju Michnikow, Geremkow czy Walesow:
   wystarczylo nie byc zdrajca i do tego w polskim mundurze.

   AR

Data: 2010-11-25 23:21:39
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:17, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
   O cos lepszego od Jaruzelskiego doprawdy nietrudno
   nawet w kraju Michnikow, Geremkow czy Walesow:
   wystarczylo nie byc zdrajca i do tego w polskim mundurze.

Ale czego chcesz od Bolka i Adasia ? Oni chcieli dobrze.

Data: 2010-11-26 16:55:00
Autor: jadrys
[...]

Pokaż choć jeden przykład na "zdradę" jakiej się dopuścił Generał?

Data: 2010-11-25 23:02:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Nie Polacy tylko ok. 4 tys osób - pewnie cała redakcja GW. :)

Polacy mówią Jaruzelskiemu NIE!
--
Pit

Data: 2010-11-25 23:06:59
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:02, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Nie Polacy tylko ok. 4 tys osób - pewnie cała redakcja GW. :)

Polacy mówią Jaruzelskiemu NIE!

W dzień wypowiedzenia stanu wojennego !

Data: 2010-11-25 23:11:50
Autor: Dirko
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:icmme2$hi1$1news.onet.pl...
jadrys wrote:
[...]

    Psy szczekają a karawana jedzie dalej.

Data: 2010-11-25 23:17:35
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

Data: 2010-11-25 23:29:02
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:17, jadrys pisze:
Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

.... czyli gieroja.

Data: 2010-11-25 23:38:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> Nie Polacy tylko ok. 4 tys osób - pewnie cała redakcja GW. :)
>
> Polacy mówią Jaruzelskiemu NIE!

Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

   ... Zwiazku Radzieckiego.

   AR

Data: 2010-11-25 23:41:28
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 23:38, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
iesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.
   ... Zwiazku Radzieckiego.

Sowieckowo.

Data: 2010-11-26 16:03:10
Autor: cirrus
jadrys wrote:
[...]

Jaruzelski gieroj
Za Stalinu, za Rodinu
na boj, na boj.

--
stevep

Data: 2010-11-26 16:54:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 16:03, cirrus pisze:
Wiesz, na tej wsi co mieszkam to prawie wszyscy maja Generała za bohatera.

Jaruzelski gieroj
Za Stalinu, za Rodinu
na boj, na boj.

A  p. Tuska, p. Wałęsę itp osobników mają za ludzi baaardzo małego formatu, delikatnie mówiąc.. Także i twojego pryncypała, Stefan.