Sonda: Kto wygra następne wybory parlamentarne w Polsce?

Data: 2009-02-24 12:31:50
Autor: Przemysław Warzywny
Sonda: Kto wygra następne wybory parlamentarne w Polsce?
      LPR 622 1%
     PiS 11567 22%
     Partia Demokratyczna 989 2%
     PO 28898 53%
     PSL 463 1%
     SLD 5684 11%
     UPR 1898 3%
     Samoobrona 1246 3%
     Inna partia 2148 4%
     SdPl 251 0%

Ogółem oddano głosów: 53766

http://wiadomosci.onet.pl/1922301,441,item.html

Jacek Kawecki

--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-24 13:18:06
Autor: awe
Sonda: Kto wygra następne wybory parlamentarne w Polsce?

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:go0lrb$f0h$1inews.gazeta.pl...
     LPR 622 1%
    PiS 11567 22%
    Partia Demokratyczna 989 2%
    PO 28898 53%
    PSL 463 1%
    SLD 5684 11%
    UPR 1898 3%
    Samoobrona 1246 3%
    Inna partia 2148 4%
    SdPl 251 0%

-- -- -- -- -- -
na PSL tylko 1%, coz biednych nie stac na internet i na komputer, no ale ludzi biednych w PL jest bAAArdzo duzo....
awe

Data: 2009-02-24 16:02:59
Autor: Green Apple
w dupe sobie wsadz ten lonet kretynie :)
jak wyzej

Data: 2009-02-24 17:21:43
Autor: awe
w dupe sobie wsadz ten lonet kretynie :)

Użytkownik "Green Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go1277$1j6$1inews.gazeta.pl...
jak wyzej
-- -- -- -- -- --
ja chcialem zauwazyc ze 100 procent protestujacych komentarzy. Komu oni chca wcisnac ten kit? Przeciez tej calej konstelacji nikt w sumie nie lubi, zwlaszcza Walese. To juz idzie na bezczela. Ale mam dla was mila wiadomosc robilem probny sondaz i wiecie co....ano 100% poparcia dla PiS. Kto wierzy? Chyba bardziej w to niz w poparcie dla PO...a co mi tam....Chcialem osiagnac 120% ale tak szybko nie umiem biegac;-)
awe

Data: 2009-03-10 00:54:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
w dupe sobie wsadz ten lonet kretynie :)
wtorek, 24 lutego 2009 17:21. carbon entity 'awe' <fakej2345@poczta.onet.pl>

[...]

W twoim środowisku. Sondaż musi być anonimowy i w grupie reprezentatywnej.
Aha, i jeszcze jedno: za PiS niewiele mogłoby się zmienić, PO i PiS to są
dwie raciczki tej samej czerwonej świni.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Sonda: Kto wygra następne wybory parlamentarne w Polsce?