Sonda:Na kogo oddałbyś swój głos w wyborach prezydenckich?

Data: 2009-02-27 15:08:07
Autor: Przemysław Warzywny
Sonda:Na kogo oddałbyś swój głos w wyborach prezydenckich?
Ogółem oddano głosów: 77336

      Marek Borowski 2800 4%
     Włodzimierz Cimoszewicz 21067 27%
     Roman Giertych 1704 2%
     Lech Kaczyński 11093 14%
     Jarosław Kaczyński 2329 3%
     Bronisław Komorowski 3681 5%
     Andrzej Lepper 2184 3%
     Leszek Miller 630 1%
     Grzegorz Napieralski 596 1%
     Wojciech Olejniczak 1318 1%
     Waldemar Pawlak 800 1%
     Donald Tusk 25822 34%
     Lech Wałęsa 3312 4%

http://wiadomosci.onet.pl/1924750,16,item.html

Jacek Kawecki
--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-27 13:52:12
Autor: Maur Zgór
Sonda:Na kogo oddałbyś swój głos w wyborach prezydenckich?
Ale to antysemici, im nie mozna wierzyć
http://www.rp.pl/artykul/269468.html

--
Maur Zgór

Data: 2009-02-27 15:36:17
Autor: Piotr
Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:08:07 +0100, Przemysław Warzywny napisał(a):

Włodzimierz Cimoszewicz 21067 27%

I oto mamy zwycięzce przyszłych wyborow prezydenckich, wicie Warzywny
ile w tym waszej roboty? Pewnie nie wicie, bo głąb z was Warzywny
okropny, ale się dowicie.
pz
Piotr
PS. Czekam na info w TVN o odkryciu jakichś wałków Cimoszewicza, w
koncu po co trzymata tego Kostusia, syna tatusia.

Data: 2009-02-27 16:39:14
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4nbssjt3h6w9.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:08:07 +0100, Przemysław Warzywny napisał(a):

Czemu reagujesz na listy tego spamera?
Dzisiaj wyrzygał z siebie 7 nowych wątków.
Wczoraj 10.
Przedwczoraj 10.

Data: 2009-02-27 16:47:15
Autor: Piotr
Dnia Fri, 27 Feb 2009 16:39:14 +0100, mkarwan napisał(a):

Czemu reagujesz na listy tego spamera?
Dzisiaj wyrzygał z siebie 7 nowych wątków.
Wczoraj 10.
Przedwczoraj 10.

Wiesz mkarwan, ja czekam kiedy ty w końcu coś do mnie napiszesz inego
niż: "Czemu reagujesz na listy tego...".
Zdajesz sobie sprawe, że to nie jest grzecznie zwracać uwagę
nieznajomym, więc napisz coś do mnie, choćby: hej, Piotrek!
A dopiero później przychodź z uwagami.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 16:56:31
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1m4t08vf43jsk.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przeca u góry pisze komu odpisuję.
Nie do każdego zwracam się z tego rodzaju pytaniami, tego tez pewnie nie zauważyłeś.
Jesteś tu wystarczająco długo aby zauważyć, że grupa podupada gdy jest zdominowana przez spamerów, kupę, kaweckiego i steva.
Odżyła gdy ci znikali.
Wnioski nasuwają się same.
Nie powinniśmy karmić trolli spamujących nadmierna ilością nowych wątków.
Bez karmienia prędzej czy później zdechną.
Odpowiadają na ich listy uwiarygodniasz zarówno ich jak i to co robią.
Chyba masz tego świadomość.
I na koniec skoro tak ci zależy - hej Piotrek, jak się miewasz.

Data: 2009-02-27 17:03:48
Autor: Piotr
Dnia Fri, 27 Feb 2009 16:56:31 +0100, mkarwan napisał(a):

I na koniec skoro tak ci zależy - hej Piotrek, jak się miewasz.

Aaa, no jezeli tak... Nie ma sprawy, Warzywny to imbecyl, Stiff
podobnie...
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 21:31:21
Autor: Piotr
Sonda:Na kogo oddałbyś swój głos w wyborach prezydenckich?
Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:40:18 +0100, mkarwan napisał(a):

A kupa?

Co kupa? Mam cię wysadzić? :-)
zpdr
Piotr

Data: 2009-02-27 23:54:47
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mqn00gazidkf$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:40:18 +0100, mkarwan napisał(a):

A kupa?

Co kupa? Mam cię wysadzić? :-)

Pytanie było proste bo nawiązujące do tego co wcześniej napisałem.
Wypowiedziałeś się na temat Warzywnego i Siffa.
Zapomniałeś o kupie, więc zapytałem.
Teraz jasne?
Więc "Warzywny to imbecyl, Stiff podobnie..." .
A kupa?

Data: 2009-02-27 17:26:25
Autor: jadrys
Sonda:Na kogo oddałbyś swój głos w wyborach prezydenckich?
Przemysław Warzywny pisze:

Piotra Ikonowicza.. :-P

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Sonda:Na kogo oddałbyś swój głos w wyborach prezydenckich?