Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Sonda : "Przedstawiciele której z partii polityczne j są najbardziej skorumpowani?" 95% respondentów odpowiedz iało, że PO!

Data: 2009-11-20 00:35:18
Autor: Antenka
Sonda : "Przedstawiciele której z partii polityczne j są najbardziej skorumpowani?" 95% respondentów odpowiedz iało, że PO!
Sonda przeprowadzona przez NOB  w dn.16.11.2009 r. :

95% - PO
3%   - PiS
1%   -PSL
0,8%   -SLD
0,2%    Samoobrona

Antenka

P.s. Ludzie w RP zaczynają myśleć !

Data: 2009-11-20 11:24:43
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

Powala na kolana zwłaszcza notowanie SLD.  Więc jednak ludzie jeszcze nie rozumują tak do końca poprawnie. :-(

Data: 2009-11-20 13:11:24
Autor: u2
Sonda : "Przedstawiciele której z parti i politycznej są najbardziej skorumpowani?" 95% respondentów odpowiedziało, że P O!
Jadrys pisze:

0,8%   -SLD
0,2%    Samoobrona

Powala na kolana zwłaszcza notowanie SLD.  Więc jednak ludzie jeszcze
nie rozumują tak do końca poprawnie. :-(

Rozumują poprawnie, bo oceniają rządzących obecnie, a nie tych co
rządzili dwie kadencje temu.

Data: 2009-11-20 12:28:56
Autor: heÂŽsk
Sonda : "Przedstawiciele której z partii politycznej są najbardziej skorumpowani?" 95% respondentów odpo wiedziało, że PO!
On Fri, 20 Nov 2009 00:35:18 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]

 wlasnie. to stopien poparcia po w szeregach pis ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-20 21:10:52
Autor: pluton
Sonda : "Przedstawiciele której z partii politycznej są najbardziej skorumpowani?" 95% respondentów odpowiedziało, że PO!
Sonda przeprowadzona przez NOB  w dn.16.11.2009 r. :

Na losowej probie Antenki i jej kumpeli.

Nullification

Data: 2009-11-21 09:24:08
Autor: cyc

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he6t3e$f21$1inews.gazeta.pl...
Sonda przeprowadzona przez NOB  w dn.16.11.2009 r. :

Na losowej probie Antenki i jej kumpeli.

-- pozdrawiam
Nullification

Nie . W siedzibie Polskiej Zjednoczonej Partii PiS- u podczas zebrania partyjnego aktywu .

cyc

Data: 2009-11-21 03:13:38
Autor: Antenka
On 21 Lis, 09:24, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:he6t3e$f21$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> Nullification

Nie . W siedzibie Polskiej Zjednoczonej Partii PiS- u podczas zebrania

:DDD

Cycu dobrze się czujesz? Ja i PiSuar? Ha ha ha dobry żart! Gratulacje!

Antenka

Data: 2009-11-21 14:50:09
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b0371f58-90d6-4687-beb2-686ae5a89f6cp35g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

cyc

:DDD

Cycu dobrze się czujesz? Ja i PiSuar? Ha ha ha dobry żart! Gratulacje!

Przeciez napisalem wyraznie , ze nie !!. Ze sondaz przeprowadzon wsrod ludzi PZPR -u , znaczy PZP -PiS -u , co zreszta na jedno wychodzi .

cyc

Data: 2009-11-21 13:24:47
Autor: pluton
> [...]
>
> Na losowej probie Antenki i jej kumpeli.

Nie . W siedzibie Polskiej Zjednoczonej Partii PiS- u podczas zebrania

A to nie to samo ? Aktyw z Pierdziszewa ...

Nullification