Data: 2009-03-20 09:36:39 | |
Autor: Przemek | |
Sonda lambda ? Oryginał VW czy Bosch ? a moze cos innego ? | |
Użytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gpu7ic$gco$1node2.news.atman.pl... VW Bora 2.0 APK '99 Automat moja diagnoza jest prosta - siada sonda lub jej grzałka, daje zle odczyty i na zimno silnik jest zalewany paliwem stad zwiekoszne spalanie i jego nierówna praca.Przeciez na zimnym silniku wskazania lambdy sa ignorowane , dopiero jak z pomiaru pradu grzalki wyjdzie sterownikowi ze spaliny maja odpowiednia temperature to zaczyna brac lambde pod uwage -Nie wiem jaki masz tam sterownik ale u mnie np do chwili az silnik nie osiagnie ok 50stopni albo przez pierwsze chyba 1.5 minuty (zaleznie co pierwsze sie skonczy) sterownik daje sporo wiecej benzyny tak aby w spalinach byly jeszcze nie spalone weglowodory a pompa powietrza wtornego tloczy w kolektor wydechowy powietrze aby ta benzynka dopalila sie w katalizatorze przyszpieszajac jego rozgrzanie - to sie nazywa ekologia :) , dlatego spalanie na zimnym silniku jest duzo wieksze bynajmniej u mnie.Co do nierownej pracy to sprawdz jaka temperature silnika pokazuje vag . |
|