"Sondasz"

Data: 2010-05-31 18:40:34
Autor: € he®sk €
"Sondasz"
mlodzi popieraja prezesa

http://jaroslawkaczynski.info/aktualnosci/artykul/a,28,Coraz_wiecej_mlodych_popiera_Jaroslawa_Kaczynskiego.html
http://jaroslawkaczynski.info/aktualnosci/artykul/a,2,Rosnie_zaufanie_Polakow_dla_Jaroslawa_Kaczynskiego.html
http://jaroslawkaczynski.info/aktualnosci/artykul/a,12,TNS_OBOP_36_proc_poparcia_dla_Jaroslawa_Kaczynskiego.html

TYLE, ZE NA WYKRESACH NIE MA ZADNYCH LICZB ;O))))

a tu kolejne marzenia senne:

http://jaroslawkaczynski.info/aktualnosci/artykul/a,19,24_proc_dla_Jaroslawa_Kaczynskiego_25_proc_dla_Komorowskiego.html

http://jaroslawkaczynski.info/aktualnosci/artykul/a,88,Monachijski_Spoleczny_Komitet_Poparcia_Jaroslawa_Kaczynskiego.html

http://jaroslawkaczynski.info/aktualnosci/artykul/a,33,35_9_proc_poparcia_dla_Jaroslawa_Kaczynskiego.html

http://jaroslawkaczynski.info/aktualnosci/artykul/a,52,Kalifornijski_Spoleczny_Komitet_Poparcia_Jaroslawa_Kaczynskiego.html

buuuuhahhahhahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahaaaa !!

zreszta sami poczytajcie te bzdety. teksty jak z czasow prl.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-05-31 19:05:02
Autor: u2
"Sondasz"
W dniu 2010-05-31 18:40, � heŽsk � pisze:
buuuuhahhahhahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahaaaa !!

zreszta sami poczytajcie te bzdety. teksty jak z czasow prl.

Weź hesk nie wysyłaj więcej swego gwna. Cuchnie strasznie.

Data: 2010-05-31 19:08:03
Autor: 'he®sk'
"Sondasz"
On Mon, 31 May 2010 19:05:02 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-05-31 18:40, ? he®sk ? pisze:
> buuuuhahhahhahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahaaaa !!
We¼ hesk nie wysy³aj wiêcej swego gwna. Cuchnie strasznie.

 nie moja wina, ze takie strone komitetu wyborczego j.kaczynskiego
porownujesz do gwna. teskty, ze trybyna ludu jest cienka!

Data: 2010-05-31 19:12:40
Autor: u2
"Sondasz"
W dniu 2010-05-31 19:08, 'he®sk' pisze:
[...]

Przecież ja się odniosłem do twojego wtórnego analfabetyzmu i
samouwielbienia. To, że cuchniesz strasznie to widać i czuć.

Data: 2010-05-31 19:33:40
Autor: 'he®sk'
"Sondasz"
On Mon, 31 May 2010 19:12:40 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> porownujesz do gwna. teskty, ze trybyna ludu jest cienka!

Przecież ja się odniosłem do twojego wtórnego analfabetyzmu i
samouwielbienia. To, że cuchniesz strasznie to widać i czuć.

 nie moja wina jest, ze mieszkasz w wychodku. wracasz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-31 19:46:17
Autor: u2
"Sondasz"
W dniu 2010-05-31 19:33, 'he®sk' pisze:
Przecież ja się odniosłem do twojego wtórnego analfabetyzmu i
samouwielbienia. To, że cuchniesz strasznie to widać i czuć.

 nie moja wina jest

Jak to nie twoja wina ? Cuchniesz i to strasznie.

Data: 2010-05-31 21:07:10
Autor: awe
"Sondasz"
Hesk co ja zrobie ze ty taka pierdola i nie umiesz sobie znalezc co trzeba. Idz lamago zawracaj d komus innemu
awe

"Sondasz"