Sondaż!

Data: 2009-03-07 12:42:21
Autor: rAzor
Sondaż!
Prosto z TVN24!!!
Aż 65% Polaków uważa, ze Jan Maria Rokita jest szefem Platformy Obywatelskiej. :-)
Proponuję gremialną, grupową ściepę dla pana Janka na całą garść biletów Lufthansy!
he he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-07 13:03:15
Autor: raff
Sondaż!
[...]

Na klase biznes, of coz.

R.

Data: 2009-03-07 13:15:43
Autor: rAzor
Sondaż!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki raff! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten raff <trytytyty13@autograf.pl> nabazgrał::
[...]

No nie wiem - pojawia się kwestia podwyższenia klasy miejsca rozlokowania garderoby... BINGO! MAM! Jak braknie miejsca na kapelusze to je połozy na fotelu pilota. :-)

Data: 2009-03-07 14:59:30
Autor: ColgatesBilly
Sondaż!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gotohf$u4f$1news.onet.pl...
[...]

Padlo w TVN ze powinni wywalic Steinbach na...stewardesse... LuftWAFE
.... ewentualnie na liniach do...Gabonu ;)

Kol

Data: 2009-03-07 14:04:31
Autor: rAzor
Sondaż!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki ColgatesBilly! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> nabazgrał::

[...]

Niby taka durna telewizja, a czasem jak coś zapodadzą... No pyszny pomysł - Pani Erica na pewno przepuściłaby okazji relegowania z pokładu samolotu z Monachium takiego jednego oplutego dziadka z parasolem i kapeluszem. :-D

Data: 2009-03-07 16:31:01
Autor: ColgatesBilly
Sondaż!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gotrcv$63e$1news.onet.pl...

[...]

To w sumie nie oni.
Nie TVN....
Tam w sobotnie ranki przychodzi na 15 minut satyryk Sawka.
Ostatnio jak byl to namalowal: ACHTUNG POLNISCHE ROKITTEN!

Dzis nie mial pomyslow ani rysunku, ino mowil co mu chodzilo ostatnio po glowie.
Te dwa elementy, to ja ( i to zgrabniej ) polaczylem.

A w sumie, byly w odwrotnej kolejnosci.
Bo jak wypowiedzial slowo... LUFTWAFFE, to sie ten chamski
synalek profesorka na zoldzie szwabskim glosno wystraszyl,
przerwal niby na reklame, a po reklamie juz Sawki nie bylo;)

Kol

Data: 2009-03-07 13:52:42
Autor: ColgatesBilly
Sondaż!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gotmis$o2f$1news.onet.pl...
[...]

Ot, typowy sondaz i podobnaz wartosc...

Kol

Data: 2009-03-07 12:58:11
Autor: rAzor
Sondaż!
[...]

Ale jaki demaskatorski!

Data: 2009-03-07 18:11:50
Autor: cytryna
Zławiadomość dla JME. Rokity

wrote in message
> [...]
Obywatelskiej. :-)
> Proponuję gremialną, grupową ściepę dla pana Janka na całą garść biletów

Nikt w palestrze krakowskiej nie zamierza podjąc sie obrony JMW Rokity przed sądem w Monachium. Gremialna odmowa wynika z tego, że JMW Rokita nie dysponuje należnym szmalem, bowiem oszczędności utopił w płaszczyku Burbery; jak ocenia znawca męskich wdzięków Jacykow to całe 25 tysiaków. Broniąc z takim męstwem płaszcyka przed stewardesą Lufthansy wzruszył kierownictwo firmy Burbery, które wydeleguje na proces swoich prawników, zaś po wyroku raz w miesiącu bedzie fundatorem paczki żywnościowej oraz gadżetu marki Burbery. Tak się kończą ataki histerii w Bawarii, tym wyjatkowo przyjaznym obcokrajowcom kraju. Także inny Władysław, pozbawiony samozwańczej profesury jest w RFN uważany za persona non grata. Aleśmy sie doczekali - cała nadzieja w polskich nominatach
do głównych stanowisk w UE i NATO. No to sie odkujemy dopiero!

--

Sondaż!