Sondaż: 84 proc. Polaków chce Polski w UE

Data: 2018-11-25 23:53:14
Autor: japanizer
Sondaż: 84 proc. Polaków chce Polski w UE
https://www.rp.pl/Polityka/181129552-Sondaz-Polacy-nie-chca-polexitu.html

  Blisko 84 proc. ankietowanych opowiada się za pozostaniem Polski w strukturach   unijnych. To wynik badania IBRiS dla ,,Rzeczpospolitej" przeprowadzonego 26-27   października tego roku na próbie 1100 ankietowanych. Tylko 8,1 proc jest za   wyjściem Polski ze Wspólnoty.

8,1% to docelowy elektorat kłamców z PiS.

Data: 2018-11-26 09:23:04
Autor: A. Filip
Sondaż: 84 proc. Polaków chce Polski w UE [podwyżek cen prądu za emisje CO2 JESZCZE nie odczuli?]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ależ UE i Niemcy oraz Juncker i Merkel z palcem w dupie już w dwa lata
mogą to wywalić do góry nogami.  Więcej wiary w głupotę UE! ;-)

Wystarczy zaledwie parę podwyżek cen prądu przez UE opłaty za emisję CO2.
Brexitu też miało nie być a jest.  Ten sondaż znaczy jedynie że Polska
_szybko_ to raczej+ z UE nie wyjdzie.  Ja na 70% jestem przekonany że w
ciągu 20-30 lat Polska będzie miała swoje exitowe referendum.

Data: 2018-11-26 00:36:36
Autor: japanizer
On Monday, November 26, 2018 at 5:23:05 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

_szybko_ to raczej+ z UE nie wyjdzie.  Ja na 70% jestem przekonany że w
ciągu 20-30 lat Polska będzie miała swoje exitowe referendum.

Za 20-30 lat to umrzesz, ot, taki podatek od węgla i smogu zapłacony przez twój organizm.

Data: 2018-11-26 13:32:11
Autor: t-1
W dniu 2018-11-26 o 09:36, japanizer@japanizer.org pisze:

Za 20-30 lat to umrzesz, ot, taki podatek od węgla i smogu zapłacony przez twój organizm.

Bez węgla i smogu żył by wiecznie.
Raj po prostu i to z okresu przed grzechem pierworodnym.
Natomiast te procenty wynikają z niewiedzy co ich czeka.
Wyobrażają sobie, że UE będzie taka, jak sobie śnią.

Data: 2018-11-26 04:44:14
Autor: japanizer
On Monday, November 26, 2018 at 9:32:11 PM UTC+9, t-1 wrote:

> [...]
Raj po prostu i to z okresu przed grzechem pierworodnym.
Natomiast te procenty wynikają z niewiedzy co ich czeka.

Być może masz mózg zaczadzony, ale nie tylko smogiem, lecz również mgłą smoleńską:

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-04-11/45-tys-osob-umiera-w-polsce-rocznie-z-powodu-smogu-to-12-proc-wszystkich-zgonow/

  45 tys. osób umiera w Polsce rocznie z powodu smogu. To 12 proc. wszystkich   zgonów

Sondaż: 84 proc. Polaków chce Polski w UE